FightBackIpa
Luottopelaaja
Yksi kaveri puuttuu taas linjoilta, kun voitto plakkariin..Eikö kausi olekaan pilalla? Tulkaas nyt ulisijat kertomaan, miten paskasti pelattiin Pendon virkamieskiekkoa.
Yksi kaveri puuttuu taas linjoilta, kun voitto plakkariin..Eikö kausi olekaan pilalla? Tulkaas nyt ulisijat kertomaan, miten paskasti pelattiin Pendon virkamieskiekkoa.
Jännä, Ilves ei somessa huomioinut mitenkään. No ehkä sekin tuo lisää paineita niin rauhoitetaanOnnittelut Antti Pennanen - 45v!
Eihän se sanonut alkuunsakkaan noin?Asioita joita joukkueen valmentajan et haluaisi kuulla sanovan:
Me ollaan kuin Toronto eikä voiteta mestaruuksia kannattajien vuoksi.
Noinhan se menikin.Asioita joita joukkueen valmentajan et haluaisi kuulla sanovan:
Onko Epe Heleniuksen ruoskaa näkynyt?Asioita joita joukkueen valmentajan et haluaisi kuulla sanovan:
Ja kun kannattajat minä mukaanlukien luullaan joskus peliä ” huonoksi ” Pendo kehuu. Välillä mietin, että en tiedä lajista yhtään mitään sittenkään.Pakko arvostaa Pendoa. Käännetään tiukka kotimatsi itselle ja ensimmäiset sanat haastattelussa: ”Heikko peli”
Ja kun kannattajat minä mukaanlukien luullaan joskus peliä ” huonoksi ” Pendo kehuu. Välillä mietin, että en tiedä lajista yhtään mitään sittenkään.
Epe näkyi tänään pelissä, entistäkin nuhjuisempana (lue "rockimpana"), mutta ruoskaa ei näkynyt ellei ollut povarissa piilossa.Onko Epe Heleniuksen ruoskaa näkynyt?
Eikös me ole pelattu aika hyvin kärkijengejä vastaan noin yleisesti.Luottoa kyllä on, mutta tässä kohti kun on 7 ottelua runkosarjaa jäljellä, niin montako kertaa voi lehdistöön mennessä todeta hyviä joukkueita vastaan, että ”ei me pelattu kyllä kovin hyvin”?
Aika paskaa peliä oli kyllä eilen, mutta niin myös tänään, omiin uskomaton määrä hyviä paikkoja.
Aika hyvin, en mä sitä sano, vaan sitä miltä peli näyttää ja onko nyt vielä oikea aika ruveta miettimään miksi peli on huonoa, me oltiin eilen jaloissa, tänään ollut kyllä saatanan halutonta paskaa, ei se näin kamalaa ole ollut vähään aikaan.Eikös me ole pelattu aika hyvin kärkijengejä vastaan noin yleisesti.
IFK lepoedulla tänään ja peli lähti heti väärille raiteille.
Et voi mennä "lepoedun" taakse parin viikkoa sitten Ilves pelasi neljä peliä ja viimeisessä ei edes näkynyt rasitus mutta nyt muka Ilveksellä ei riitä koska lepoetu vastustajalla...Eikös me ole pelattu aika hyvin kärkijengejä vastaan noin yleisesti.
IFK lepoedulla tänään ja peli lähti heti väärille raiteille.
Enhän mä nyt ihan noin sanonut. Mutta eilen kova kärkipeli mikä meni jatkoajalle. Siihen matkustelut päälle Helsinkiin jne.Et voi mennä "lepoedun" taakse parin viikkoa sitten Ilves pelasi neljä peliä ja viimeisessä ei edes näkynyt rasitus mutta nyt muka Ilveksellä ei riitä koska lepoetu vastustajalla...