Mouhijärven Ilves
Vakiokokoonpanossa
Onhan Pennanen varmasti ammattimies. Toivon mukaan vaan homma ei muutu miksikään "Happy family" -meiningiksi.
Tämä on täysin totta. Nykymateriaalilla pitää olla top-4 joukkue.Pelaajamateriaalista homma ei jää kiinni.
Juu mut sillä preesenssillä ei ole pitkäs juoksus mitään merkitystä.Tulos on se mikä ratkaisee.Joo, sen verran pakko laittaa offtopiccia, että vähän nousi nyt myrsky (vaikkakin pieni) vesilasiin tästäkin heitosta.
Täytyis lanseerata foorumille varmaan joku #läppä tägi, että menis jutut maaliin.
Jotta vähän osuu aiheeseenkin, niin vaikka Joukosta pidinkin, niin onhan tuo Pennasen preesenssi aitiossa aivan eri. Ja parempaan suuntaan. Ja tämä oli siis vain minun mielipiteeni.
Toki toki, mutta ne mielikuvat mitkä tulee valmentajasta.Juu mut sillä preesenssillä ei ole pitkäs juoksus mitään merkitystä.Tulos on se mikä ratkaisee.
Miksi luotto on mennyt? Liian huono sarjataulukkosijoitus? Tuskin ainakaan tyhjänpäiväisten CHL-pelien vuoksi. Pidän Ilves-johdon suhmurointia erittäin riskaabelina. Kuka valmentaja uskaltaa enää edes astua seuraan, jossa kohdellaan seuran eteen vuosikausia pyyteetöntä työtä tehnyttä ikonia näin? Seuran työntekijöille on nyt annettu viesti, että lähtö voi tulla koska tahansa, aivan sama miten hoidat työsi.
Huonosti, voitettiin vaan 0-5 ja suomi ei tehnyt kuin 1+2Kaikki kynnelle kykenevät 52v ilvesläiset saa tulla kertoon, miten meni.
Tais tulla perinteinen katoamistemppu taas seuraavaan tappioon asti.Kaikki kynnelle kykenevät 52v ilvesläiset saa tulla kertoon, miten meni.
Kaikki kynnelle kykenevät 52v ilvesläiset saa tulla kertoon, miten meni.
Palstalainen minä olen siinä missä muutkin. Voin toki myös esittää että valvojan oikeudet tekee minusta jotenkin paremman ihmisen, jos haluat.Positiivista on, että tällä palstalla Ylläpitokin saa osallistua trollaukseen. Oikeasti, kannattaisiko harkita omaa rooliaan paremmin?
Itse en ole 52 v mutta mielestäni Ilves pelasi tänään kauden parhaan pelinsä.
Palstalainen minä olen siinä missä muutkin. Voin toki myös esittää että valvojan oikeudet tekee minusta jotenkin paremman ihmisen, jos haluat.
Jotkut henkilöt ovat piikittelynsä ansainneet. Jos täällä pahoittaa moisesta mielensä on väärässä paikassa.On siis mielestäsi OK vittuilla toisille palstalaisille. En kyllä mitenkään voi pitää Sinua ylläpitäjän oikeuksien arvoisena.
Sitten vasta, kun soppaari loppuu 2025.pennanen presidentiksi,Niinistölle monoo.