punakone
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Eikös Aamulehdessä Honkajumala todennut että yhtiö on paremmassa jamassa kun 2 vuotta sitten..en ole paljoa kouluja käynyt mutta 2 vuoden aikana ollut miltsi miinusta niin jompi kumpi ei osaa laskea minä tai Honkajumala..teen jouluna Ilveksen toimistolla lahjoituksen helmitaulun muodossa niin helpot laskut eivät tuota liikaa päänvaivaa..
Brooks sanoi:Aamulehden haastattelussa huomiota kiinnittää muun muassa kohta, jossa Vincent Manngard sanoo: "Saan kaikki haluamani tiedot. Olen tyytyväinen siihen, aina ei ole ollut näin."
Jokin aika sitten kirjoitin, että takavuosina Manngardin vieraillessa Tampereella hänelle ei välttämättä kerrottu asiain todellista laitaa tai hänelle kerrottiin asioita, joita hänen oletettiin haluavan kuulla. Tietenkin täytyy toivoa, että nykyään hän ihan oikeasti saa kaikki tarvittavat tiedot.
Lisäksi Manngard myöntää haastattelussa, että hän on visiitillään tavannut seurajohtoa, joukkuetta ja sponsoreita ja antanut viime kuukausien aikana taloudellista tukea Ilvekselle.
Joka puolelta esitetään jälleen vaatimuksia, että Manngardin pitäisi panostaa Ilvekseen, koska kerran on pääomistaja. Mutta sellainen yritys olisi perustaltaan sairas. Ilves-Hockey Oy:n pitäisi päin vastoin pyrkiä sellaiseen taloudelliseen tilanteeseen, sellaiseen kulukuriin ja siksi kannattavaan liiketoimintaan, että yhtiö elättäisi itse itsensä ilman Manngardin subventiota. Tuskinpa kukaan uusi omistaja, varsinkaan, mikäli on suomalainen, lähtisi sijoittamaan omia rahojaan Ilvekseen. Toiminnasta pyrittäisiin tekemään taloudellisesti kannattavaa budjettia kasvattamalla, kunnollisella talousseurannalla, kulukurilla ja tarvittaessa menoja vähentämällä (mm. pelaajamyynneillä kesken kauden.) Pääomaa korjattaisiin tarvittaessa osakeanneilla TPS:n tapaan (edellyttäen, että uusi pääomistaja olisi valmis luopumaan enemmistöstään.)
Lisäksi Aamulehti kirjoittaa:
Väitteet Ilveksen surkeasta taloudellisesta jamasta ja konkurssiuhasta saavat hänet (Manngardin) kiihtymään hieman.
-Valheelliset jutut häiritsevät minua.
Ihan kuin olisin lukenut tuon joskus ennenkin. Kiitos, Suuri Johtaja, että kävit oikaisemassa nuo valheelliset väitteet!
Eikös Aamulehdessä Honkajumala todennut että yhtiö on paremmassa jamassa kun 2 vuotta sitten..en ole paljoa kouluja käynyt mutta 2 vuoden aikana ollut miltsi miinusta niin jompi kumpi ei osaa laskea minä tai Honkajumala..teen jouluna Ilveksen toimistolla lahjoituksen helmitaulun muodossa niin helpot laskut eivät tuota liikaa päänvaivaa..