-ELVIS-
Vakiokokoonpanossa
Eiköhän mennä porukalla tuonne näyttämään kannattajakulttuuria. MEGAMATKAN AINEKSET!!Kaupunkina varmaan hieno kokemus mutta ei tuolle täysin kaupalliselle "seuralle" viitti antaa rahaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän mennä porukalla tuonne näyttämään kannattajakulttuuria. MEGAMATKAN AINEKSET!!Kaupunkina varmaan hieno kokemus mutta ei tuolle täysin kaupalliselle "seuralle" viitti antaa rahaa
Oilersilla on ihan mielenkiintoinen historia kun Norjassa asuvat suomalaiset päättivät perustaa Stavangeriin uuden jääkiekkoseuran Viking hockeyn romahdettua. Stavenger on voittanut Norjan mestaruuden kahdeksan kertaa ja vuosina 2012-2017 ovat olleet hallitseva mestari Norjassa.Eiköhän niillä rahaa ole jo entuudestaan ihan tarpeeksi. Ainakin saa hyvän ennakkoastelman peliin, kun tietää jo valmiiksi vihata joukkuetta. Oilersista tai tuosta Sveitsin joukkueesta itsellä ei mitään hajua.
Sveitsiin pääse pienemmällä ajomäärällä paremmin Ruotsin, Tanskan, Saksan jne kautta.. Maps ei vaan näytä sitä vaihtoehtoseksi reitiksi.Todella vahva mahdollisuus päästä ajamaan vuoden kilsat kolmella reissulla.Mitä tulee lohkon muihin jengeihin, niin paljon pahempaa oli tarjolla...
Juu, enkä itse ole muutenkaan Keski-Eurooppaan ajanut koskaan muuta kautta kuin Ruotsin läpi.Sveitsiin pääse pienemmällä ajomäärällä paremmin Ruotsin, Tanskan, Saksan jne kautta.. Maps ei vaan näytä sitä vaihtoehtoseksi reitiksi.
Nyt tiedä mispäin Sveitsin joukkue tarkemmin sijaitsee mut laivalla Suomesta Ruotsiin ensin tai mikä sit tuliskaa halvimmaksi/nopeimmaksi tulisi matkata ilman lentoa.Sveitsiin pääse pienemmällä ajomäärällä paremmin Ruotsin, Tanskan, Saksan jne kautta.. Maps ei vaan näytä sitä vaihtoehtoseksi reitiksi.
Tämä löytyi Ilves Tampere Facebook sivulta, joten hieno hommaKyllähän viimeksi ainakin luotiin suunnitelmia Saksaan matkustamisesta omatoimisesti.
Ei pysty kyllä katkarapukerhon kanssa lähtemään reissuun, mutta hyvä että tällaisiakin järjestetään. Itse jään odottelemaan mitä Osasto ilmoittelee.Tämä löytyi Ilves Tampere Facebook sivulta, joten hieno homma
Ilves Ikuisesti tekee jäsenilleen 1-5 chl-vieraspelimatkaa. Matkojen määrä riippuu siitä kuinka pitkälle mennään ja itse uskomme tietenkin, että finaaliin asti. Ulkomaanmatkat 2yötä kohteessa. Tarkemmat tiedot pelipäivien selvittyä, mutta matkaan lähdetään Itävallasta. Liity jäseneksi www.ilvesikuisesti.fi ja voit ottaa näillekkin matkoille osaa. katso liitettä 2581
Noista ei ole tietoa mutta katsoin aikaisemmilta vuosilta Pelicansin matkoja niin näytti olevan oliko se nyt Sweitsiin kolme yötä 850€ kieppeillä. Siihen kun katsoo, että paikka on Itävalta, polttoaineenhuimasti kallistuneet niin tuskin alle 700,00€ pääsee vaikka matka tossa näyttikin olevan kaksi yötä.Tietenkää tarkkoja summia varmaa pystytä kertoo mut millasiin hintoihin ryhmällä matkan hinta asettuis tai paljonko alennusta saadaan ryhmämatkalla?
Tietysti mahdollista olis matkustaa Muncheniin ja vuokrata sieltä auto tai matkata Travemundeen.Vaikea sanoa lonkalta mitä kukin vaihtoehto tulis maksaa kun tosiaan polttoaine kallistunut paljon.Mitä lie maksaa nois maissa sit mut tulin viime viikonloppuna Prahasta ja sielkin euroiksi käännettynä oli lähemmäs 2e litralta.Noista ei ole tietoa mutta katsoin aikaisemmilta vuosilta Pelicansin matkoja niin näytti olevan oliko se nyt Sweitsiin kolme yötä 850€ kieppeillä. Siihen kun katsoo, että paikka on Itävalta, polttoaineenhuimasti kallistuneet niin tuskin alle 700,00€ pääsee vaikka matka tossa näyttikin olevan kaksi yötä.
Osaston matkaa mielenkiinnolla myös odotan, tosin eivät pystyneet Tallinnaankaan järjestämään niin pystyvätkö aivan toisen luokan hintaisia matkoja järjestämään on kysymys ja myös se, kuinka siellä osa porukka osaa käyttäytyä?Ei pysty kyllä katkarapukerhon kanssa lähtemään reissuun, mutta hyvä että tällaisiakin järjestetään. Itse jään odottelemaan mitä Osasto ilmoittelee.
Kyllä minä ainakin ihan bussilla (kun olimme maassa, merellä toki laivalla) Osaston porukan kanssa Tallinnaan menin, taisi toki olla jotain Ilveksen järjestämiä matkoja.Osaston matkaa mielenkiinnolla myös odotan, tosin eivät pystyneet Tallinnaankaan järjestämään niin pystyvätkö aivan toisen luokan hintaisia matkoja järjestämään on kysymys ja myös se, kuinka siellä osa porukka osaa käyttäytyä?
Itse suunnittelen omatoimista matkaa![]()
Ilves järjesti klubilaisille matkan ja Ilves Ikuisesti jäsenilleen matkan.Kyllä minä ainakin ihan bussilla (kun olimme maassa, merellä toki laivalla) Osaston porukan kanssa Tallinnaan menin, taisi toki olla jotain Ilveksen järjestämiä matkoja.
Ilmeisesti en sitten ollut Tallinnassa?Ilves järjesti klubilaisille matkan ja Ilves Ikuisesti jäsenilleen matkan.
Kyllä siellä näyttää olevan OsastoIlmeisesti en sitten ollut Tallinnassa?Kyllä ihan Osaston kanssa Viroon tulin, en ole mikään klubilainen.