Esa Toskanen
Vakiokokoonpanossa
Ollut ilmeisesti jo pitkään ja Kärpät -peli ei tähän mitään oleellista muutosta tuonut, vai?ilmeisesti leikkausaika keväällä varattuna... huom huhu
Ollut ilmeisesti jo pitkään ja Kärpät -peli ei tähän mitään oleellista muutosta tuonut, vai?ilmeisesti leikkausaika keväällä varattuna... huom huhu
Olen kuullut saman huhun.ilmeisesti leikkausaika keväällä varattuna... huom huhu
Juu, pidemmän aikaa jo. Saikusta asti.Ollut ilmeisesti jo pitkään ja Kärpät -peli ei tähän mitään oleellista muutosta tuonut, vai?
Suurena yllätyksenä varmasti tulee... Ei kenellekään.ilmeisesti leikkausaika keväällä varattuna... huom huhu
En ymmärrä tätä valitusta siitä, etteikö Supia saisi "dissata". Suomi on ollut viimeiset 3kk aivan surkea, eikä ole pelannut tasollaan. Aiheestahan se on sanottu, ja itse ainakin olen ihmetellyt, miksi Suomi on pelannut loukkaantuneena, koska ei mikään muu selittäisi tuollaista tason järkyttävää romahtamista.Suurena yllätyksenä varmasti tulee... Ei kenellekään.
Jatketaan Supin dissaamista, se auttaa näitä tiettyjä nimimerkkejä. Nelosketjun kautta Eemeli, yhdessä Iksan kanssa.
Mitä se hyödyttää toistaa samaa mantraa? Rupeaako Supin vammat paranemaan nopeammin, jos vielä vaikka sinäkin ihmettelet tusinan viestin kera miten paska hän on?En ymmärrä tätä valitusta siitä, etteikö Supia saisi "dissata". Suomi on ollut viimeiset 3kk aivan surkea, eikä ole pelannut tasollaan. Aiheestahan se on sanottu, ja itse ainakin olen ihmetellyt, miksi Suomi on pelannut loukkaantuneena, koska ei mikään muu selittäisi tuollaista tason järkyttävää romahtamista.
Jos ja kun pelaa loukkaantuneena, eikä käsi kestä vetää, niin miksi roikotetaan rosterissa? Mitään annettavaa ei supilla ole, kun käsi on paskana ja pleijareissa siihen käteen ihan varmasti annettaan poikkaria, niin potkimallako se sitä mustaa sinne verkkoon yrittää saada? Pitää kyllä olla Messin jalat, että tulee hyväksyttyjä maaleja.Vaikka pää kainalossa Suomesta on enemmän hyötyä Ilvekselle kuin Ruokosesta, Bausta tai Virtasesta, eli todellakin toivottavasti pystyy pelaamaan pleijarit, vaikka olisikin tasoltaan peruspelaaja.
PS. "Sulanut Suomi" oli edelleenkin Ilveksen paras pistemies viime kevään pudotuspeleissä ja kaikki joukkueet mukaan lukien 8. paras, ihmeellistä että tämä narratiivi elää jostain viime kevään 0+0-miehestä. Jos on taas 8. playoffien pistepörssissä niin minä en ainakaan valita yhtään.
Jos ja kun pelaa loukkaantuneena, eikä käsi kestä vetää, niin miksi roikotetaan rosterissa? Mitään annettavaa ei supilla ole, kun käsi on paskana ja pleijareissa siihen käteen ihan varmasti annettaan poikkaria, niin potkimallako se sitä mustaa sinne verkkoon yrittää saada? Pitää kyllä olla Messin jalat, että tulee hyväksyttyjä maaleja.
Olisi pitäny hommata tuuraaja jo kun vanman laatu on selvinny. Pelaajia oli siihen aikaan liikkeellä.
Ottaisin Virtasen pois tosta listasta. Oli tänään Ilveksen parhaita pelaajia. Eikä se ole kauhean imartelevaa, että kapteenia, johtavaa pelaajaa täytty verrata täytemiehiin. Kertoo vähän miten peli kulkenut.Vaikka pää kainalossa Suomesta on enemmän hyötyä Ilvekselle kuin Ruokosesta, Bausta tai Virtasesta, eli todellakin toivottavasti pystyy pelaamaan pleijarit, vaikka olisikin tasoltaan peruspelaaja.
PS. "Sulanut Suomi" oli edelleenkin Ilveksen paras pistemies viime kevään pudotuspeleissä ja kaikki joukkueet mukaan lukien 8. paras, ihmeellistä että tämä narratiivi elää jostain viime kevään 0+0-miehestä. Jos on taas 8. playoffien pistepörssissä niin minä en ainakaan valita yhtään.
Eikä kaikkea voi mitata pelkissä pisteissä. TPS sarja meni etenkin Suomelta ihan vihkoon, niin puolustus- kuin hyökkäyspäässäkin. Oli suoraansanoen huono. Ja se, että olet kahdeksas pistepörssissä ei kauheasti merkkaa, jos olet puolustuspäähän paska.
Väitätkö ihan tosissasi että Supilla ei ole mitään annettavaa ollut? Tähtipelaajan tasolla ei ole keväällä pelannut, mutta kuten sanoin, niin vaikka pää kainalossa mahtuu meidän neljään ketjuun. Eli roikotetaan rosterissa varmaankin siksi, että mahtuu 12 parhaan hyökkääjän joukkoon ja mielestäni kirkkaasti.
Toivotaan, että pleijareissa nähdään parempaa Supia vielä.
Eli vedät taas pistepörssin tähän mukaan. Oli TPS sarjassa laiska, eikä oikein kiinnostanut. Sillon kun oli viimmesiä hetkiä nostaa päätä, tuntui kapteeni olevan jäällä jokakerta, kun omissa soi.Tässä vielä Ilveksen pistepörssi TPS-sarjassa:
1. Suomi 3+2
2. Haapala 0+4
3. Kontiola 0+3
4. Baptiste 2+0
5. Anttila 1+1
6. Johansson 0+2
7. Päkkilä 0+2
8. Oden 1+0
9. Pulli 1+0
10. Mäntykivi 1+0
11. Sebok 0+1
12. Ikonen 0+1
13. Lööf 0+1
Tässä vielä Ilveksen pistepörssi TPS-sarjassa:
1. Suomi 3+2
2. Haapala 0+4
3. Kontiola 0+3
4. Baptiste 2+0
5. Anttila 1+1
6. Johansson 0+2
7. Päkkilä 0+2
8. Oden 1+0
9. Pulli 1+0
10. Mäntykivi 1+0
11. Sebok 0+1
12. Ikonen 0+1
13. Lööf 0+1
Miksi Suomi voitit TPS-sarjassa vain maalipörssin ja pistepörssin? Miksi et syöttänyt enemmän maaleja? Miksi? Miksi teit vain yhden voittomaalin, miksi et neljää? Tuomio: meni ihan vihkoon
Ei saatana mitä juttuja täällä saa välillä lukea. Parempi varmaan mennä nukkumaan itse kunkin.Oli TPS sarjassa laiska, eikä oikein kiinnostanut.
Alkaa tuntua entistä järjettömältä, ettei tosiaan reagoitu jo aikaisemmin näissä pelaajahankinnoissa, vaan päinvastoin ulostettiin pelaajia. Pitäisi olla tiedossa, että viimeistään playoffeissa tulee loukkaantumisia, jos ei aikaisemmin.Jos on ollut rikki jo pitkään niin miksi ei olla reagoitu? Siirtorajalla ei hommattu ketään, kuivat markkinat jne… euroja jonoon, ei selityksiä! Reisille taitaa mennä tämäkin kausi…