Ymmärsin hieman väärin, mutta pointti itsessään ei muuttunut miksikään. Yllätysten takia eivät toimintaedellytykset (strategian suhteen) ole muuttuneet.
Ist0, rehellisesti sanottuna, keskusteluamme käydään samanaikaisesti monella tasolla. Teidän viestienne keskiössä strategian toteutuminen (hyvä asia), mielen pahoittuminen strategian isän Antti Nurmikolun kohtalosta ja tätä vasten luonnollisesti minun viestini, kun olen viestinyt, että muuttujia on löytynyt.
No, minä olen kirjoittanut parin vuosikymmenen ajan, että muistakaa kirjoituksieni olevan minun henkilökohtaisia mielipiteitäni. Ja varsinkin nykyisen hallinnon alla todennut, että oleellisempaa ovat Ilveksen omat lausunnot. Teidän ei siis tarvitse olla minun kirjoituksistani huolissanne.
Älkää lähtekö minun kanssani näihin leikkeihin. Olen liian vanha ja liian hyvin perillä kaikesta mikä liittyy Ilvekseen.
"Palstatulokkaana" tulit rytinällä "Liigaan" kyynärpäät korkealla honkalehtosmaisesti itseäsi korostaen. Ilveksen osalta kaikkitietävyys on viestiesi osalta hieman murentunut.
Me itse emme uskottavuutta mittaa.
Yllä lihavoituna oleellisin. Ilves olisi saavuttanut viime kaudella urheilullisen tavoitteen, jos Jalolla olisi osaamista. Ilves olisi tällä hetkellä liigan kärkijoukkueita, jos Jalolla olisi osaamista.
Ja eikös Jalo juuri itse sanonutkin, että hän sen virheen tekikin? Hän ei selitellyt vedoten Syyrian sotaan, avainpelaajien loukkaantumisilla tai sillä, että valmennus teki virhevalintoja, jonka he erinomaisesti paikkasivat kauden edetessä ja Ilves oli suuren osan kaudesta TOP-8 joukkue. Mielestäni hyvää johtamista. Ei selitellä, vaan suojataan muut ja astutaan esiin nostaen käsi virheen merkiksi.
Ilves eteni ensimmäisen kauden aikana paljon, koska strategiaan kuului paljon muutakin kuin se kymmenes sija. Kannattajille luonnollisesti tuo urheilullinen sija merkitsee eniten. Aina ei löyfdy ymmärrystä, että uudelleen rakentaminen ottaa aikaa.
Eteneminen on jatkunut tällä toisella kaudella hyvään suuntaan. Osaamista Jalolla on enemmän kuin Ilveksen edellisillä johdoilla yhteensä, mutta se ei tietenkään takaa, että sitä olisi riittävästi.
Yhtä riemuissani kuin sinä olit aina yhtiökokouksen jälkeen vuosina 2010-2017.
Ai sinäkin olet lukenut, kiva. Mutta taas asiavirhe. En kirjoittanut 2010-2012 paljoakaan. Jääväsin tuolloin itseni kirjoituksilta. Mutta olin sitä ennen kyllä kirjoittanut reilu kymmenisen vuotta ja paljon
Mutta eikös nuo johdon toilailut sinussa aiheuttanut tuona Honkalehdon, Jössen, Vesan ja Vinnien aikana suuria tunteita? Pojat veikkailivat vielä neljä kuukautta tilikauden jälkeen tilikauden tulosta useita satoja tonneja pieleen. Vinniehän piti Honkkista parhaana johtajanaan.
Tänään Ilves voittaa. KalPalle ei voi hävitä.
Aina voi hävitä, Tapparakin eilen JYPille. Mutta siis tänään Ilves on ennakkosuosikki ja sen pitäisi voittaa. Veikkauksen mukaan Ilves ei ole kovin usein ollut matsin ennakkosuosikki, mutta tänään on selkeä.