Robert ja Nollakulma
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Toisaalta aika vähän merkitystä on sillä miten täällä (Foorumilla) kukin asian ajattelee. Valtaosa kannattajista (Itseni mukaan lukien) tulee varmasti tekemään "ostopäätökset" tuotteesta nimeltä Ilves puhtaasti peliesitysten perusteella, eikä sen perusteella kuka on omistaja tai TJ.
Yleisesti lähden itse myös tulevaan kauteen posin kautta. Valmennus kunnossa, ja joukkueen sisään/ulos oli muutamaa tapausta lukuunottamatta ideaali. Toki vahvistuksille on vielä tarvetta, mutta eiköhän niitä vielä tulekkin.
Itse en ainakaan koe hallilla ollessani tai kohtuu ison määrän Ulkojäihin jo lippuja ostaneena, että tukisin sillä jotenkin erityisesti Vinnietä tai Honkalehto co:ta. Ulkojäät on hyvä tilaisuus järjestää yrityksen ohjelmaa ennen Joulua, ja hallilla käydään omaa itseään viihdyttämässä. Jos tässä nyt jotain tukea haluaa antaa on se annettava Kivelle ja ensi kauden joukkueelle, koska etenkin Kivi sen ansaitsee tähän juttuun mukaan lähteneenä.
HeGe41 sanoi:mirasane sanoi:HeGe41 sanoi:Uskon Honlahedon nostavan Ilves-Hockey Oy:n ylöspäin? En. En todellakaan. Mitkään näytöt eivät tätä tue. Kuka muuta väittää on hyvä ja heittää dataa pöytään. Honkaletoon eivät usko kannattajat eivätkä yhteistyökumppanit. Luottamuksen rakentamiseen menee vuosia, mutta sen menettää hetkessä.
HeGe41 sanoi:Satapinnainen luotto Ilves-johtoon.
Näköjään sen luottamuksen rakentamiseen ei mennytkään vuosia, koska noiden kirjoitusten väliä oli kuukausi. Mitä tässä kuukauden aikana on tapahtunut? Onko todella sanottu sellaiset taikasanat, joilla on perusteltua tulla nollaluottamuksesta sataprosenttiseen luottamukseen vai onko kirjoittajat pantu ruotuun antamalla keppiä liian negatiivisista mielipiteistä?
Koska osaat kirjoittaa, oletan sinun osaavan myös lukea.
HeGe41 sanoi:Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta.
Tuossa olennaisimmat. Tein tietoisen suunnanmuutoksen. Lopetan kritisoinnin ja annan tukeni.
Satapinnainen luotto Ilves-johtoon. Tässä tilikauden 2016-2017 teema.
Toisaalta aika vähän merkitystä on sillä miten täällä (Foorumilla) kukin asian ajattelee. Valtaosa kannattajista (Itseni mukaan lukien) tulee varmasti tekemään "ostopäätökset" tuotteesta nimeltä Ilves puhtaasti peliesitysten perusteella, eikä sen perusteella kuka on omistaja tai TJ.
Yleisesti lähden itse myös tulevaan kauteen posin kautta. Valmennus kunnossa, ja joukkueen sisään/ulos oli muutamaa tapausta lukuunottamatta ideaali. Toki vahvistuksille on vielä tarvetta, mutta eiköhän niitä vielä tulekkin.
Itse en ainakaan koe hallilla ollessani tai kohtuu ison määrän Ulkojäihin jo lippuja ostaneena, että tukisin sillä jotenkin erityisesti Vinnietä tai Honkalehto co:ta. Ulkojäät on hyvä tilaisuus järjestää yrityksen ohjelmaa ennen Joulua, ja hallilla käydään omaa itseään viihdyttämässä. Jos tässä nyt jotain tukea haluaa antaa on se annettava Kivelle ja ensi kauden joukkueelle, koska etenkin Kivi sen ansaitsee tähän juttuun mukaan lähteneenä.