Niinpä. Siellä on taustalla asioita mitkä vaikuttavat.Silti ei aukea miksei meiltä muka löytynyt paikkaa. Omat virheet tunnistetaan, niitä pyydetään anteeksi, annetaan anteeksi ja tullaan yhdessä vahvempana takaisin.Oliko oven näyttäminen oikea ratkaisu?
Baptiste. Hän on Baptiste. Miten se nimi on niin vaikea kirjoittaa oikein. Tapparan kannattajista puolet kirjoittaa sen väärin, mutta että vielä täällä meidän fiksumpienkin puolella tätä näkee säännöllisesti. Äijä on kuitenkin kohta jo kaksi kautta pelannut Suomessa.En nyt varsinaisesti itke Babtisten perään, ainakaan ei ole tarkoitukseni, mutta jos oltaisiin parin täytemiehen hinnalla, jotka ei mahdu aina edes kokoonpanoon, hommattu sellainen joka sinne mahtuu ja osaa myös pelata. Meillähän on Gregoirellakin ollut melkein vakipaikka koko kauden ajan, kun rosterissa on niin huono taso 2. kentän alla. Meskanenkin alkaa vaikuttamaan siltä, että kaikki riskit realisoituu ja tuollaista Babtisten tapaista maalintekijää aina tarvitaan.
En nyt tarkoita nimenomaan Baptistea, vaan yleisestikin vahvistusta joka kykenee muuhunkin kuin kasvattamaan yleisömäärää poppareilla ollessaan. En ole missään väittänyt, että minulla on tietoa kuluista, mutta luuletko itse että Gregoire ja Alvarez (SHL taustalla) pelaavat ihan nälkäpalkalla? Itse päättelen että heidän palkat yhteenlaskettuna riittäisivät yhteen hiukan tasokkaampaan hankintaan. Edelleen näitä nelosketjun ja katsomon täyttäviä leveyshemmoja meillä on niin paljon että päät kolisee yhteen.Paino sanalla VOINUT. Laitatko vielä paljonko kuluja tulee näistä kahdesta vs Baptistesta kun sulla on tota tietoa?
Kiitos korjauksesta, itse varmaan kopioin kirjoitusasun jostain ylempää suoraan, kun aina välillä sitä arpoo kumpi se nyt oli.Baptiste. Hän on Baptiste. Miten se nimi on niin vaikea kirjoittaa oikein. Tapparan kannattajista puolet kirjoittaa sen väärin, mutta että vielä täällä meidän fiksumpienkin puolella tätä näkee säännöllisesti. Äijä on kuitenkin kohta jo kaksi kautta pelannut Suomessa.
Nick olisi kelvannut tännekin, mutta ei hinnalla millä hyvänsä. Pientä alamäkeä hänen urallaan on havaittavissa. Ei kovin näkyvä ole Tapparassa ollut, mutta tuo hyvää taustatukea. Räppää maalin silloin toisen tällöin, kyllähän mies sen osaa.
Baptiste. Hän on Baptiste. Miten se nimi on niin vaikea kirjoittaa oikein. Tapparan kannattajista puolet kirjoittaa sen väärin, mutta että vielä täällä meidän fiksumpienkin puolella tätä näkee säännöllisesti.
Jossitteluahan se tuokin on. Ketä tässä nyt on ollut vapaana sitten, jotka varmasti olisivat pystyneet sen 30-40 pinnaa tekemään ja pysymään terveinä.En nyt tarkoita nimenomaan Baptistea, vaan yleisestikin vahvistusta joka kykenee muuhunkin kuin kasvattamaan yleisömäärää. En ole missään väittänyt, että minulla on tietoa kuluista, mutta luuletko itse että Gregoire ja Alvarez (SHL taustalla) pelaavat ihan nälkäpalkalla? Itse päättelen että heidän palkat yhteenlaskettuna riittäisivät hiukan tasokkaampaan hankintaan.
Edelleen ne ovat loukissa.Nick tai joku muu, mutta olishan näiden katsomossa istuvien Gregoiren ja Alvarezin hinnalla voinut saada vaikka yhden oikean ulkomaalaisVAHVISTUKSEN.
Joo en tarkoittanut sinua syytelläkään. Tällaisena yleisenä huomiona otin esille, että on ihmeellistä miten usein tuo nimi kirjoitetaan väärin. Samaa mieltä olen kuin @Luchs alla.Kiitos korjauksesta, itse varmaan kopioin kirjoitusasun jostain ylempää suoraan, kun aina välillä sitä arpoo kumpi se nyt oli.
Niin taitaa olla nyt, mutta aika lailla rotaatioroolissa olleet myös pelikuntoisena.Edelleen ne ovat loukissa.
Asiaa.
Vaikka pieni juttu onkin, niin jostain syystä ottaa pannuun nämä Langhammerit, Glendeningit, Sebökit.
Jatkoajassa näistä tunnistaa yleensä ei-ilvesläiset kynäniekat.
Ai saatana kun Dostal ja Lancaster olivat muiden scouttaamia ja liigassa jo onnistuneita pelaajia. Eiköhän niitä vielä muitakin ole, kuten Langhamer, Leo Lööf, Simon Johansson, jne jne jne.Tillu on onnistunut hankkimaan hyviä ”muiden ”scouttaamia”/ liigassa jo onnistuneita pelaajia.
Nämä tämän itsensä liigaan scouttaamat romanit, gregoiret, crewet, nikolishinit ovatkin lähes järjestään olleet sitä itseään.
Onhan siellä ny muitaki. Kodytek,Aatami,Gunnari...Tillu on onnistunut hankkimaan hyviä ”muiden ”scouttaamia”/ liigassa jo onnistuneita pelaajia.
Nämä tämän itsensä liigaan scouttaamat romanit, gregoiret, crewet, nikolishinit ovatkin lähes järjestään olleet sitä itseään.