Väisänen muuten menee syyskuussa NHL leirille, että olisko Ratinen sit hänen tilalla?
Onko Könönen kussut sun muroihin vai miksi puuttuu kokoonpanosta?Stransky-Najman-Lööke
Björkqvist-Mäntykivi-Väisänen
Suomi-Nättinen-Meskanen
Ratinen-Borg-Bau
Koska puuttu Pennasenkin kokoonpanostaOnko Könönen kussut sun muroihin vai miksi puuttuu kokoonpanosta?
Eka ajatus, joka mulle tuli mieleen, mutten viittinyt sitä naputtaa. Könösen aliarvostus on kyllä korkeaa viime vuoden jälkeen, saa nähdä jos tänä vuonna monella mieli muuttuuKoska puuttu Pennasenkin kokoonpanosta
Koska mielestäni sieltä rosterista löytyy parempia ja monikäyttöisempiä pelaajia. Mutta sinänsä ihan sama onko tuola nelosen laidassa Könönen, Ratinen tai Bau.Onko Könönen kussut sun muroihin vai miksi puuttuu kokoonpanosta?
Könö kuuluu kentälle. Parhaimmillaan/normaalina vie aika monelta pelipaikan. Viime kauden voi unohtaa, ongelmia oli mitä ilmeisemmin kasapäin.
Ja Mäntykivee kiinnostaa pelata noin 2sekuntia, kun on noin kovat laiturit.Samaa mieltä. Viime kausi miten meni, mutta kyllä Köntsä parhaimmillaan on Liigaan hyvä voimahyökkääjä, joka omaa pistepotentiaaliakin ihan kohtalaisesti. Nyt harkkapeleissä asenne oli kunnossa, luistin kulki ja ei todellakaan pelännyt ahtaampiakaan paikkoja.
Suomi - Najman - Lööke
Könönen - Mäntykivi - Väisänen
Stransky - Nättinen - Meskanen
Ratinen - Borg - Björkqvist
No sitten löytää itsensä kokoonpanon ulkopuolelta ei nimittäin paljoa Niemelä katsele mitään kiukuttelua.Ja Mäntykivee kiinnostaa pelata noin 2sekuntia, kun on noin kovat laiturit.
Pointti oli, et miks uhrata Mäntykivi kahen puukädenkaa.No sitten löytää itsensä kokoonpanon ulkopuolelta ei nimittäin paljoa Niemelä katsele mitään kiukuttelua.
alkuviikko ja kaikkee..Joko se olisi F5 päivä ??
Itse pistäisin männyn ykköseen, nättisen kakkoseen ja najmanin kolmoseen.Suomi - Najman - Lööke
Könönen - Mäntykivi - Väisänen
Stransky - Nättinen - Meskanen
Ratinen - Borg - Björkqvist
Toki Könönen ja Väisänen ollut harkkapelejen positiivisimpia yllätyksiä.Pointti oli, et miks uhrata Mäntykivi kahen puukädenkaa.
Tämä voisi toimia.Itse pistäisin männyn ykköseen, nättisen kakkoseen ja najmanin kolmoseen.
Ok, toivotaan että Könönen vakuuttaa myös sinut (ja kaikki muut) alkavalla kaudella. Itse en silti sijoittaisi Bauta missään tilanteessa Könösen edelle.Koska mielestäni sieltä rosterista löytyy parempia ja monikäyttöisempiä pelaajia. Mutta sinänsä ihan sama onko tuola nelosen laidassa Könönen, Ratinen tai Bau.