No tuota, vaihdat melko sujuvasti näkökulmaa ja pikkusen minun mielestä uhriudutkin, mutta koska ilmeisesti tarkoituksesi on vilpitön, niin koitan ainakin pääosin vastailla.
Eli ainakin 4-5 viestissäsi puhuit rahan häviämisestä tai katoamisesta tai mikä se sana olikaan. Tämä viittaa aika yksiselitteisesti siihen, kuin rahaa olisi "kempuloitu" johonkin kyseenalaisesti tai jopa rikollisesti.
Minä en tiedä, että mihin viittaat sanomalla, että jokainen sanasi syynätään tarkkaan. En ainakaan tiedä sanomisiisi puuttuneeni aiemmin, vaan vastasin, koska mielestäni käyttämäsi kielikuva oli varsin kummallinen.
Jos et tarkoituksella halua uhriutua ja silti tuntuu siltä, että kaikkiin sanomiisi puututaan, niin ainakin itse miettisin siinä kohtaa, että onko vika pelkästään "puuttujissa" vai voisiko sitä olla myös "sanojassa"?
No sitten vaihdat sitä näkökulmaa kysymällä, että oliko budjetti laadittu hyvin? Voi pyhä yksinkertaisuus!
Ensin kirjoitat, että rahaa on hävinnyt ja kun siihen puutun, niin kysyt oliko budjetti laadittu hyvin mielestäni. Aivan yhtä relevanttia olisi kysyä, että menikö mielestäsi playoffsit hyvin tai satoiko Lempäälässä tänään.