Siirrän tänne oikeaan ketjuun.
Vai että oikein rikollisesti, tuo nyt on sinun omaa tulkintaasi. Aivan varmasti on omassakin kirjoittamisessa parantamisen varaa, ei siinä. Ehkä pitää alkaa käyttää kirjakieltä.
Edelleen, ihan vilpittömästi tuossa toisessa ketjussa koitin pohtia että miten on mahdollista että kun on päästy budjetoituihin lukuihin yleisömäärän osalta ja on noiden pohjalta ajateltu/suunniteltu ja tavoiteltu miljoonan plussatulosta niin lopputulemana on huhuissa noin 300-400k€ tappiota. Budjettihan on silloin mennyt 1,3-1,4 miljoonaa euroa pieleen! Ripa Jalo &co. tarkan markan miehet ”euro pitää ensin tienata” kun hommaa kipparoi niin ihan vaan mietin, että miten on tähän päädytty?
Myös aiemmassa viestissäni perustelin että Clenny/Les -diili on varmaan aika plusmiinusnolla, Nikuun meni sitä rahaa toki, eikä saatu varmaan ”maksimoitua” fanituotekauppaa kun pelit loppuivat lyhyeen. Toisaalta taas mitään mitalibonuksia ei tarvinnut maksella.
Mihinkään näistä kysymyksistä ja pohdinnoista et toki vastannut vaan aloit opastamaan kohti kansanopistoa.
Kyseessä ei myöskään ole mikään paniikki, voit aiemmista viesteistäni etsiä miten olen tähän tulevaan taloudelliseen tappioon suhtautunut, nyt vaan koitan pähkäillä syitä miksi näin tapahtui.
- Sakkasiko yritysmyynti pahasti?
- Sakkasiko fanikauppamyynti pahasti?
- Jaettiinko sittenkin ilmais- ja alennuslippuja hövelisti vaikka kuulemma pelkkä naapuri niin tekee?
- Kaikkien näiden yhteistulema?
Joopase joo. Varmasti pohdit ihan vilpittömästi, kuten jo ensimmäisessä viestissäni sanoin.
Ja sanon vielä, ties monettako kertaa, mutta takuulla viimeistä kertaa tässä keskustelussa, että itse puutuin vaan tuohon "rahan häviämiseen", mikä edelleen on kummallinen kielikuva, minkä taisit itsekin myöntää.
Sen sijaan en oikeasti ymmärrä ollenkaan, että miksi hemmetissä tenttaat minulta sitä, että oliko budjetti laadittu hyvin tai oikein? Käsittääkseni en ole yhdessäkään viestissäni väittänyt siitä mitään suuntaan tai toiseen, vai?
Eikä minulla ole pienintäkään halua etsiä paskaakaan sun aiemmista viesteistä, aivan sama, kun en ole missään ilmaissut olevani samaa tai eri mieltä kanssasi.
Eli, pohdi rauhassa taloudellisia asioita, antaisin myös ystävällisen neuvon, että jos tuntuu siltä, että kaikkeen puuttuu kaikki, niin voisiko yhtään vikaa olla myös sinussa. Tämä(kään) ei minua kiinnosta, vilpitön neuvo vaan.
Ja vielä mitä tulee noihin kysymyksiin, että miksi en kommentoinut sitä tai tätä, no siksi että niistä ei ollut millään muotoa kysymys, eikä erimielisyyttä. Enemmän noi kysymykset ovat "sarjaa": Vieläkö pahoinpitelet vaimoasi?