Ilveksen nykytilanne

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
993
Vs: Ilveksen nykytilanne

toskala sanoi:
Jos kerran sitä tietoa on, mikä Ilveksessä kiikastaa niin tuokaa se nyt julki! Jaa ei voi vai? No miksi? Ketä täällä suojellaan ja miltä?

Ugh, olet puhunut hyvin. Vaikenemisella ja vaientamisella peitellään yleensä häpeää, rikosta ja virheitä, joskus satoja vuosia sitten myös ammattisalaisuuksia mutta kun mistään rakettitieteestä ei Ilves Hockey oy:n kohdalla ole kyse, niin käännyn ensin listattuihin mörköihin.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 924
Vs: Ilveksen nykytilanne

M_M sanoi:
Toivottavasti tilanne selkiytyy pian. Ja toivottavasti Ilveksen tuleva johtoporras & eri kuppikunnat pitävät Ilveksen sisäiset asiat jatkossa toimiston seinien sisäpuolella.

Viime talvella tämä tikarien heittely oli pahimmillaan erittäin rumaa. Toimittajille vuodettii välillä toista ja välillä toista. Foorumien kautta huudeltiin nimimerkkien takaa lyötiin vettä lisää kiukaalle. Huoh...
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 898
Vs: Ilveksen nykytilanne

paljastetaan taas vähän että pysyy mielenkiinto ilveksen kannattajilla.yks suuri syy miksi ei päästy sopimukseen oli (x)e koskeva "pykälä ehto" mitä sit patruuna ei suostunut poistamaan.nyt suljen suuni :D

terveisin cccp
 
Viestejä
71
Vs: Ilveksen nykytilanne

En jaksa lainata mutta Toskalalle nyt pari..

Tottakai fani saa kommentoida, mutta päätön väittäminen pääomistajan seuran alasajoon ilman minkäänlaista vastausta teoista argumentilla 62% on jo itsessään täysi vitsi.
En vihjaillut yhtään mitään. Kerroin ettei Vinnie ole yksin syypää Ilveksen ongelmiin ja ajojahti on sekä järjetön, että tekee pahaa Ilvekselle.
On totta että minulla on tietoa Ilveksestä paljon. Silti minun sanomisiani ei pidä uskoa, mikäli asia ei ole uskottava tai jos se ei miellytä. Useinhan negatiiviset asiat eivät miellytä ja tämän takia on helpoin sanoa puheen olevan paskaa.
Minäkään en kuulu kuppikuntiin vaan vastustan niitä. En edes ole jahtaamassa pääomistajaa vaikka se muotia onkin tällä hetkellä.
Jätän taas tämän keskustelun hetkeksi. En koe pystyväni antamaan vastauksia, joita tietyt nimimerkit olisivat valmiita ottamaan vastaan.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
993
Vs: Ilveksen nykytilanne

Infernaalinen tunkkiruni sanoi:
En koe pystyväni antamaan vastauksia, joita tietyt nimimerkit olisivat valmiita ottamaan vastaan.

Itse asiassa en ainakaan itse ole tullut näistä tähänastisista "vastauksista" (sinun tai muidenkaan) juuri hullua hurskaammaksi. Eivät ne ole olleet mitään vastauksia vaan möläytyksiä, vihjauksia, arveluita, "paikalla olleen" kaverin muistinvaraisia näkemyksiä jne. Samoilla kalkkiviivoilla siis 62%:n totuuksien kanssa.
 

Pena23

Tulokas
Viestejä
8
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mietitään kuitenkin vielä kerran. Meillä faneilla on "vain" Ilves. Vinnie odottaa saavansa ne pari miljoonaa takaisin. Näin ollen voi olla, että Ilves ei nyt ole ihan etusijalla. Tuo biggest Ilves fan ever on suuri loukkaus meitä pyyteettömiä faneja kohtaan, jotka ovat äidinmaidossa imeneet Ilves mehut. Hän tuli -90 luvulla eikä ole päässyt pois, kun ne suuret rahat jäi nalkkiin jo silloin. Biggest Ilves fan my ass!
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 593
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itse en jaksa tämän omistajuusasian vatvomista, jonka osalta "asiantuntijoita" tuntuu olevan enemmän kuin tarvitaan.

Toivon, että asiat saadaan järjestykseen ja että seuraan kyetään luomaan sellaiset resurssit tavalla tai toisella, jolla se palaa edes haastajaksi kovimmille mestarisuosikeille ja seuraksi, joka houkuttelee yhteistyökumppaneita. Sillä ei ole väliä, kenellä on tällöin osake-enemmistö.

Jos Ilveksen taru loppuu, loppuu allekirjoittaneen SM-liigakiekon seuranta kokonaan. Moni muu on uskoakseni kanssani samassa veneessä ja nyt olisikin aika löytää rakentajia rikkojien sijaan. Kaikki osapuolet vakuuttavat olevansa kovin Ilves-henkisiä, mutta todellista Ilves-henkisyyttä olisikin se, että kyetään astumaan askel toista vastaan.

Vieno pyyntöni on, ettei meiltä pitkän linjan penkinkuluttajilta viedä mahdollisuutta jatkaa raahautumista halliin.

...ja lopettakaa saman tien pennien keruu jollakin parkkimaksulla, joka aiheuttaa todennäköisesti enemmän tulonmenetystä kuin kassavirtaa.
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Ilveksen nykytilanne

El Reino sanoi:
Vieno pyyntöni on, ettei meiltä pitkän linjan penkinkuluttajilta viedä mahdollisuutta jatkaa raahautumista halliin.

Yhdyn tähän pyyntöön ja sataprosenttisesti muuhunkin yllekirjoitettuun. Vinnietäkin pahempi kohtalo olisi Ilveksen joutuminen kaikenkarvaisten kuppikuntien piirihipan kohteeksi. Nyt mennään Vinnien pillin mukaan eikä se loppujen lopuksi varmaa ole kaikista huonoin kohtalo ja tämä räksyttäminen ei saa mitään hyvää aikaan eikä se palvele Ilvestä. Omaa pahaa oloaan saa toki purkaa mutta voisi jossakin kohtaa miettiä kuinka paljon sitä kannattaa tehdä julkisesti.
 

Hanson

Rivipelaaja
Viestejä
77
Vs: Ilveksen nykytilanne

On aika turha jäädä junnaamaan siihen, onko mr. VM syypää KAIKKIIN ongelmiin vai ei. Jos joku Takojankadulla kaataa kahvit pöydälle, ei se varmasti ole VM:n syy, ei vaikka olisikin valinnut ko. työntekijän. Vincent Manngard lienee syypää ainakin ''ukko vaihtoon'' -oikeutettavaan määrään ongelmia, sen tämä vuosien veivaaminen on osoittanut. Oli se prosentti 62 tai 51, niitä on liikaa. Tässä nyt on kuitenkin NIIN KAUAN tätä miekkailua katseltu ja kuunneltu, ja koko firman johto moneen kertaan vaihdettu, lukuunottamatta sitä yhtä, joka sankarina karauttaa paikalle sammuttamaan palot aina kun roihu on suurimmillaan. Viisaampi omistaja pumppaa sen rahan toimintaan etukäteen eikä takakäteen.
 

Lars Zergun

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Voi herran perse..

Oon seuraillu näitä palstakeskusteluja jo monen vuoden ajan, ja muutenkin pyrkiny oleen mahdollisimman hyvin aina perillä Ilveksen asioista.. Itelläni on ollu näistä viimeaikojen tapahtumista ties mitäkin omia mielipiteitä ja arvailuja, ja varmaankin "epämiellyttävän epäuskoinen epätietoisuus" kuvailee parhaiten sitä millanen fiilis tässä on viimeviikkoina ollu..

Mutta ei jumalauta! Viimiset ~20 välilehtee tätä ketjua on kyllä tuskasinta paskaa mitä oon ikinä lukenu. Ja mä oon sentään lukenu esimerkiks maakaaren alusta loppuun. En usko että edes lauma piripäisiä Charles Mansoneita onnistuis saamaan mua pahemmin kujalle vuoden mittasena aikana autiolla saarella. Minen tiedä vittuakaan mistään, en tiedä kuka on tehny mitäkin tai jättäny tekemättä. En tiedä enää sitäkään, että haluanko ylipäätään tietää mitä kaikkee on tapahtunu.

On kuitenkin olemassa yks asia, jota tiedän äärivitusti haluavani: että tää vuosia kestäny paskamyrsky ton seuran ympärillä vihdoinkin jumalautasaatana loppuis (ihan sama miten), ja vois keskittyä vaan meneen sinne halliin kattoon lätkää. Perkele että olis mahtavaa napata jäähovissa 1-14 kaljaa ennen matsia ilman pelkoo siitä, että puolet seuran palkkalistoilla olevista on kepillisen heittämisen aikana eronnu tehtävistään. Olispa ainut huoli vaan se, että voittaako Ilves matsin vai ei.

En suuntaa tätä avautumista tähän ketjuun kirjoittaneita kohtaan, omahan se on vikani että näitä luen ja sirpaloidun. Eipä tästäkään kirjotuksesta mitään hyötyä ole, mutta vittuakos silläkään on merkitystä. Ehkä joku samaistuu tähän ja saa helpotusta siitä, ettei oo fiiliksineen yksin. Onneks toi joukkue on sentään osottanu taistelevansa viimiseen asti, sitä on pakko arvostaa ja siitä on pystyttävä ottaan kaikki ilo irti. Joukkuetta en hylkää ikinä, ja jos tästä paskasta joskus vielä mestaruuteen asti noustaan, niin ilmoitan siitä henkilökohtaisesti koko maailmalle. Nyt menen keskittymään siihen, että oon tunnin päästä yhtä kännissä kun Pasi Nurminen.

Kliseisesti; kiitos ja anteeks. Eikun anteeks ja kiitos. Tai tulkitkaa siitä mitä tulkitsette, enempää en voi tässä vaiheessa paljastaa, mutta sen verran haluan kuitenkin lisätä, että traktorin kaatuessa - älä hyppää.

Ystävällisin terveisin, Pasi Loikkanen tai Turo Kiiski
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kummolan Kale kerto tällä viikolla aamulehdessä, että on keskustellut Ilveksen tilanteesta sekä Vinnien, että eronneen johdon kanssa. Kale sanoi, että uskoo ratkaisuiden löytyvän umpisolmun avaamiseksi. Onko kellään mitään tietoa tästä? Tarkoittiko Kalen lausunto, että Vinnie ja eronnut johto neuvottelevat edelleen ja heidän paluunsa on myöskin mahdollinen?
 

merkkari

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lars Zergun sanoi:
Voi herran perse..

Oon seuraillu näitä palstakeskusteluja jo monen vuoden ajan, ja muutenkin pyrkiny oleen mahdollisimman hyvin aina perillä Ilveksen asioista.. Itelläni on ollu näistä viimeaikojen tapahtumista ties mitäkin omia mielipiteitä ja arvailuja, ja varmaankin "epämiellyttävän epäuskoinen epätietoisuus" kuvailee parhaiten sitä millanen fiilis tässä on viimeviikkoina ollu..

Mutta ei jumalauta! Viimiset ~20 välilehtee tätä ketjua on kyllä tuskasinta paskaa mitä oon ikinä lukenu. Ja mä oon sentään lukenu esimerkiks maakaaren alusta loppuun. En usko että edes lauma piripäisiä Charles Mansoneita onnistuis saamaan mua pahemmin kujalle vuoden mittasena aikana autiolla saarella. Minen tiedä vittuakaan mistään, en tiedä kuka on tehny mitäkin tai jättäny tekemättä. En tiedä enää sitäkään, että haluanko ylipäätään tietää mitä kaikkee on tapahtunu.

On kuitenkin olemassa yks asia, jota tiedän äärivitusti haluavani: että tää vuosia kestäny paskamyrsky ton seuran ympärillä vihdoinkin jumalautasaatana loppuis (ihan sama miten), ja vois keskittyä vaan meneen sinne halliin kattoon lätkää. Perkele että olis mahtavaa napata jäähovissa 1-14 kaljaa ennen matsia ilman pelkoo siitä, että puolet seuran palkkalistoilla olevista on kepillisen heittämisen aikana eronnu tehtävistään. Olispa ainut huoli vaan se, että voittaako Ilves matsin vai ei.

En suuntaa tätä avautumista tähän ketjuun kirjoittaneita kohtaan, omahan se on vikani että näitä luen ja sirpaloidun. Eipä tästäkään kirjotuksesta mitään hyötyä ole, mutta vittuakos silläkään on merkitystä. Ehkä joku samaistuu tähän ja saa helpotusta siitä, ettei oo fiiliksineen yksin. Onneks toi joukkue on sentään osottanu taistelevansa viimiseen asti, sitä on pakko arvostaa ja siitä on pystyttävä ottaan kaikki ilo irti. Joukkuetta en hylkää ikinä, ja jos tästä paskasta joskus vielä mestaruuteen asti noustaan, niin ilmoitan siitä henkilökohtaisesti koko maailmalle. Nyt menen keskittymään siihen, että oon tunnin päästä yhtä kännissä kun Pasi Nurminen.

Kliseisesti; kiitos ja anteeks. Eikun anteeks ja kiitos. Tai tulkitkaa siitä mitä tulkitsette, enempää en voi tässä vaiheessa paljastaa, mutta sen verran haluan kuitenkin lisätä, että traktorin kaatuessa - älä hyppää.

Ystävällisin terveisin, Pasi Loikkanen tai Turo Kiiski

;D ;D
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Nimettömänä pysyttelevä sijoittajaryhmä halusi ostaa osake-enemmistön parilla miljoonalla. Vincent Manngard taas haluaisi luopua osake-enemmistöstään osakeannilla niin, että osakkeista saatavat rahat jäisivät Ilveksen käyttöön. Tässähän on jo lähtökohtaisesti suuri ero. Kannattaa muistaa, ettei Manngard ole ainakaan julkisesti ilmoittanut olevansa valmis myymään osakkeitaan; hän on vain kertonut olevansa valmis luopumaan osake-enemmistöstä.

Lisäksi asiaa ei esitetty Manngardille parhaalla mahdollisella tavalla.

Kauppahan olisi toteutuessaan merkinnyt yhden yksinvaltiaan korvautumista toisella. Luultavasti se olisi merkinnyt myös osakeannista luopumista. Pahimmassa tapauksessa tuloksena olisi ollut entistäkin pahempi riita, kun kaikki ne, jotka vuosia ovat joutuneet puimaan nyrkkiä taskussaan jäähallin tupakkaringissä, olisivat uskaltautuneet esiin ja alkaneet ajaa omaa agendaansa enemmän tai vähemmän avoimin kortein.

Palaan asiaan uudelleen paremmalla ajalla, mutta muistutan jälleen kerran eräästä asiasta: Ilvestä ei ole milloinkaan SM-liigan aikana, siis melkein neljäänkymmeneen vuoteen, johdettu hyvin. Suurimmat ongelmat eivät kuitenkaan ole olleet Manngardissa. Syitä on useita, aina organisaatiorakenteesta alkaen.
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ylläpidolle: Pahoittelen kielenkäyttöäni!

Lopettakaa nyt ju*****ta jo toi typerä vänkääminen. Keskittykää v***u olennaiseen eli KANNUSTAMAAN! Täällä Tommi talonrakentajat, Seppo sorvaajat, Matti myyjät sun muut p***atyöläiset tappelee kuka luulee osaavansa eniten johtaa liigaseuraa. Antaa nyt ammatilaisten toimia ja menkää hallille huutaan ja näyttään tukee joukkueelle! Itse juuri eilen päätin, että annan johdolle nyt tsäänssit näyttää mistä se kana pissii! Tarvaisen hankinta oli jo iso plussa!

Ja lisäksi! Lopettakaa nyt jo sekin p***anjauhanta, et hallilla kuulin et räikkönen ostaa ipan, sit toine huutaa et eiku arabi miljonääri ostaa ipan ja sit tuleeki se kolmas joka sanoo et vinnie synnytti jeesuksen, josta tulee ipan uus sentteri! Odottakaa nyt niitä uutisia ja keskittykää kannustamaan joukkuetta!
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
993
Vs: Ilveksen nykytilanne

k44p0 sanoi:
Antaa nyt ammatilaisten toimia ja menkää hallille huutaan ja näyttään tukee joukkueelle!

Tähän kaapolaisuuteen Ilves Hockeyn ammattilaiset ovat saaneet toistakymmentä vuotta luottaa kuin kallioon. Aina ovat fanit tukeneet ja rahansa hallille kantaneet riippumatta siitä mitä ammattimaisesti sohlataan. Aina. Itsekin parikymmentä vuotta. Varma raha mukavoittaa, mitään ei tartte tehrä ku sinnepäin sutasten. Nyt on alkanut olla pikkuisen eri ääni Hockey Oy:n suunnallakin, kun maksavan asiakkaan otsassa paisuu jättimäinen miehen sukuelin.

Yritys uskoo vain rahan puhetta. Tai ainakin kehno yritys.
 

Suorsa#40

Rivipelaaja
Viestejä
64
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Nimettömänä pysyttelevä sijoittajaryhmä halusi ostaa osake-enemmistön parilla miljoonalla.

Mätäkuun juttuja pari kuukautta myöhässä. Yhtä keksittyä tarinaa kuin Lumikki ja seitsemän kääpiötä.
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lynx sanoi:
k44p0 sanoi:
Antaa nyt ammatilaisten toimia ja menkää hallille huutaan ja näyttään tukee joukkueelle!

Tähän kaapolaisuuteen Ilves Hockeyn ammattilaiset ovat saaneet toistakymmentä vuotta luottaa kuin kallioon. Aina ovat fanit tukeneet ja rahansa hallille kantaneet riippumatta siitä mitä ammattimaisesti sohlataan. Aina. Itsekin parikymmentä vuotta. Varma raha mukavoittaa, mitään ei tartte tehrä ku sinnepäin sutasten. Nyt on alkanut olla pikkuisen eri ääni Hockey Oy:n suunnallakin, kun maksavan asiakkaan otsassa paisuu jättimäinen miehen sukuelin.

Yritys uskoo vain rahan puhetta. Tai ainakin kehno yritys.

Mutta nyt joukkue pelaa niinkun kuuluu! Jopa ylisuorittaa, taistelee ja raataa illasta toiseen ja te, jotka kutsutte itseänne faneiksi, olette valmiita johdon perseilyn takia jäämään kotio? Haistakaa nyt oikeesti. Viime kaudella, kun koko joukkue pelasi huonosti ja johto kusi kuin hevonen, olisi pitänyt jättää menemättä hallille. Siellä se 5500 henkee silti joka ilta istui...

Tällä kaudella ei ole kun paikallispelissä ollut yli 4500 katsojaa! pahimmillaan oli sen 2000 vajaa viime kauden keskiarvon. Hävetkää! Minun kausikorttipaikallani, on tällä kaudella istunut joka kerta joku ja vain kerran se en ole ollut minä! Huomenna taas halliin!
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
517
Vs: Ilveksen nykytilanne

k44p0 sanoi:
Lynx sanoi:
k44p0 sanoi:
Antaa nyt ammatilaisten toimia ja menkää hallille huutaan ja näyttään tukee joukkueelle!

Tähän kaapolaisuuteen Ilves Hockeyn ammattilaiset ovat saaneet toistakymmentä vuotta luottaa kuin kallioon. Aina ovat fanit tukeneet ja rahansa hallille kantaneet riippumatta siitä mitä ammattimaisesti sohlataan. Aina. Itsekin parikymmentä vuotta. Varma raha mukavoittaa, mitään ei tartte tehrä ku sinnepäin sutasten. Nyt on alkanut olla pikkuisen eri ääni Hockey Oy:n suunnallakin, kun maksavan asiakkaan otsassa paisuu jättimäinen miehen sukuelin.

Yritys uskoo vain rahan puhetta. Tai ainakin kehno yritys.

Mutta nyt joukkue pelaa niinkun kuuluu! Jopa ylisuorittaa, taistelee ja raataa illasta toiseen ja te, jotka kutsutte itseänne faneiksi, olette valmiita johdon perseilyn takia jäämään kotio? Haistakaa nyt oikeesti. Viime kaudella, kun koko joukkue pelasi huonosti ja johto kusi kuin hevonen, olisi pitänyt jättää menemättä hallille. Siellä se 5500 henkee silti joka ilta istui...

Tällä kaudella ei ole kun paikallispelissä ollut yli 4500 katsojaa! pahimmillaan oli sen 2000 vajaa viime kauden keskiarvon. Hävetkää! Minun kausikorttipaikallani, on tällä kaudella istunut joka kerta joku ja vain kerran se en ole ollut minä! Huomenna taas halliin!

Joukkue yrittää parhaansa ja pelaa suurella sydämmellä. Joukkue on näyttänyt, että haluja on!
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 593
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kukaan tuskin protestoi nykyisen joukkueen otteita, mutta jaloilla äänestäminen (vaikka sen haluttaisiinkin suuntautuvan johtoportaan herättelyyn) vie väkisinkin joukkueeltakin jotain pois. Riittävän täysi ja äänekäs halli tuo jokaiselle pelaajalle yhden vaihteen lisää ja vaikuttaa myös tuomareihin. Siinä mielessä boikotointi on väärä päätös.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
993
Vs: Ilveksen nykytilanne

k44p0 sanoi:
ja te, jotka kutsutte itseänne faneiksi, olette valmiita johdon perseilyn takia jäämään kotio? Haistakaa nyt oikeesti.

Kuka niin on sanonut? Maksava asiakas saa valittaa ja valitus on osoitettava oikealle taholle. Perseilevälle johdolle tässä tapauksessa.
 
Ylös