Ilveksen nykytilanne

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hyväuskoiset hölmöläiset ei ole rikollinen järjestö, itse en pysty liittymään.

Paavo Väyrynen.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 590
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kaksi Ilvesvarausta Änäriin.

Enemmän kun Tapparalta.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 401
Vs: Ilveksen nykytilanne

Baloun sanoi:
Kaksi Ilvesvarausta Änäriin.

Enemmän kun Tapparalta.
Ja nyt on Tapparallakin kaksi Räsäsen myötä ja sitä paitsi se ensimmäinen vastaa ainakin sataa ilvesvarausta
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Pro sanoi:
Hyväuskoiset hölmöläiset ei ole rikollinen järjestö, itse en pysty liittymään.

Paavo Väyrynen.

Kukin tekee päätökset tahollaan. Minä toimin jatkossa näin. Satapinnainen luotto Ilves-johtoon.

Kahtellaan syssymmällä.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Pro sanoi:
Hyväuskoiset hölmöläiset ei ole rikollinen järjestö, itse en pysty liittymään.

Paavo Väyrynen.

Kukin tekee päätökset tahollaan. Minä toimin jatkossa näin. Satapinnainen luotto Ilves-johtoon.

Kahtellaan syssymmällä.

Kyllä, tämähän on elämän suola. Valintoja täynnä.

Luulen kuitenkin että sinä, minä ja hitonmoinen läjä ihmisiä tahtoo nähdä kun "Raipe" rinnassaan kannua kohotellaan? Tsäkällä se ei tule, ja niin kauan kun puutarhatontut säätää en jaksa uskoa. Mutta OY.tä mukaillen. peukut pystyyn.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jokainen meistä varmasti toivoo, että kannua nostetetaan vaikka ensi keväänä jo, mutta mitä Ilves muutoksia Ilves on tehnyt sen eteen, että se olisi mahdollista? Tuuria tarvii aina, mutta se ei pelkästään riitä. Pelkkä Karri Kivi valmentajana ei riitä. En tietysti kuulu sisäpiiriin, enkä muihinkaan kuppikuntiin enkä ole käynyt kahvilla, ihan peruskannattaja vain, joten en ehkä tiedä mitä kaunista on taas kerrottu, mutta jos jotain todella on TEHTY menestyksen eteen, niin miksi sitä ei voida kertoa julkisesti? Avoimuus.... Rehellisyys... Luottamus....
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itselläni puolestaan on luonnollisesti äärimmäinen skeptisyys Ihoy:n johtajia kohtaan. Olisi tietenkin upeaa, että Liigan heikoin johto olisi usean vuoden perseilyn jälkeen oppinut johtamisen ja visioinnin ammattilaisuuden. Itse koen, että viime kausi oli monella taholla Ihoy:n heikoin. Urheilullisesti olimme ranking 15 (ml. Jokerit) ja noviisit KooKoo sekä Sport ohittivat Ilveksen. Taloudellista tulosta emme vielä tiedä, mutta toimitusjohtajamme on arvioinut parin sadan tuhannen tappiota. Maksamattomien laskujen takia kuitenkin saimme ikävää mainetta. Kolmantena huolena oli johtajuus. Toimistolla oli isoja ristiriitoja, joita ei saatu kauden aikana hallintaan. Johtajuuden tai sen puutteen piikkiin menevät myös lukuisat mediasotkut ja valehtelut. Vakavimpana asiana pidän sitä, että niin osakkeenomistajat kuin Ilves ry ovat ilmaisseet, etteivät ole kuulleet Ihoy:n suunnalta juuri mitään.

Itse kauppatieteilijänä en aivan pysty ymmärtämään sitä, että Ilveksen taloudellinen tilanne on kahdessa vuodessa kohentunut selkeästi. Joku yhtälössä mättää, kun koko ajan ilmoitetaan tappioita, menneiden tilikausien tappiota on kasvatettu kahdesti jälkikäteen sekä Ilveksen ympärillä on tavaran ja palveluiden toimittajia, jotka odottavat Ilveksen maksavan laskunsa. Jos Ihoy:n talous on kohentunut huomattavasti, niin miksi Ihoy:n johto ei ole tätä viestinyt selkeästi osakkeenomistajille ja erityisesti emoseuralle? Miksi laskuja ei ole maksettu? Tiedän, että keinotekoisesti ja tekohengityksellä talouden lukuja on pyritty kaunistelemaan. Onko jokainen liigaseura arvostanut liigaosakkeen 1.8 milliin? Maksaako liigalisenssistä kukaan tuota 1.8 milliä (Bluesin konkurssi)? Ja lisäksi Vesa Kainulainen ilmoitti, että osakeanteja ei enää järjestetä. Useita anteja on nyt takana.

No, virallisen taloudellisen tuloksen saamme toivottavasti pian käsiimme. Suuri osa ammattimaisuutta on se, että luvut julkaistaan mahdollisimman pian. Tänään tuloksestaan informoi KooKoo. Liikevaihto 4,4 milliä ja tulos mukavat 350 kiloa. Erittäin mallikelpoinen suoritus ja liigatulokas pystyi heti ensimmäisellä kaudellaan julkaisemaan tuloksensa ennen heinäkuuta. Muistetaan, että myös KooKoo jäi pudotuspelien ulkopuolelle, joten tulos on erittäin hyvä tätä vasten. Viisi seuraa ovat julkaisseet tuloksensa ja yllättäen kaikkien tulokset ovat olleet laskevasta yleisömäärästä huolimatta plussalla. Huikeita tappioitakin on tulossa ainakin Turun ja Espoon suunnalta.

Toisaalla kirjoitinkin, että käsittääkseni muualla Ulkoilmaotteluita on lähinnä järjestetty "palkintoina" kannattajille ja yhteistyökumppaneilla. Meillä UI-tapahtumaa mainostetaan talouden pelastajana. Tuon näkökulman voimakas painottaminen tuo väkisin mieleen, että mikä on Sponsvisionin tai jonkun muun johdon firman osuus tuosta UI-tapahtumasta.

Arvostan Hegeä erittäin paljon ja uskon, ettei hän aivan kevyesti usko täydelliseen suunnanmuutokseen. Itse skeptisenä pysyn vielä samassa rintamassa, jossa ovat osakkeenomistajien lisäksi julkisesti kantansa esittäneet Tuomas Tuokkola, Juha Pajuoja ja Kalervo Kummola. Heidän mielestään Ilveksen etu on, että Ihoy:n omistajuus saataisiin järjestettyä toisin ja osaamaton johto pitäisi vaihtaa ASAP.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
5 006
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei voi kuin ihmetellä Hegen suunnan muutosta. Tai oikeastaan ihmettelen enemmän
sitä, että kuin pirun taitavia ne on ku saa tommosia suunnan muutoksia aikaan ihmisten asenteissa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Ei voi kuin ihmetellä Hegen suunnan muutosta. Tai oikeastaan ihmettelen enemmän
sitä, että kuin pirun taitavia ne on ku saa tommosia suunnan muutoksia aikaan ihmisten asenteissa.

Kiristys, uhkailu ja lahjonta. Ja näin. Valitse siitä.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Ei voi kuin ihmetellä Hegen suunnan muutosta. Tai oikeastaan ihmettelen enemmän
sitä, että kuin pirun taitavia ne on ku saa tommosia suunnan muutoksia aikaan ihmisten asenteissa.

Mietipä sitä, millaisia muutoksia tämän palstan nykyiset itkupillit ovat vuosien saatossa tehneet. Mitä se on vaatinut?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta. Päätin siis antaa nykyiselle johdolle mahdollisuuden suoden työskentelyrauhan ja rahallisen tuen. Keväällä 2017 voidaan nakella "hyödyllinen hölmö" -leimaa otsaan. Toivottavasti siltä säästyn.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
5 006
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta. Päätin siis antaa nykyiselle johdolle mahdollisuuden suoden työskentelyrauhan ja rahallisen tuen. Keväällä 2017 voidaan nakella "hyödyllinen hölmö" -leimaa otsaan. Toivottavasti siltä säästyn.

Tuon ymmärrän täysin, vaikken itse samalle linjalle lähtisikään. Sitä 100% luottoa Ilves-johtoon en ymmärrä alkuunkaan.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta. Päätin siis antaa nykyiselle johdolle mahdollisuuden suoden työskentelyrauhan ja rahallisen tuen. Keväällä 2017 voidaan nakella "hyödyllinen hölmö" -leimaa otsaan. Toivottavasti siltä säästyn.
Ilo lukea tuota perustelua, koska itsekin uskon, että positiivinen yhteistyö on ainoa tie parempaan tulevaisuuteen. Pitänee tässä itsekin liittyä Sharen jäseneksi.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 824
Vs: Ilveksen nykytilanne

Annan myös täyden tuen Ilvekselle ja tulen käymään n.10-15 kotipelissä ensikin kaudella.Hiljaa hyvä tulee!
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse en kyllä valitse puolia etukäteen. Kehutaan, jos on kehumisen aihetta ja arvostellaan, jos siihen on aihetta.

Positiivisesti ajateltuna, eihän tämä voi mennä päin p:tä koko ajan. ;)
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
5 006
Vs: Ilveksen nykytilanne

Liukas Lätkä sanoi:
Itse en kyllä valitse puolia etukäteen. Kehutaan, jos on kehumisen aihetta ja arvostellaan, jos siihen on aihetta.

Positiivisesti ajateltuna, eihän tämä voi mennä päin p:tä koko ajan. ;)

Niinpä. Jospa seuraava kausi menis vaihteeksi ihan munille ::)
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
HeGe41 sanoi:
Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta. Päätin siis antaa nykyiselle johdolle mahdollisuuden suoden työskentelyrauhan ja rahallisen tuen. Keväällä 2017 voidaan nakella "hyödyllinen hölmö" -leimaa otsaan. Toivottavasti siltä säästyn.

Tuon ymmärrän täysin, vaikken itse samalle linjalle lähtisikään. Sitä 100% luottoa Ilves-johtoon en ymmärrä alkuunkaan.

Honkalehto on antanut seuraavanlaiset raamit: Talvimatsit ovat merkittävä asia I-H Oy:n taloudelle ja kuluvalta tilikaudelta I-H Oy tekee positiivisen tuloksen. Minä haluan nähdä onko keisarilla vaatteita vai ei. Siksi annan tähän rahallisen tukeni.

Edellisen kerran kun tj (Raunio) ennusti positiiviset olikin viivan alla se perinteinen puolikas miinusta. Josko tällä kertaa tulisi ihan oikeasti.
 

mirasane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
405
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Uskon Honlahedon nostavan Ilves-Hockey Oy:n ylöspäin? En. En todellakaan. Mitkään näytöt eivät tätä tue. Kuka muuta väittää on hyvä ja heittää dataa pöytään. Honkaletoon eivät usko kannattajat eivätkä yhteistyökumppanit. Luottamuksen rakentamiseen menee vuosia, mutta sen menettää hetkessä.

HeGe41 sanoi:
Satapinnainen luotto Ilves-johtoon.

Näköjään sen luottamuksen rakentamiseen ei mennytkään vuosia, koska noiden kirjoitusten väliä oli kuukausi. Mitä tässä kuukauden aikana on tapahtunut? Onko todella sanottu sellaiset taikasanat, joilla on perusteltua tulla nollaluottamuksesta sataprosenttiseen luottamukseen vai onko kirjoittajat pantu ruotuun antamalla keppiä liian negatiivisista mielipiteistä?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

mirasane sanoi:
HeGe41 sanoi:
Uskon Honlahedon nostavan Ilves-Hockey Oy:n ylöspäin? En. En todellakaan. Mitkään näytöt eivät tätä tue. Kuka muuta väittää on hyvä ja heittää dataa pöytään. Honkaletoon eivät usko kannattajat eivätkä yhteistyökumppanit. Luottamuksen rakentamiseen menee vuosia, mutta sen menettää hetkessä.

HeGe41 sanoi:
Satapinnainen luotto Ilves-johtoon.

Näköjään sen luottamuksen rakentamiseen ei mennytkään vuosia, koska noiden kirjoitusten väliä oli kuukausi. Mitä tässä kuukauden aikana on tapahtunut? Onko todella sanottu sellaiset taikasanat, joilla on perusteltua tulla nollaluottamuksesta sataprosenttiseen luottamukseen vai onko kirjoittajat pantu ruotuun antamalla keppiä liian negatiivisista mielipiteistä?

Koska osaat kirjoittaa, oletan sinun osaavan myös lukea.

HeGe41 sanoi:
Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta.

Tuossa olennaisimmat. Tein tietoisen suunnanmuutoksen. Lopetan kritisoinnin ja annan tukeni.

Satapinnainen luotto Ilves-johtoon. Tässä tilikauden 2016-2017 teema.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
1 012
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunto sanoi:
No, virallisen taloudellisen tuloksen saamme toivottavasti pian käsiimme. Suuri osa ammattimaisuutta on se, että luvut julkaistaan mahdollisimman pian.

Eipä tule tapahtumaan. Hyvä jos elokuussa ehditään, mutisee johto. Muistattehan että taannoin Ilves Hockey Oy:n Asiantuntijat naureskelivat (oman ilmoituksensa mukaan) Sjöblomille kun tämä käytti "pikkufirman" ostamista edeltävään syvälliseen perehtymiseen kahden viikon sijaan useita kuukausia. Nyt samoilta asiantuntijoilta menee se tutut puoli vuotta tulostaa Passelista jokavuotiset tilinpäätösasiakirjat.
 
Ylös