Ilveksen nykytilanne

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tendencies sanoi:
Ilves on kuulemma pystyssä Hakametsän menneen kauden hallivuokrat Tampereen kaupungille. Tammelantorilla tällaista huhuilivat
Twitter/Mikael

Ite kuulin Laukontorilla, että kaupunki pistänyt perintätoimiston asialle joku aika sitten. Eiköhän setä ole laittanut vipin.
Twitter/Jori Lahdenperä

Tapparan miehiä, kuten sinäkin. Shortsipojat ei antaisi moisen tapahtua, joten lopeta trollaaminen.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei yhtään ihmetyttäisi, vaikka Ilveksen hallivuokrat rästissä olisivatkin.

Mutta on niitä maksamatta muillakin. Tämän olen kuullut taholta, jonka luulisi asiasta jotakin tietävän.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 649
Vs: Ilveksen nykytilanne

En jaksa uskoa, vastahan setä kävi toimistolla repullinen rahaa mukanaan.
Se on toki mahdollista, että toimiston tunarit on taas laittaneet rahat väärälle tilille.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Ei yhtään ihmetyttäisi, vaikka Ilveksen hallivuokrat rästissä olisivatkin.

Mutta on niitä maksamatta muillakin. Tämän olen kuullut taholta, jonka luulisi asiasta jotakin tietävän.
No..kohta tulee se uusi ja kalliimpi halli. Siitä se taivas Ilvekselle aukeaa. Onneksi ulkopeleistä ei tarvitse maksaa hallivuokraa, toivottavasti säät suosivat..plus viisi ja vesisade ei olisi kivaa. Voi tässä tulla muutakin yllättävää, kuin vain mailalaskut.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 450
Vs: Ilveksen nykytilanne

Eipä taida ihoy.n jarruttamiset auttaa hakametsän hallin muuttamista palloiluhalliksi, sillä paljoa ei paina jonkun konkurssikypsän firman sanomiset. Uusi areena tulee ja sen eteen kannattaisi alkaa hommia painaan.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 945
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hakametsän ykköshallista tulee sisäliikuntahalli. Se on 100% varma. Harjoitushallit jäävät edelleen jääurheilun käyttöön.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Ei yhtään ihmetyttäisi, vaikka Ilveksen hallivuokrat rästissä olisivatkin.

Mutta on niitä maksamatta muillakin. Tämän olen kuullut taholta, jonka luulisi asiasta jotakin tietävän.

Raota tietopankkiasi. Kellä muilla?

Eiköhän kohta paineta T-paitoja" vuokrat ja varustetoimittajat tyytyväisinä"- nettihittinä.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 684
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kunnallinen päätöksenteko se vasta ihmeellistä onkin. Säännöt ja ohjaus ylhäältä on tiukkaa, mutta siltikin viranhaltija vaikuttaa asioiden etenemistahtiin melkoisesti. Pitkä on toki vain Ratinan ja Pirkkahallin käyttöpäällikkö, mutta silti kaupungin liikuntatoimen ytimessä. Onneksi hänen kanssaan asiat on hoidetu mallikkaasti, eikä varmasti siten ongelmia synny ja erääntyneet laskut eivät taatusti joudu ennenaikojaan perintään, onhan Matti ipan mies... Toisaalta tuo lienee ilkeämielinen ajatuskulku, tosiasiassa jos laskuja on rästissä ja pitkä haluaisi näpäyttää, olisi protestilistalla jo uusia merkintöjä.

Ei tässä auta kun istua kotona käsiensä päällä ja orotella notta tikka hakkaa talonpäätyä.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilveksen nykytilanne

Eiköhän Essi pian tämän oikaise vuokranantajan virheellä laskutuksessa :) Essi on kaveri joka ei ile koskaan paskonu huosuunsa, hän kävi jo vsstasyntyneenä potalla.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Ilveksen nykytilanne

IH Oyllä on rästissä maksuja usealle taholle ja vanhimmat rästit ovat jo usean vuoden takaa, joten seliteltävää riittäisi, mikäli pitkämieliset velkojat vaatisivat rahansa pois. Käytännössä siis monet tavaran ja palvelun toimittajat ovat lainanneet rahojaan Vinnien pääomistamalle firmalle. Onkohan Sponsvision saanut IHoylta rahansa paremmin kuin nämä muut?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Erinäisiä keskusteluja käyneenä haluan uskoa I-H Oy:n olevan paremmalla tiellä. Haluan uskoa talouden parantuneeseen tilaan. Haluan uskoa Ulkojäiden onnistumiseen. Haluan uskoa nykyjohdon kykyyn viedä I-H Oy parempaan huomiseen.

Näillä puheilla lopetan johdon arvostelun ja jään mielenkiinnolla odottamaan tuloksia. Sitoudun myös ostamaan Ulkojäille liput sekä käymään vähintään kymmenessä Hakametsän kotipelissä.

Annan mahdollisuuden ja rahallisen tuen. Toivottavasti johto on luottamukseni arvoinen.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Ilveksen nykytilanne

Minä en ole HeGen tavoin mitään keskusteluja (tai kahvitteluja) käynyt I-H Oy:n tilasta. Haluaisin kuitenkin uskoa parempaan. Haluaisin uskoa myös jumalaan ja ikuiseen elämään. Ikävä kyllä kaikista kolmesta on yhtä paljon näyttöjä.

Hyvää juhannusta kaikille palstalaisille!
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
5 006
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Minä en ole HeGen tavoin mitään keskusteluja (tai kahvitteluja) käynyt I-H Oy:n tilasta. Haluaisin kuitenkin uskoa parempaan. Haluaisin uskoa myös jumalaan ja ikuiseen elämään. Ikävä kyllä kaikista kolmesta on yhtä paljon näyttöjä.

Hyvää juhannusta kaikille palstalaisille!

Erittäin hyvin sanottu!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Ilveksen nykytilanne

Minä olen antanut oman panokseni negatiivisen ilmapiirin luomiseen, ihmisten arvosteluun ja rahalliseen boikottiin. Mikä on ollut tulos? No ei se ole varsinaisesti tilannetta korjannut. Muutan siis taktiikkaa. I-H Oy:n operatiivinen johto saa jatkossa sekä taloudellisen tukeni että 100 prosenttisen luottoni. Olkaa luottamukseni arvoisia.

Jos kaikki menee hienosti, tullaan Ilveksen ympärille saamaan hyvää pöhinää. Minä haluan olla siinä pöhinässä mukana. Epäilyttääkö? Älä sä ämmä epäile, sanois McCoy.
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ilveksen nykytilanne

Omatkin odotukset ovat nousussa. Vielä kerran haluaa uskoa parempaan. Varmaan osansa on mr. Kivelläkin tästä. Edellisen kerran on tullut käytyä Hakametsässä Blues-ottelussa, johon järjestettiin kotifanimatka joitakin vuosia sitten. Useammassakin vieraspelissä on tuon jälkeen tullut käytyä, mutta josko ensi kaudella toisi jokusen euron Ihoyn kassaankin. Ei ole nyt muutamaan vuoteen tullut ostettua fanituotteitakaan, joita aikoinaan tuli hankittua vuosittain suuremmillakin summilla. Katsoo nyt, jos vaikka pystyisi Ulkojäihin osallistumaan. Pitkänmatkalaisena on vain aina majoituksen kanssa omat ongelmansa, joista ei ole nyt viimeiseen pariin kauteen jaksanut nähdä vaivaa.

HeGen lisäksi siis strategian muutos harkinnassa myös täälläkin.
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tarkoittaisiko tämä, että sitä VVV:tä alettaisiin ihan oikeasti toteuttaa?
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse en ainakaan usko enään yhteenkään kauniiseen puheeseen, ennen kun ihan konkreettisesti jotain tehdään, eikä vaan luvata. Senttiäkään en rahaa Ilvekseen pistä, ennen kun tuo johto on tuuletettu täydellisesti tai sitten on todella tehty jotain. Tyhjiä lupauksia ja p**kaa on puhuttu sen verran paljon, että luottamus on niin pohjalla, kun se ylipäätään voi olla.
 
Ylös