Serve
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen nykytilanne
Itse kuulin luotettavalta taholta, että Poju antoi 700 000e pelaajahankintoihin,ja 300 000e:lla maksoi edellisen kauden tappiot.
Siitähän lähti positiivinen kierre, joka ruokki itse itseään. Tappara pääsi finaaleihin, mikä takasi jätti tulot, varsinkin, kun pelattiin 7 peliä.
Tappara on tällä hetkellä Liigan vetovoimaisin joukkue,joka saa huippupelaajia halvemmalla, kuin esim. Kärpät tai HIFK
jalkakynä sanoi:Torski sanoi:jurgen sanoi:Jep, Tappara keräsi kolehdin ja laittoin asiat kerralla kuntoon... ei siis millään tienaa tonni ja kuluta sitten -taktiikalla. Ilves menee hidasta tietä ja kuluttavaa tietä.
Mutta kai se uskottava on, että joukkue vahvistuu ennen kauden alkua ja alussa oikein roimasti, sillä muuten tuo tienaa ja kuluta homma ei tule toimimaan.
Keräsi kolehdin 500k ja myynti kasvoi juttujen mukaan toisen samanlaisenja siitä lumipallo lähti. Ei toki voi verrata keskenään Ilveksen ja tapparan tilannetta.
Väärin.
Tappara järjesti suunnatun annin, jossa jokainen omistaja merkkasi omistussuhteensa verran uusia osakkeita. Omistajat laittoivat annin kautta miljoona euroa rahaa kassaan. Aikasemmin turskaa oli jo tehty 500 000 euroa.
Ylimääräinen 500 000 euroa oli omistajien alkupamaus. Sillä rahalla näytettiin, että nyt aletaan tekemään hommia. Rautakorpi valmentajan ja muutama kova pelimies rosteriin. Sponsorit ostivat idean, kannattajat ostivat idean. Samalla myynti laitettiin kuntoon. Raha alkoi valua rahan luokse.
Itse kuulin luotettavalta taholta, että Poju antoi 700 000e pelaajahankintoihin,ja 300 000e:lla maksoi edellisen kauden tappiot.
Siitähän lähti positiivinen kierre, joka ruokki itse itseään. Tappara pääsi finaaleihin, mikä takasi jätti tulot, varsinkin, kun pelattiin 7 peliä.
Tappara on tällä hetkellä Liigan vetovoimaisin joukkue,joka saa huippupelaajia halvemmalla, kuin esim. Kärpät tai HIFK