Tieto on valtaa
Vakiokokoonpanossa
Sama asia mulleEt tiedä kummalta kuulit, vai kuulit molemmilta?
Sama asia mulleEt tiedä kummalta kuulit, vai kuulit molemmilta?
Sama asia mulle
Mulle tuttu ja Ruohomaalle veli, lukutaito…Jaa mikä? Että ei hajuakaan oliko veli vai tuttu?
Sama asia mulle
Sama kaveri eli veliEli siis Ruohomaan veli on tuttusi.
katso liitettä 5084
Ilman mitään ilkeilyä kysyn vain, että jos Ruohomaan veli on tuttusi, niin oliko tämä viime viikon lähteesi joku toinen kaveri, eikä se veli, joka myös on tuttusi?
Sama kaveri eli veli
Kyllä veli itselle ainakin on kaveriJoka oli Ruohomaan kaveri...
"Tunnen yhden Ruohomaan kaverin..."
Jaa-a, esim. mä puolestani inhoan siskoani. Tarkkuutta peliin, vaikka "tieto" yleisesti onkin valtaa.Kyllä veli itselle ainakin on kaveri
Kyllä veli itselle ainakin on kaveri
Aholle hyvä uutinen Salmelan lähtö. Löytyyköhän miehelle roolia Pendon papereissa?
Varmasti riittää, mutta kuka siihen rooliin haluaa tulla. Se ei ole helppo tehtävä hommata siihen ketään kokenuttaTodennäköisesti pitkä kevät + CHL jatkopelit päälle. Kyllä niitä pakkejakin kierrätetään lepuutusmielessä, siihen pakolliset loukit ja majuhommat päälle. Peliaikaa riittää kyllä myös niille kokeneille rotaatiopakeille varmasti.
Varmasti riittää, mutta kuka siihen rooliin haluaa tulla. Se ei ole helppo tehtävä hommata siihen ketään kokenutta
Täytyy muistaa, että Tappara hankki kesken kauden M Davidsson, J Davidsson, Levtchi, Platt ja Juuso Ikosen. Outo lista on, koska siellä on myös kesken kauden joukkueen lähteneet Henriksson, Kelleher ja Nieminen. Jokatapauksessa ei Tappara nyt todellakaan tollasella määrällä kauteen lähtenyt tai edes lopettanut. Me mennään toukokuussa.Esimerkiksi Tapparan viime kauden joukkue (en sitten osaa sanoa kuinka moni oli oikeasti Liiga-joukkueen mukana ja miten oli saikkuja yms):
Maalivahdit 5
Puolustajat 9
Hyökkääjät 21
Tappara Tampere Kokoonpano @ Liiga 2022‑2023
Tampereen Tapparankokoonpano Liigassa 2022-2023. Pelaajien syntymäajat ja -paikat, pituus, paino ja kätisyydet kaudelta 2022-2023.www.quanthockey.com
Eli aika paljon rotaatiopelaajia tuossakin joukossa, mutta hyvin tuntui maistuvan.
Pelaajat voivat myös itse vaikuttaa siihen (enemmän tai vähemmän), että miten paljon sitä peliaikaa heruu.
Mielestäni se Tapparan UTJ siinä heidän joukkueen rungon julkistuksessa viittasi heidän strategiaan, että paikkaajat on lähtökohtaisesti kovia U20 pelaajia ja oli tyytyväinen kuinka se homma oli toiminut.Oleellista olisi rakentaa nuoriso-osastolle sen tasoinen ja laajuinen reservi, jolla pystytään paikkaamaan poissaoloja hyvällä tasolla. Pääosa peliajasta tulisi Kooveen tai U20:n riveissä.
On selvää, ettei täyden kauden liigatasolla pelannut pelaaja tyydy hajaminuutteihin kehittymisen ja ihan oman ammatinharjoittamisen tulevaisuuden vuoksi.
Tapparallahan tosiaan ei ilmeisesti edes ole korteissa Mestis yhteistyötä kuten Ilveksellä vaan laittavat junnut U20 joukkueeseen tai lainalle toisiin Liiga-seuroihin.Mielestäni se Tapparan UTJ siinä heidän joukkueen rungon julkistuksessa viittasi heidän strategiaan, että paikkaajat on lähtökohtaisesti kovia U20 pelaajia ja oli tyytyväinen kuinka se homma oli toiminut.