Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin maanantai-iltana puhelinkeskustelun, jossa mainittiin Mattila ja hänen sanottiin olevan strategiajohtaja.
Tämä on valitettava esimerkki siitä, mihin tämä palsta on tullut. Jopa aiemmin suuresti arvostamani nimimerkki @Kunto on siirtynyt keskustelemaan asioiden sijasta keskustelijoista. Tällainen metakeskustelu ei ole hyvän netiketin saati hyvien tapojen mukaista ja pahimmillaan päädytään Facebookin Ilves Tampere -ryhmän tasolle.
Yllä on erinomainen kirjoitus @Brooks ilta. Vaikka en aina ole samaa mieltä hänen kanssaan, keskustelun taso ei vajoa fanipoika- tai loanheittotasolle.
P.S. Hieno voitto tänään. Näyttivät toimitusjohtaja ja hpj olevan myös klubilla. Eivät vastanneet tervehdykseeni, mutta eipä se hirveästi yllättänytkään.
Anna Ilveksen johdon tehdä mitä tekee. Ei se ole sinun taistelusi. Vaikka tapahtuisi mitä, annat asian olla. Pääset elämässäsi paljon helpommalla.
En vain vielä saanut yhtäkään vastausta kysymyksiini, jotka mielestäni eivät olleet epäreiluja tai liian vaikeita vastattavaksi.
Niin silloin jos ei puhuta totta. Tuskin faktojen suhteen ongelmaa on.Etkä tule saamaankaan. Olen kieltänyt vastaamasta hänen ja itseni takia.
Näitä keskusteluja luetaan ja yksityisviestejä lähetellään. @rokkistara oli jopa oikeustoimien kannalla. Kirjoittamisen suhteen pitää olla tarkkana.
Eli mitään todellista, vilpitöntä huolenaihetta Ilveksen toiminnan suhteen ei ole - on vain henkilökohtaista kaunaa, joka on syntynyt tehdyistä henkilöratkaisuista ja mahdollisesti joistain "kostotoimenpiteistä". Tässä tapauksessa olisi parempi pitää epämääräiset vihjailut sisällään.
Kun ajattelen tätä omaa Ilves kannatustani ja mennään vaikka 5 vuotta taaksepäin ja verrataan sitä tämän päivän fiilikseen tästä seurasta. Niin siihen nähden tähän edellä olevaan keskusteluun ei voi sanoa kuin, että VITTU MITÄ PASKAA.
No se siitä. Itse en enää avaa ilveksen nykytilanne ketjua. Täällä varmaan olisi asiat perseellään vaikka oltais voitettu 6 mestaruutta putkeen.
Mutta jatkakaa. Minä fiilistelen voitokasta jääkiekkoa josta en ole varmaan noin koskaan saanut nauttia.
Mitäs jos välillä tykättäisiin Ilveksen nykytilanteesta ja jätettäisiin negat tunkiolle. Ihan vaan näin sivustaseuranneena.
Kiitos Ilves!
Etkä tule saamaankaan. Olen kieltänyt vastaamasta hänen ja itseni takia.
Näitä keskusteluja luetaan ja yksityisviestejä lähetellään. @rokkistara oli jopa oikeustoimien kannalla. Kirjoittamisen suhteen pitää olla tarkkana.
No pikku nega aina paikallaan ettei seuran johto tuu liian ylpeeks....Mitäs jos välillä tykättäisiin Ilveksen nykytilanteesta ja jätettäisiin negat tunkiolle. Ihan vaan näin sivustaseuranneena.
Kiitos Ilves!
Voihan Jalo olla mulkku luonteeltaan. Kunhan ei puhu paskaa ja hoitaa hommansa niin aivan sama.
Yritys vaihtaa puheenaihetta:
Ilveksen nykytilanne näyttää hyvältä. Olisi mielenkiintoista nähdä myyntilukuja; onko kauden aikainen yritysmyynti käynyt paremmin kuin vuosi sitten kun pisteitä erilailla plakkarissa?
Tappara peliin parhaille paikoille tarjolla enää hajapaikkoja ja ottelu lieneekin loppuunmyyty. Tänään piti olla Ahtolalla tarkastus pelikunnosta ja olisi mielenkiintoista nähdä huomenna askissa. Saa nähdä ilmoitetaanko asiasta vielä tänään.
1/6 pelattu tosiaan, jatkossa kun joka kuudennekseltä 15pinnaa otetaan on suora pudotuspelipaikka aikas lähellä.