Voittavan maalivahdin vaihtaminen vähemmän voittavaan näkyy aina. Tammen logiikalla huono molari on 100% joukkueesta. Se ei ole kaukana totuudesta.
Ihan vitun turhaa länkytystä, ipa1970 oli ennen ensimmäistäkään liigamatsia tätä mieltä, hänellä lienee siihen oikeus.
"Jos maalivahtipelissä on eroa, paremman maalivahdin joukkue voittaa, tapahtui kentällä mitä tahansa."
Juhani Tamminen
Itsekään en jää kaipaamaan haytonia. Mieluiten laittaisin ehdottomasti lepin kolmosen keskelle. Nelonen pysyisi saarelan nallin ja päkkilän ketjuna ja kakkonen myös nykyisellään. Ainoa ongelma ykkössena. Ehkäpä koittaisin myttystä leirien mittaisella tryoutilla...
Näitten lisäksi jäisi rosteriin vielä ikoset ja taavi.
Jos et ole huomannut, en merkitse häntä lainkaan ”omaan” rosteriin.Taisit juuri pelata Romanille ykkössenan roolin, vaikka kovasti intät vastaan hänen roolittamisensa suhteen. Jos Lepi on kolmonen, ei jää vaihtoehtoja. Oletko lopulta Romanin piilofani?
Miksi Myttynen tulisi try outille? Kyllä Ilveksessä tiedetään kuka hän on. Varmasti myös palkkapyyntö on jo tiedossa.
Varmasti samasta syystä kuin meni jokereihinkin. Tottakai tryout. Kuinka soveltuu pelityyliin?pelikunto? Olisi ehkä nuo kannattanut katsastaa myös romanin kohdalla.Miksi Myttynen tulisi try outille?
Itsekään en jää kaipaamaan haytonia. Mieluiten laittaisin ehdottomasti lepin kolmosen keskelle. Nelonen pysyisi saarelan nallin ja päkkilän ketjuna ja kakkonen myös nykyisellään. Ainoa ongelma ykkössena. Ehkäpä koittaisin myttystä leirien mittaisella tryoutilla...
Näitten lisäksi jäisi rosteriin vielä ikoset ja taavi.
Eikö sillon Roman ole aika syvissä vesissä jos joku alkaa puhumaan Lepauksesta Romanin paikkaajana? Näin kyllä itsekin näen asian Lepaus>Roman.Annat Romanille piiskaa, mutta kokoajan olet Lepaukselle antamassa lisää vastuuta...
Jos et ole huomannut, en merkitse häntä lainkaan ”omaan” rosteriin.
Mieluummin laitan vaikka salmelan sentteriksi. Todellakin, olen ensimmäisestä reenipelistä asti sanonut ettei ole liigatasoa, ja ”teidän” ikäväksi olen oikeassa.
Myrrä ei tule tätä peluuttamaan kuin pakon edessä, minä en peluuttaisi edes silloin.
Lainasin toisesta ketjusta mutta toivon samaa. Maalivahdeista lähtisin antamaan kaiken dostalilta jäävän peliajan mäkiniemelle. Kolppasella jos pää ei kestä kilpailutilannetta eikä helpon hörppäämisen jälkeen saa tilannetta nollattua ni luotto vähissä. Ei noin heikolla pääkopalla voi pleijareita pelata.Toivottavasti tillulla on kovat piipussa senntteri ja maalivahti tilannetta silmälläpitäen, jos tilanne vaatii
Siis onko Roman varastanut sun naisen vai mistä tää viha kumpuaa päivästä toiseen? Pakko olla jotain henkilökohtaista. Oon vähän huolissani susta ehkä. Sori off topic.Tässä kohtaa luulen maccellin haluavan lähteä leirille. Vaikka rippileirille. Ja joona hakee lisää saikkua, päänsärystä.
Tämähän luulisi istuvan miehelle mainiosti jos C Moren studioita ja varsinkin Karri Kiveä on uskominen. Karri on Tapparan pelistä moneen kertaan todennut ettei löydä siitä mitään systeemiä.Spacek sanoi taannoin Aamulehdessä, että hänellä on ollut totuttelemista täkäläiseen pelitapaan, koska AHL:ssä koohotettiin ilman mitään systeemiä.