Etkä tule saamaankaan. Olen kieltänyt vastaamasta hänen ja itseni takia.
Näitä keskusteluja luetaan ja yksityisviestejä lähetellään.
@rokkistara oli jopa oikeustoimien kannalla. Kirjoittamisen suhteen pitää olla tarkkana.
Kuten tuossa moni palstalainenkin ihmettelee, niin itselläkin on hölmistynyt olo tästä aiheen nostosta. Puhutaan Mikko Mattilasta, nepotismista, oman edun ajamisesta ennen organisaation etua, osaamisvajeesta etc. Mutta sitten, kun asiaa yrittää jalostaa kysymyksin, niin tarkennuksia ei tule, vaan asiat jätetään roikkumaan ilmaan.
Koska olen sitä mieltä, että ette aivan läpällä nosta näitä aiheita kannattajien luettavaksi, niin itselleni jäi kuva, että Mikko Mattila ei osaa työtänsä ja on mukana vain, koska on sukulaispoika tai vastaava ja Ilveksen rahaa pumpataan ohi Ilveksen. Kun taas tutkii Jalokii Oy:n liikevaihtoa, niin siinä ei juurikaan ole kehitystä vuodesta 2015 vuoteen 2017.
Minä en tunne Mikko Mattilaa enkä Jalokii Oy:ta. Jos näissä on todellakin hämärää Ilvekseen liittyen, niin silloin saa ja pitääkin asia ottaa esille. Toisaalta, mikäli Mattila on hyvä työssään, niin kuin täällä jokin nimimerkki kesällä nosti esille, ja hänen työpanoksensa vie Ilvestä eteenpäin, niin en näe hänen työskentylyssään mitään pahaakaan. Ja tietenkin vielä parempi, mikäli hallitus on hyväksynyt hänen työskentelynsä.
Minä kirjoitan rehellisesti, mikä mielikuva itselleni tuli ensimmäisenä mieleen tästä teidän keskustelunavauksesta. Avainsanana oli se, että onko Mattila nyt strategiajohtaja. Aikaisemmin olette tuoneet esille, että Nurmikolu oli strategian isä. Minä näin tämän teidän avauksenne liittyvän jälleen Nurmikoluun (Nurmikolu strategian isä, nyt Ilves esittelisi Mattilaa strategiajohtajana ja teitä asia korpeaisi).
Oma motiivini kirjoituksiin lähtee pääosin urheilusta eli pelaajista ja valmennuksesta. Olin äärimmäisen voimakkaasti edellisiä toimijoita vastaan, koska he mielestäni vedättivät Ilvestä ja pelaajat pääosin eivät uskoneet organisaatioon. Nyt tilanne on ainakin aluksi päinvastainen eli urheilijat ovat erittäin tyytyväisiä organisaatioon. Heitä siteeraten ”Jos Jalo savustettaisiin pois/tai hän jättäisi tehtävän kesken, niin Ilveksen jääkiekkotarina olisi siinä”.