J-boy
Vakiokokoonpanossa
Miten hitossa tuosta kaverista patsaan hahmottelee kun se liikkuu koko ajan. Jokke-patsas olisi ollut paljon helpompi piirtääJoko on patsas suunnitteilla?![]()
Miten hitossa tuosta kaverista patsaan hahmottelee kun se liikkuu koko ajan. Jokke-patsas olisi ollut paljon helpompi piirtääJoko on patsas suunnitteilla?![]()
Kyllä toi Antin touhu penkin takana oli sen näköistä jo nyt, että siellä ei laadukasta arkea ja työhanskoja katsella, vaan vaaditaan sitä ammattimaisuutta
Myrrän tyyli oli selkeästi se, että työ tehdään treeneissä.. se laadukas arki.Jumalauta. Meillä on oikeasti VALMENTAJA. Äijä seisoo ensimmäistä peliä aitiossa ja piirtää ohjeita pelaajille johtoasemassa. Näin sen pitääkin mennä, eikä vain tuijotella tyhjyyteen, niinkuin Jokke. Kaikki kunnia Jokelle, mutta tuossa on yksi kehityskohde hänelle. En tiedä, että kuinka paljon se vaikuttaa pelin kulkuun, kun ohjeistaa pelaajia kesken pelin, mutta kyllä se ainaki uskottavuutta tuo.
Ei paljoa kiertele vastauksessaPendolta kysyttiin pregamessä mitä haluaa saavuttaa Ilveksessä.
"Mä haluan voittaa Suomen mestaruuden. Sitä varten mä oon tänne tullut."
Seuraavassa kotipelissä odotan näkeväni "Kiitos Pendo" -kylttejä.
Joo huumoria. Hyvä viikonloppu kyllä.Jos jätetään ne mestaruusjuhliin
Nyt vähän kierroksia alas.Meillä on kolmen mestaruuden päävalkku tulilla, eli DYNASTIA tuloillaan... juma mikä statement tänä viikonloppuna!
Mitä vielä. Nyt saa lähteä laukalle. Never stop the madness ja kohta vedetään taas! Dynastian alkutahdit on lyöty.Nyt vähän kierroksia alas.