Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja nyt on Tapparallakin kaksi Räsäsen myötä ja sitä paitsi se ensimmäinen vastaa ainakin sataa ilvesvaraustaBaloun sanoi:Kaksi Ilvesvarausta Änäriin.
Enemmän kun Tapparalta.
Pro sanoi:Hyväuskoiset hölmöläiset ei ole rikollinen järjestö, itse en pysty liittymään.
Paavo Väyrynen.
HeGe41 sanoi:Pro sanoi:Hyväuskoiset hölmöläiset ei ole rikollinen järjestö, itse en pysty liittymään.
Paavo Väyrynen.
Kukin tekee päätökset tahollaan. Minä toimin jatkossa näin. Satapinnainen luotto Ilves-johtoon.
Kahtellaan syssymmällä.
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Ei voi kuin ihmetellä Hegen suunnan muutosta. Tai oikeastaan ihmettelen enemmän
sitä, että kuin pirun taitavia ne on ku saa tommosia suunnan muutoksia aikaan ihmisten asenteissa.
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Ei voi kuin ihmetellä Hegen suunnan muutosta. Tai oikeastaan ihmettelen enemmän
sitä, että kuin pirun taitavia ne on ku saa tommosia suunnan muutoksia aikaan ihmisten asenteissa.
HeGe41 sanoi:Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta. Päätin siis antaa nykyiselle johdolle mahdollisuuden suoden työskentelyrauhan ja rahallisen tuen. Keväällä 2017 voidaan nakella "hyödyllinen hölmö" -leimaa otsaan. Toivottavasti siltä säästyn.
Ilo lukea tuota perustelua, koska itsekin uskon, että positiivinen yhteistyö on ainoa tie parempaan tulevaisuuteen. Pitänee tässä itsekin liittyä Sharen jäseneksi.HeGe41 sanoi:Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta. Päätin siis antaa nykyiselle johdolle mahdollisuuden suoden työskentelyrauhan ja rahallisen tuen. Keväällä 2017 voidaan nakella "hyödyllinen hölmö" -leimaa otsaan. Toivottavasti siltä säästyn.
Liukas Lätkä sanoi:Itse en kyllä valitse puolia etukäteen. Kehutaan, jos on kehumisen aihetta ja arvostellaan, jos siihen on aihetta.
Positiivisesti ajateltuna, eihän tämä voi mennä päin p:tä koko ajan.![]()
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:HeGe41 sanoi:Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta. Päätin siis antaa nykyiselle johdolle mahdollisuuden suoden työskentelyrauhan ja rahallisen tuen. Keväällä 2017 voidaan nakella "hyödyllinen hölmö" -leimaa otsaan. Toivottavasti siltä säästyn.
Tuon ymmärrän täysin, vaikken itse samalle linjalle lähtisikään. Sitä 100% luottoa Ilves-johtoon en ymmärrä alkuunkaan.
HeGe41 sanoi:Uskon Honlahedon nostavan Ilves-Hockey Oy:n ylöspäin? En. En todellakaan. Mitkään näytöt eivät tätä tue. Kuka muuta väittää on hyvä ja heittää dataa pöytään. Honkaletoon eivät usko kannattajat eivätkä yhteistyökumppanit. Luottamuksen rakentamiseen menee vuosia, mutta sen menettää hetkessä.
HeGe41 sanoi:Satapinnainen luotto Ilves-johtoon.
mirasane sanoi:HeGe41 sanoi:Uskon Honlahedon nostavan Ilves-Hockey Oy:n ylöspäin? En. En todellakaan. Mitkään näytöt eivät tätä tue. Kuka muuta väittää on hyvä ja heittää dataa pöytään. Honkaletoon eivät usko kannattajat eivätkä yhteistyökumppanit. Luottamuksen rakentamiseen menee vuosia, mutta sen menettää hetkessä.
HeGe41 sanoi:Satapinnainen luotto Ilves-johtoon.
Näköjään sen luottamuksen rakentamiseen ei mennytkään vuosia, koska noiden kirjoitusten väliä oli kuukausi. Mitä tässä kuukauden aikana on tapahtunut? Onko todella sanottu sellaiset taikasanat, joilla on perusteltua tulla nollaluottamuksesta sataprosenttiseen luottamukseen vai onko kirjoittajat pantu ruotuun antamalla keppiä liian negatiivisista mielipiteistä?
HeGe41 sanoi:Olen sitä mieltä, että on Share Ilves ry:n ja Ilves-Hockey Oy:n yhteinen etu, jos lopetan kritisoinnin ja lähdenkin rakentamaan tätä hommaa posin kautta.
Kunto sanoi:No, virallisen taloudellisen tuloksen saamme toivottavasti pian käsiimme. Suuri osa ammattimaisuutta on se, että luvut julkaistaan mahdollisimman pian.