papparainen
Vakiokokoonpanossa
- Viestejä
- 202
Vs: Ilveksen nykytilanne
Hyvää huomenta. Edellisen viestini foorumiin kirjoitin viime marraskuussa, luovuin toivosta.
Ilveksen lähiajan tapahtumia on käyty hmm. ”ansiokkaasti” läpi keskustelupalstallamme. Itsellänikin mieliala on muuttunut toiveikkuudesta (kausikortin hankinta tukimielessä) ja masentuneisuuteen (tätä taas). Käydyn keskustelun laajasta kontekstistä irrotettuna mieleeni on tullut myös muutamia yksittäisiä kysymyksiä
- mitkä olivatkaan Summasen selvitystyön loppupäätelmät?
- Sjöblom vs. Keräsen jatko Ilveksessä, mitä HeGe tarkoitti?
- miten aitiomyynti voi olla selvästi suurempi tulonlähde kuin muut lipputulot?
Varsinaiseen asiaan. Pääomistajan osuus alle 30 %:n. Eikös tämä ole helppoa. Hallituksella on valtuudet
100 000 osakkeen antiin. Näin osakkeita olisi yhteensä n. 160 000, jolloin V:n osuus jäisi runsaaseen 20 prosenttiin. Tämä tietäisi myös muiden osakkaiden osuuden pienenemistä eli osallistumista talkoisiin. Toki he voivat säilyttää suhteellisen osuutensa ostamalla suunnatussa annissa lisäosakkeita - mahdollisten uusien osakkaiden ohella. Esim. 25 euroa/osake = 2,5 miljoonaa. Hajautuksen nimessä osakeantia voisi
(koe)suunnata myös muutamalle tuhannelle kausikorttilaiselle.
Hyvää huomenta. Edellisen viestini foorumiin kirjoitin viime marraskuussa, luovuin toivosta.
Ilveksen lähiajan tapahtumia on käyty hmm. ”ansiokkaasti” läpi keskustelupalstallamme. Itsellänikin mieliala on muuttunut toiveikkuudesta (kausikortin hankinta tukimielessä) ja masentuneisuuteen (tätä taas). Käydyn keskustelun laajasta kontekstistä irrotettuna mieleeni on tullut myös muutamia yksittäisiä kysymyksiä
- mitkä olivatkaan Summasen selvitystyön loppupäätelmät?
- Sjöblom vs. Keräsen jatko Ilveksessä, mitä HeGe tarkoitti?
- miten aitiomyynti voi olla selvästi suurempi tulonlähde kuin muut lipputulot?
Varsinaiseen asiaan. Pääomistajan osuus alle 30 %:n. Eikös tämä ole helppoa. Hallituksella on valtuudet
100 000 osakkeen antiin. Näin osakkeita olisi yhteensä n. 160 000, jolloin V:n osuus jäisi runsaaseen 20 prosenttiin. Tämä tietäisi myös muiden osakkaiden osuuden pienenemistä eli osallistumista talkoisiin. Toki he voivat säilyttää suhteellisen osuutensa ostamalla suunnatussa annissa lisäosakkeita - mahdollisten uusien osakkaiden ohella. Esim. 25 euroa/osake = 2,5 miljoonaa. Hajautuksen nimessä osakeantia voisi
(koe)suunnata myös muutamalle tuhannelle kausikorttilaiselle.