Merkkari
Guest
Scouttaa Ipalle toimari ketju pystyyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos Ist0:lla tai Mary Mackeyllä on heittää nimiä jotka olisivat parempia toimareita niin olkaa hyvät ja heittäkää nimiä ilmoille!
Olen edelleen sitä mieltä, että Ilves-henkiset tahot olisi mahdollista saattaa toistensa tykö. Toki se saattaa tuntua ylivoimaiselta tehtävältä, jos tätä keskustelupalstaa pidetään läpileikkauksena Ilveksen kannattajakunnasta, mutta toisaalta olen varma siitä, että jos täällä operoivat kannattajat kohtaisivat toisensa kasvokkain, he saattaisivat huomata, etteivät näkemykset sittenkään ole niin kaukana toisistaan kuin nyt näyttää.
Yksi on puolieläkkeellä, yhden kyvyt eivät riittäneet myyntiin, joten hän vastaa nyt firman giffeistä ja yksi...kuka tämä edes on?
Tässäkö olisivat vaihtoehdot Jalolle? Ojasta suonsilmän kautta lopulliseen tuhoon. Jalo on heittämällä noiden nimien edellä.
Liian kova nimi. Ei menestyvä yrittäjä lähde Liigaan toimitusjohtajaksi.
Jos tuo viimeinen nimi on mennyt ohi niin aika pienissä Ilves-piireissä olet pyörinyt. Jopa tällainen sivustaseuraajakin tietää henkilön.
Googlen mukaan valmentanut joskus Ilveksen d-junnujen ja tuottanut Ilves.comiin sisältöä. Näidenkö perusteella hänet pitäisi tietää?
Istokin ratsastaa melko kevyillä orsilla Ilveksen mieheksi. Toisaalta kun viestihistoriaa katselee niin sympatiat tuntuu olevan jossain muualla. Positiivinen tekeminen kiinnostaa ainostaan naapurileirissä.
Spekulaatiot tietenkin voi aloittaa, onko Kivi päättänyt jatkaa matkaa ja valmistelee Saloa päävalmentajan vakanssiin. En näe itse sitä vaihtoehtoa todennäköisenä, vaan kuten artikkelissa sanotaan, Kivi halusi muutosta tekemiseen..