Sanoiko joku, että Mestiksestä 20K€ tulisi joku Liigaan?
No jos idiootti on, niin varmaan tulisikin, noin kusisella rahalla lähtisin itse edes sen 50-60K palkkion perässä Ranskaan, Sveitsiin tai vaikka Puolaan.
Välillä tuntuu, että osa katsoo täällä pelkän maalikoosteen ja sen puolesta päättää oliko joku paska vai ei.
Päkkilä näytti eilen vahvaa osaamistaan, eikä hänessä mun mielestä sikäli muuta vikaa ole, kuin huolellisuus kiekon kanssa, menetyksiä tapahtuu usein väärissä paikoissa todella helpolla, mutta muuten on kyllä työteliäs ja jaksaa painaa hommia joukkueelle.
Mä en ymmärrä mikä joillakin nyt on Alvarezia vastaan, odottiko joku jotain 30 pisteen kolmosen laituria? Mä odotin just tätä mitä on nähty, laidalla vahvaa menoa ja työteliästä pelaamista.
En mä tiedä ymmärtääkö osa myöskään sitä, että vaikka olisi neljä ketjullista antonlevtchejä ja 3 paria adamclendeningejä pelaamassa, niin kaikki niistä ei olisi yli piste per peli tahdilla pelaamassa, se vaan ei ole mahdollista.
Mun mielestä Ilveksen joukkueessa on hyvin tasapainossa tällä hetkellä tuloksenteko, ykkösketju ottaa isointa vastuuta, Mäntykiven ketju avustaa Kodytekin kolmosen kanssa ja nelonen koittaa puolustaa ja raataa alivoimat, ylivoima tuottaa meille sitten lisää.