Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gmoo sanoi:Rankkariyritykset olivat yhtä hyviä kuin miehillä Liigassa.
Bakteeri sanoi:Jollakin "perverssillä" tavalla nautin tästä tilanteesta, että Ilveksen uudet sopimuspelaajat ei vuoda julkisuuteen monia kuukausia ennen seuran omaa sopimusjulkaisua. Pitää meidät hullut jännityksessä!
Prophet sanoi:Bakteeri sanoi:Jollakin "perverssillä" tavalla nautin tästä tilanteesta, että Ilveksen uudet sopimuspelaajat ei vuoda julkisuuteen monia kuukausia ennen seuran omaa sopimusjulkaisua. Pitää meidät hullut jännityksessä!
Minä puolestani en pidä sitä mitenkään "perverssinä", että nauttii siitä, etteivät joukkueen asiat leviä julkisuuteen ennen aikojaan. Näinhän sen pitäisikin olla. Tämän itsestään selvän asian korjaaminen on yksi askel kohti ammattimaisempaa ja uskottavampaa toimintaa ja siksipä nautin tästä ihan aidosti.
Et sitten viitsinyt lukea paria edellistä viestiä?The beast sanoi:Onko sopimusuutisia milloin tulossa? Kenelläkään tietoa?
Tero sanoi:Et sitten viitsinyt lukea paria edellistä viestiä?The beast sanoi:Onko sopimusuutisia milloin tulossa? Kenelläkään tietoa?
Sitä paitsi jos jotain huhutaan se tehdään niille varatussa ketjussa ja sopimusjulkistukset ilves.comissa.
The beast sanoi:Tero sanoi:Et sitten viitsinyt lukea paria edellistä viestiä?The beast sanoi:Onko sopimusuutisia milloin tulossa? Kenelläkään tietoa?
Sitä paitsi jos jotain huhutaan se tehdään niille varatussa ketjussa ja sopimusjulkistukset ilves.comissa.
Eihän noissa sanottu juuta eikä jaata. Saan mä täällä kysyä jos haluun. Liittyy nykytilanteeseen. Ei tartte lukee jos ei halua.
Ensinnäkin: edellisissä viesteissä ihasteltiin sitä, ettei joukkueen asiat leviä julkisuuteen ennen aikojaan ja sinä tiedustelet vajaa vartti sen jälkeen juuri näitä asioita. Et siis lukenut tai ymmärtänyt lukemaasi. Tai sitten sinulla on tuhottoman lyhyt muisti.The beast sanoi:Tero sanoi:Et sitten viitsinyt lukea paria edellistä viestiä?The beast sanoi:Onko sopimusuutisia milloin tulossa? Kenelläkään tietoa?
Eihän noissa sanottu juuta eikä jaata. Saan mä täällä kysyä jos haluun. Liittyy nykytilanteeseen. Ei tartte lukee jos ei halua.
Tero sanoi:Saat toki kysellä, mutta tee se oikeassa ketjussa.The beast sanoi:Saan mä täällä kysyä jos haluun. Liittyy nykytilanteeseen. Ei tartte lukee jos ei halua.
Tässä ketjussa ei ole julkaistu ensimmäistäkään pelaajasopimusta, niille tehdään Ilves-pelaajien alla pelaajan oma ketju.
Huhut puolestaan huhu-ketjussa.
Ja luuletko tosiaan, että jos joku tietää jotain, hän vaan panttaa tietoaan kunnes sinä tulet tänne kyselemään?
The beast sanoi:Tero sanoi:Saat toki kysellä, mutta tee se oikeassa ketjussa.The beast sanoi:Saan mä täällä kysyä jos haluun. Liittyy nykytilanteeseen. Ei tartte lukee jos ei halua.
Tässä ketjussa ei ole julkaistu ensimmäistäkään pelaajasopimusta, niille tehdään Ilves-pelaajien alla pelaajan oma ketju.
Huhut puolestaan huhu-ketjussa.
Ja luuletko tosiaan, että jos joku tietää jotain, hän vaan panttaa tietoaan kunnes sinä tulet tänne kyselemään?
Voi hyvä luoja. Tämä on juuri oikea keskustelualue. Ihan vaan kaipasin selkoa siihen onko tällä viikolla mahdollisesti tulossa uusia sopimuspelaajia. Missä nykytilanne etenee yms.
Kuten jo The beastille totesin, sopimusjulkistukset ovat toistaiseksi tapahtuneet pelaajat -ketjuissa eli ei ihme ettet sinäkään niitä tästä ketjusta löytänyt. Vai oliko sinullakin kiire kommentoimaan ja kuittailemaan? Vai etkö vain sisäistänyt?Brooks sanoi:Nimimerkki The Beast kysyi, että tietääkö kukaan, milloin sopimusuutisia olisi tulossa, enkä minä ainakaan löydä tuohon kysymykseen vastausta, vaikka selaisin tätä ketjua sivukaupalla taaksepäin.
Pari nimimerkkiä siellä ilmaisi tyytyväisyytensä sen johdosta, ettei mahdollisten sopimuspelaajien nimiä ole vuotanut julkisuuteen, mutta sehän ei ole mikään vastaus The Beastin kysymykseen.
Joo, pikkujuttu sinänsä, mutta kuitenkin esimerkki yhdestä tämän(kin) keskustelupalstan tyyppivitsauksesta: kirjoitusta kommentoidaan ja kirjoittajille kuittaillaan, vaikkei ole vaivauduttu edes lukemaan kirjoitusta kunnolla, puhumattakaan, että sen sisältö olisi onnistuneesti sisäistetty.
Brooks sanoi:Nimimerkki The Beast kysyi, että tietääkö kukaan, milloin sopimusuutisia olisi tulossa, enkä minä ainakaan löydä tuohon kysymykseen vastausta, vaikka selaisin tätä ketjua sivukaupalla taaksepäin.