FightBackIpa
Luottopelaaja
Pendo sen hyvin kiteyttää, Ilveksen ja Tapparan kilpailu joka saralla pitää homman kovalla tasolla, fanikamoista alkaen.
Sportin pudottua sääleissä on muuten Pendo ainoa Suomen mestaruuden voittanut päävalmentaja näissä play-offeissa.
Manner kylläkin on nykyään Kärppien valmennustimissä. Ja Peltonen, Miettinen ja Mäntymaa pelaajana.
Toivottavasti tänä keväänä ei uutta mestarivalmentajaa saadakaan
Haluaisin edes ripauksen sun ajatusmaailmaa, mä vaan olen vuodesta toiseen tottunut siihen että itse hävitään jokainen tilanne omin pienin kivoin silkkikätösin. Ei mitään luonnetta tai mitään palavaa halua voittaa. Puolisonkin ensimmäinen kommentti pelin aikana oli, että yrittääkö noista kukaan muu kun maalivahti.Sarja on pitkä ja tänään oli vasta sen ensimmäinen matsi tauon jälkeen. Ei tässä vielä mitään ole Ilves menettänyt, eiköhän se perusrutiini sieltä pikku hiljaa taas löydy. En näe Pendon mitenkään häviävän tätä sarjaa ihan pystyyn. Aika tasatilanteessa jatketaan.
Totta. Mutta tänään Pendokin jäätyi totaalisesti. Olisin uskonut, että ketjumuutoksilla olisi saatu toisenlainen tulos. Mutta ei tänään pää raksuttanut. Peli on avattu ja muuta suuntaa ei ole kuin paluu voittojen tielle.Sarja on pitkä ja tänään oli vasta sen ensimmäinen matsi tauon jälkeen. Ei tässä vielä mitään ole Ilves menettänyt, eiköhän se perusrutiini sieltä pikku hiljaa taas löydy. En näe Pendon mitenkään häviävän tätä sarjaa ihan pystyyn. Aika tasatilanteessa jatketaan.
Haamu taitaa olla Tapparan kannattaja? Ja jos on, niin vastaus on siinä. Tappion kulttuuri ei ole tarttunut Tapparassa mihinkäänHaluaisin edes ripauksen sun ajatusmaailmaa, mä vaan olen vuodesta toiseen tottunut siihen että itse hävitään jokainen tilanne omin pienin kivoin silkkikätösin. Ei mitään luonnetta tai mitään palavaa halua voittaa. Puolisonkin ensimmäinen kommentti pelin aikana oli, että yrittääkö noista kukaan muu kun maalivahti.
Juu siis ilmeisesti on, ei sieläkään ole aina rallateltu. Se salaisuus olisi kiva tietää, jos sitä edes on.Haamu taitaa olla Tapparan kannattaja? Ja jos on, niin vastaus on siinä. Tappion kulttuuri ei ole tarttunut Tapparassa mihinkään
Meillä kuulemma nyt urheilullinen joukkue?Ketä yllättää käsi pystyyn. Koko runkosarja ihme sekoilua paitsi loppu oli hyvä. Joukkue kantaa materiaalin turvin mutta flegmaattista ja pelitavatonta on peli.
Kyllä näitä huonoja avauspelejä on nähty hallin toiseltakin puolelta. Pidän Pendoa kuitenkin riittävän osaavana kaverina kääntämään nämä huonosti alkaneet sarjat aivan kuten Tapparakin käänsi omansa Tapolan aikana. Tänäänkin oli Ilveksellä kuitenkin ihan hyvä peli sinne mustaan loppuun asti. Ei Ilveksellä näyttänyt peli ihan totaalisen rikki olevan, oli siellä silti paljon loistavia elementtejä. Jos Ilves ei tästä paranna, niin ihme on.Haluaisin edes ripauksen sun ajatusmaailmaa, mä vaan olen vuodesta toiseen tottunut siihen että itse hävitään jokainen tilanne omin pienin kivoin silkkikätösin. Ei mitään luonnetta tai mitään palavaa halua voittaa. Puolisonkin ensimmäinen kommentti pelin aikana oli, että yrittääkö noista kukaan muu kun maalivahti.
Ei nyt ihan noin mene, Ilveksellä peli hallussa 50min asti. Ei se Pennanen voi sille mitään jos sielä joku pelaaja perseilee vai Pennanenko niin käskee tekemään?Meillä kuulemma nyt urheilullinen joukkue?
Perässä ei vaan tahdota pysyä kun vauhti kasvaa.
Kalpa luisteli meiltä jalat alta , 4km meitä enemmän, ja se kyllä näkyi.
Verrataan rostereita, meillä täysin terve joukkue, vihulla kokematon karjalainen penkin takana?
Rosteri kantoi tänään nähdyn verran.
Penkin takana on kuitenkin meidän suurin kysymysmerkki.
Tappara tais vaan olla voittanut joku 90% avauspeleistä mut kummiskinKyllä näitä huonoja avauspelejä on nähty hallin toiseltakin puolelta. Pidän Pendoa kuitenkin riittävän osaavana kaverina kääntämään nämä huonosti alkaneet sarjat aivan kuten Tapparakin käänsi omansa Tapolan aikana. Tänäänkin oli Ilveksellä kuitenkin ihan hyvä peli sinne mustaan loppuun asti. Ei Ilveksellä näyttänyt peli ihan totaalisen rikki olevan, oli siellä silti paljon loistavia elementtejä. Jos Ilves ei tästä paranna, niin ihme on.
Clenny on kyllä nyt ihan totaalimysteeri. Mitä ihmettä miehelle on tapahtunut kevään aikana?
Vai juoksiko Kalpa meidän perässä ja sen takia luisteli enemmän?Meillä kuulemma nyt urheilullinen joukkue?
Verrataan rostereita, meillä täysin terve joukkue, vihulla kokematon karjalainen penkin takana?
Yllätys, että siellä herättiin henkiin tässä kohtaa.Meillä kuulemma nyt urheilullinen joukkue?