Eemeli Suomi

Toutain

Luottopelaaja
Niin kova pelimies kuin Suomi onkin, niin tänään on jo 12 ottelu, minkä mies missaa. Kun huomioidaan vaisuus viime loukin jälkeen on tähän asti hyöty kaukalossa joukkueelle jäänyt harmittavan vähäiseksi potentiaaliin nähden. Varmasti tämä on suurimmaksi osaksi huonoa tuuria, mutta huhuissa pyörivä Haapala olisi vallan mainio paikka Eemelille. Tuskin jää ottelumäärässä ja pisteissäkään pahasti piippuun vertailussa.

Toivottavasti ensi viikosta eteenpäin Eemeli on askissa kauden viimeiseen peliin asti eikä näitä vastoinkäymisiä kerry enempää.

Niin en mä epäile, etteikö Eemeli olisi sellainen teräsmies, että selättää influenssakin hetkessä, mutta kyllä mä silti varovaisena antaisin aikaa enemmän kuin viikon.

tynamo

Luottopelaaja
Niin en mä epäile, etteikö Eemeli olisi sellainen teräsmies, että selättää influenssakin hetkessä, mutta kyllä mä silti varovaisena antaisin aikaa enemmän kuin viikon.
Tämä oli sellaista toiveajattelua, ettei mies missaisi lähes kolmannesta runkosarjasta. Kapealla kärjellä mennään ja maalinteko on tervanjuontia. Sitten ykköslaituri on jatkuvasti sivussa.

yellowgreen

Luottopelaaja
Onneksi ei tuon Lassilan kanssa enää tällä kaudella tarvitse painia, saa hermoheikko heiluja mennä vaikka terassille kauden päätteeksi.
Elleivät kisko itseään sijalle 12 ja jatkoon sääliparistaan.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Älkää väkisin ymmärtäkö väärin mutta tällä kaudella Suomi ei ole se jonka poissaolosta joukkueen menestys jää kiinni.

Ilves saa mestaruuteenkin riittävän kokoonpanon ilman tätä elävää legdendaa. Tällä kaudella ei ole ollut enään korvaamaton ja hyvä niin.

Monet kaudet aiemmin olisi Ilveksen kaudet olleet aina varmasti päätöksessä Supin puuttuessa, nyt joukkueessa on hartioita ja jopa tavallaan isompaa johtajaa muidenkin toimesta. Joukkue eikä kannattajat hätkähdä enään läheskään samoin vaikka Eemeli ei ole kokoonpanossa.

Puolikuntoiselle Supille ei ole pakko eikä syytä lyödä liiallista vastuuta. Toivottavasti nähdään täydessä iskussa oleva Suomi kevään peleissä. Paineita ei tarvitse enään yksin kantaa.