Jutin hokkari suussa
Vakiokokoonpanossa
Vaiko ylihuomiselle7700-7900 myyty ylihuomiselle.9000 hyvinkin tulossa
Vaiko ylihuomiselle7700-7900 myyty ylihuomiselle.9000 hyvinkin tulossa
Niihän sä sanoitkinVaiko ylihuomiselle
Nyt alkaa Ilves-perhe herätä tosissaan. Erittäin hyvänä mainoskampanjana ovat toimineet joulun/vuodenvaihteen ajan kotimatsit. Viihdearvosta voi paikoin (ainakin IFK-matsi) olla montaa mieltä, mutta voitto on aina voitto. Maalilaulu, tuuletukset, Ilves-maskotin morotukset, oheistapahtumat - satunnaisemmat kävijät tulevat uudestaan. Erittäin hyvänä motivaattorina nuoremman polven ilvekset, jotka haluavat kokea em. asiat uudestaan.9k rikki illalle
Porista tulossa 3 bussillista, eli vieraskatsomostakin voi laskea 150-200 katsojaa mukaan9k rikki illalle
9k rikki illalle
Yleensä se näkyy katsomokartassa jos on paljo tiettyjä paikkoja varattuna ilmaislipuille, enkä kyllä eilen mitään sellasta huomannut. Kyllä siellä näky aitiotki ihan hyvin myyneen samaten ku ravintoloissa oli populaa.9600 tänään. S-etu oli tarjolla, muttei vissiin ilmaiskatsojia?
Komea on tämän vuoden keskiarvo ja joukkue on palkinnut!Yleisökeskiarvo nyt 8158 ei huono!
Olikos se joku 7600Komea on tämän vuoden keskiarvo ja joukkue on palkinnut!
Mikäs Ilveksen yleisötavoite täksi vuodeksi olikaan?
Tokihan se on näin, mutta muuttaako se tätä tilannetta suuntaan tai toiseen?Hyviä lukuja, mutta jos hieman katsoo keltavihreiden lasien ohi niin onhan tällä kaudella ollut paljon erilaista kampanjaa, alennusta ja myös ”ilmaiskatsojia” kuten ukrainalaiset. Ehkä näistä ilmaiskatsojista joku on jotain maksanut, mutta eniveis. Oma mutu on se, että keskiarvollisesti oltaisiin tavoitetta jäljessä ilman näitä.
Enemmän. Joku joka muistaa, viisatkaa, mutta viime kaudelle tavoite oli jo 8000 (Tappara 7600), oliko meillä tuo sama 8000 vai nostettiinko tavoitetta?Olikos se joku 7600
Nyt ei oo mitään faktaa, vaan ihan puhtaasta ulkomuistista jäänyt luku 8200 tavoitteeksi mieleen tälle kaudelle. Eli jos näin, niin hyvin lähellä ollaan jo nyt.Enemmän. Joku joka muistaa, viisatkaa, mutta viime kaudelle tavoite oli jo 8000 (Tappara 7600), oliko meillä tuo sama 8000 vai nostettiinko tavoitetta?
Se taas, miten se realisoituu talouteen riippuu (oheis- ja ravintola myynnin lisäksi) siitä, onko näistä lipuista tuloutunut myös rahaa budjetoitua enemmän. Ja sitähän me ei (kai?) tiedetä.
Mun viestissä oli tarkoitus keskustella vain yleisömääristä ja sen tuomista tuloista.Kestoaihe tämä.
Nettoaako Ilves ravintolamyynnistä? Jos nettoaa, mikä on prosentti? Jos on joku prosentti, onko olennaista merkitystä seuran kassaan vuositasolla?
Liikesalaisuuksia varmaankin, mutta en nyt lähtisi lakkia ilmaan heittelemään NoHon riemukulusta. Harmi, etteivät tamperelaisseurat uskaltaneet(?) ottaa areenan alkuvaiheessa enemmän roolia ravintolabisneksestä.
Hakametsän aikaan tulikin otettua makkara usein. Nyt syömiset muualla kuin Areenalla.Mun viestissä oli tarkoitus keskustella vain yleisömääristä ja sen tuomista tuloista.
Selvää on, että ravintolamyynti vaikuttaa, mutta onko merkitys "olennainen", se lienee tulkintakysymys.
Itse en usko, että tuo ravintolamyynnin ottaminen omiin hoiviin olisi pitkässä juoksussa ollut kannattavaa, siihen aikaan kun myytiin höyrymakkaraa ja vetisiä lihapiirakoita tuo toimi, mutta en usko että tänä päivänä.
Sama juttu täällä ja joskus on suorastaan ikävä niitä eväitä. Paitsi että itse olen löytänyt Noksultakin mieleistä syötävää, turhan arvokasta tosin. Pointti olikin se, että touhu on muuttunut, eikä sitä mun mielestä oikein samalla mallilla voi hoitaa.Hakametsän aikaan tulikin otettua makkara usein. Nyt syömiset muualla kuin Areenalla.