Eemeli Suomi

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Oliko Ilves uran viimeinen peli hetkeen aikaan tänään? Näytti jo paremmalta Suomelta, ennen tota loukkiin johtanutta tapahtumaa, perkeles.
Pelasi kyllä tänään ja lauantainakin todella vahvasti. Olisi kyllä iso kolaus Ilvekselle, jos noin kävisi. Nyt vaan sormet ristiin!

Pok

Tähtipelaaja
Toiseen ketjuun laitoin näitä tärkeitä aikavälejä:

Puolivälierien alkuun 3 viikkoa
Mahdollisten välierien alkuun 5 viikkoa + 2 päivää
Mahdollisten finaalien alkuun 7 viikkoa + 2 päivää
Mahdolliseen seiskafinaaliin 9 viikkoa

Eli onhan tuossa vielä skaalaa ja toivoa Eemelin paluusta peleille tällä kaudella, varsinkin jos pitkälle mennään. Komarov esimerkiksi loukkasi kai polveaan meitä vastaan 6 viikkoa sitten niin, että jouduttiin taluttamaan kaukalosta ja nyt on palailemassa peleille.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Otteluketjuun tuli enemmän negaa miehen peliotteista.
Jokainen katsoo ja arvostaa erilaisia asioita. Itse pyrin katsomaan tuloksen taakse. Toki olisi voinut itse röyhkeämmin ratkaista.

Muutama tilasto Eemelin kahdesta viime pelistä (sarjan top4 joukkueita vastaan):

L+: 5vs5 laukaukset: 24

L-:
5vs5 vastaanotetut laukaukset: 5

L+/- per 60 min:
5vs5 laukausten erotus per 60 min: +39 (yli 5 peliä pelanneista Liigan paras Jakob Stenqvist +19)

COR%: 83 % (yli 5 peliä pelanneista Liigan paras Jakob Stenqvist 63 %)

Kamppailujen voitto-%: 74 % (yli 5 peliä pelanneista Liigan tämän kauden paras Eemeli Suomi 64 %)

xG: 2,0 per 60 min (yli 5 peliä pelanneista tämän kauden vaarallisin Jere Karjalainen 1,6 ja toiseksi paras Lubos Horky 1,3)

Väitän, että noihin lukuihin ei pysty kukaan muu Liiga-pelaaja kärkiotteluissa 5vs5 pelissä. Ja harvoin edes itse Kapteeni Eemeli Suomi.

Viimeksi muokattu: