Teme-74
Luottopelaaja
Toivottavasti realisoituu julkistukseen asti...Kyllähän sielä on hieman kovemmat nimet pöydällä kun Saipan pelaajat
Toivottavasti realisoituu julkistukseen asti...Kyllähän sielä on hieman kovemmat nimet pöydällä kun Saipan pelaajat
Ei täälä kukaan ole korkealta putoamassa huhujen takia. Tämä huhuketju lähti huhusta "Ilves on tarjonnut sopparia pelaajalle joka olisi ykkös-sentteri Ilveksessä"Naureskelkaa vain, kannattaa valmistautua putoamaan korkealta… Ilveksen vetovoimaa on suuresti liioiteltu julkisuudessa.
Tervetuloa foorumille, modet, teille on töitä. Tapparan rölli pihalle vaan, kiitos!Naureskelkaa vain, kannattaa valmistautua putoamaan korkealta… Ilveksen vetovoimaa on suuresti liioiteltu julkisuudessa.
Vetovoiman puute on takavuosina johtunu myös tyhjästä kirstusta. Nyt alkaa Ilveksellä huhujen mukaan olla pinkka kunnossa joten lisää mahdollisuuksia kummasti.Naureskelkaa vain, kannattaa valmistautua putoamaan korkealta… Ilveksen vetovoimaa on suuresti liioiteltu julkisuudessa.
Itse kuullut, että eräs sentteri tulossa Saipasta.
Naapurista eksytty kommentoimaan omia toiveitaNaureskelkaa vain, kannattaa valmistautua putoamaan korkealta… Ilveksen vetovoimaa on suuresti liioiteltu julkisuudessa.
Tiedoksi… Imatran Ketterän kasvatti olen ja tulen aina olemaan… Liigaa seuraan myös ja tänään kuulin luotettavalta taholta nämä huhut.Naapurista eksytty kommentoimaan omia toiveita
Juu ja mä oon Rikala Volleyn kasvatti ja mun huhut sanoo, että sieltä on tulossa CrosbyTiedoksi… Imatran Ketterän kasvatti olen ja tulen aina olemaan… Liigaa seuraan myös ja tänään kuulin luotettavalta taholta nämä huhut.
”Heh heh”Juu ja mä oon Rikala Volleyn kasvatti ja mun huhut sanoo, että sieltä on tulossa Crosby
Tiedoksi… Imatran Ketterän kasvatti olen ja tulen aina olemaan… Liigaa seuraan myös ja tänään kuulin luotettavalta taholta nämä huhut.
Eivaan. Voi olla että sieltäkin on tulossa porukkaa, mutta ykkösen keskelle ei välttämättä ole tunkua.”Heh heh”
Teillä on siellä peli käynnissä. Kannattaisko trolli seurata sitä mieluummin kun jauhaa päättömiä huhuja täällä.Tiedoksi… Imatran Ketterän kasvatti olen ja tulen aina olemaan… Liigaa seuraan myös ja tänään kuulin luotettavalta taholta nämä huhut.
Itse kuullut, että eräs sentteri tulossa Saipasta.
Nooh, Pitkä-Sepän seinät pitää sisällään legendaarisia baaritarinoita. On tullut käytyä.Pitkä-Seppä on baari Kuhmalahdella. Todellinen pelimiesten paikka,sieltä kuulemma voi naarata melkoisen vonkaleen.
No kyllähän meille nyt perjaatteessa Jarno Koskiranta kelpais Saipasta. Tosin en tiedä mikä on tilanne loukkaantumisen kanssa.Itse kuullut, että eräs sentteri tulossa Saipasta.
Sopis kyllä kuvaan.No kyllähän meille nyt perjaatteessa Jarno Koskiranta kelpais Saipasta. Tosin en tiedä mikä on tilanne loukkaantumisen kanssa.