• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Eemeli Suomi

Toutain

Luottopelaaja
Olisi todella mielenkiintoista tietää, mitä voivat olla sellaiset lähteet, jotka tässä vaiheessa tietävät, pelaako Suomi tässä sarjassa vai ei. Kun nyt yhdistelee tiedot, joita luotettavilta tahoilta on saatu, niin tulee mieleen, ettei sellaisia lähteitä voi olla olemassakaan. Ihan kaikki viittaa siihen, että Suomen pelaamattomuus/pelaaminen Tappara-sarjassa on tilanneriippuvaista ja tiukassa paikassa Suomi voi pelata jo tässä sarjassa. Jo pelkästään se, että tämä sarja voi kestää viikosta kahteen vie uskottavuutta näiltä julistuksilta...

M22

Luottopelaaja

Meklari

Luottopelaaja
Kyllä olisin kovin yllättynyt ollut jos Suomen nimi olisi tänään kokoonpanosta löytynyt. Vähän toivoa kuitenkin nosti, kun jotkut oikein julisti täällä miehen pelaavan ekasta pelistä lähtien.

jub^^

Luottopelaaja
Kyllähän Eemeli toisi valtavasti lajitaitoa ja kiekossa pysymistä joukkueeseen. Nyt vaan pelataan todella varman päälle ilmeisesti ja se lienee fiksua. Suomi on monesti pelannut puolikuntoisena ja ei ole pystynyt pöytään tuomaan oikein mitään. Toivon, että kun vetää pelipaidan päälle niin ollaan niin terveenä kun vaan tilanteessa voi olla. Tästä ei kaivata Case Haapalaa kun pelaili joka toista peliä pleijareissa ja koko ajan sai jännittää, että pelaako vai ei. Toki Haapala oli silloinkin ylivoimainen

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Sanoin ensimmäisenä, että svej on pidempään pois. Runkosarjasta en puhunut muistaakseni mitään.
Ahaa. No mun moka, mutta mun lähde kertoi että Svej pelaa runkosarjassa ja mun lähde kertoo sen että mies pelaa tarvittaessa vaikka seuraavassa pelissä. Kuitenkin valmennus haluaa säästellä suppoa parempaan pelikuntoon, mutta nyt pärjäisi jo ihan hyvin. Uskon ettei ole maanantaina kehissä, mutta jos sarja on tilanteessa 3-3 (hyvin epätodennäköistä) niin mies kaivetaan vaikka haudasta pelaamaan. Mutta oletetaan että mennään 4-0 tai 4-1 jatkoon niin Suomi pelaa vasta toisen kierroksen ensimmäisen pelin ja huilaa seuraavan jos se voitetaan.