Vs: Ilveksen nykytilanne
Voi herran perse..
Oon seuraillu näitä palstakeskusteluja jo monen vuoden ajan, ja muutenkin pyrkiny oleen mahdollisimman hyvin aina perillä Ilveksen asioista.. Itelläni on ollu näistä viimeaikojen tapahtumista ties mitäkin omia mielipiteitä ja arvailuja, ja varmaankin "epämiellyttävän epäuskoinen epätietoisuus" kuvailee parhaiten sitä millanen fiilis tässä on viimeviikkoina ollu..
Mutta ei jumalauta! Viimiset ~20 välilehtee tätä ketjua on kyllä tuskasinta paskaa mitä oon ikinä lukenu. Ja mä oon sentään lukenu esimerkiks maakaaren alusta loppuun. En usko että edes lauma piripäisiä Charles Mansoneita onnistuis saamaan mua pahemmin kujalle vuoden mittasena aikana autiolla saarella. Minen tiedä vittuakaan mistään, en tiedä kuka on tehny mitäkin tai jättäny tekemättä. En tiedä enää sitäkään, että haluanko ylipäätään tietää mitä kaikkee on tapahtunu.
On kuitenkin olemassa yks asia, jota tiedän äärivitusti haluavani: että tää vuosia kestäny paskamyrsky ton seuran ympärillä vihdoinkin jumalautasaatana loppuis (ihan sama miten), ja vois keskittyä vaan meneen sinne halliin kattoon lätkää. Perkele että olis mahtavaa napata jäähovissa 1-14 kaljaa ennen matsia ilman pelkoo siitä, että puolet seuran palkkalistoilla olevista on kepillisen heittämisen aikana eronnu tehtävistään. Olispa ainut huoli vaan se, että voittaako Ilves matsin vai ei.
En suuntaa tätä avautumista tähän ketjuun kirjoittaneita kohtaan, omahan se on vikani että näitä luen ja sirpaloidun. Eipä tästäkään kirjotuksesta mitään hyötyä ole, mutta vittuakos silläkään on merkitystä. Ehkä joku samaistuu tähän ja saa helpotusta siitä, ettei oo fiiliksineen yksin. Onneks toi joukkue on sentään osottanu taistelevansa viimiseen asti, sitä on pakko arvostaa ja siitä on pystyttävä ottaan kaikki ilo irti. Joukkuetta en hylkää ikinä, ja jos tästä paskasta joskus vielä mestaruuteen asti noustaan, niin ilmoitan siitä henkilökohtaisesti koko maailmalle. Nyt menen keskittymään siihen, että oon tunnin päästä yhtä kännissä kun Pasi Nurminen.
Kliseisesti; kiitos ja anteeks. Eikun anteeks ja kiitos. Tai tulkitkaa siitä mitä tulkitsette, enempää en voi tässä vaiheessa paljastaa, mutta sen verran haluan kuitenkin lisätä, että traktorin kaatuessa - älä hyppää.
Ystävällisin terveisin, Pasi Loikkanen tai Turo Kiiski