rakitic
Luottopelaaja
YV AV TVSori, meni jo toiselle. Ilmoitan jollei nouda![]()
YV AV TVSori, meni jo toiselle. Ilmoitan jollei nouda![]()
Siellä on vielä Stefanssissa paikkoja. Osta sieltä, saat ruuan kaupan päälleOstetaan kaikki mahdolliset liput illan otteluun. Nakkaa YV:tä jos löytyy.
Minulla on jo lippu, kiitos vain.Siellä on vielä Stefanssissa paikkoja. Osta sieltä, saat ruuan kaupan päälle
Jotta saadaan mahdollsimman paljon paikallispelejä. Tapparallakin tainnut olla tuossa jo muutama tiistai peli jotka eivät kovin eroottisia ole. Vähän luulen että kaikki menee kunhan saadaan kuusi paikallista jotka kattavat useammankin tappiollisen pelin syksyllä.Huomionarvoista yleisömäärien suhteen on se, että Ilveksen 14 ensimmäistä ottelusta 10 pelataan kotona. Käsittääkseni seuroilla on kuitenkin sananvaltaa sarjaohjelmaan, joten ihmetellä täytyy miksi ollaan Ilveksen toimesta suostuttu ottamaan niin monta kotiottelua tähän sarjan alkuun, jolloin ihmisiä ei tunnetusti jääkiekko oikein vielä inspiroi. Tulee aika paljon takkiin tästä.
Mä en syty näille teemapaidoille oikein ollenkaan, mitkä Ässiä vastaan ja eilen oli.Teema ja tv-pelien häviäminen ei ole parasta markkinointia ainakaan nuoremmalle kaartille, mutta ei tämä homma niihin kaadu. Jalkapallokausi tänään päätökseen, ni saa kiakko sen päähuomion lipunmyynninkin osalta luulisin. Tiistain jälkeen ei hetkeen kotipelejä olekkaan, eli senkin suhteen vähintään kutosella alkaa lukema.
Niin siis eilen oli. Ei oo tommoset paidat munkaan makuun ihan kympillä. Meinasin sitä lasten teemapelin häviämistä tos enemmänkin.Mä en syty näille teemapaidoille oikein ollenkaan, mitkä Ässiä vastaan ja tänään oli.
Tulee ihan vieraspeli mieleen, kun vaaleat.
Menee jo kato päivätki sekasinNiin siis eilen oli. Ei oo tommoset paidat munkaan makuun ihan kympillä. Meinasin sitä lasten teemapelin häviämistä tos enemmänkin.
Aikuisten teemapeliä odotellessa…Joo teemapelit tuntuu olevan myrkkyä.
Koska on aikuisten teemapeli? Kioskeilla myytäisiin pelkästään kaljaa edukkaasti ja sitä saisi viedä katsomoon.
Ihan jo Eemelin 500. pelin kunniaksi.Tiistaina kannattaa tulla peliin, tuon jälkeen seuraava mahdollisuus nähdä Ilves Areenalla on kolmen viikon päästä
Koska markkinointitiimi herää?Tiistaina kannattaa tulla peliin, tuon jälkeen seuraava mahdollisuus nähdä Ilves Areenalla on kolmen viikon päästä