Urho Kaleva Kekkonen
Luottopelaaja
- Viestejä
- 1 930
...
Ehkä tärkein pointti tuossa Kärjen haastattelussa, oli toteamus siitä, että Ilveksen brändin pitää olla houkutteleva myös niille ryhmille, ketkä eivät ole suoranaisesti kiinnostuneita jääkiekosta.
...
Tämä jäi itsellenikin päällimmäisenä mieleen. Ja näinhän asia on. Hardcorefaneja ja -yrityksiä on rajallinen määrä ja kasvu pitää saada muualta markkinoilta.
Ilveksellä on myös tuo jalkapallon 4.000 juniorin ja siihen päälle vanhempien joukko. Futiksen puolella ilvesläisyyttä on hyvin jalkautettu 'tavallisen ihmisen arkeen'. Uusi Areena tuo extramahdollisuuksia yrityksille. Kyllä tässä on mielenkiintoisia mahdollisuuksia rakentaa Ilveksen ympärille brändiä sekä kokonaisuutta, mikä on vahva osa pirkanmaalaisen ihmisen ja yritysten päivittäistä elämää ympäri vuoden.