Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaiken maailman Spårtit/Jukurit vastas perus ke, niin ei tarvitse ihmetellä Hakametsän katsoja määrää. Liput on kalliita ja ihmisillä taloudellisesti tiukkaa.
Kausikortti vuodesta 2017 ja vieläkin tulee kyseinen läpyskä ostettua. Ajoittain tulee kyllästymispiikki eikä kaikkia pelejä jaksa edes ruudusta seurata mutta toisaalta antoisaa hommaa toi hallissa käyminen eristäytyä muista elämäni askareista.Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Kaikilla on omat elämäntilanteet ja perhekiireet ym. Nyt kaipaisin vain arviota, miten paljon Ipa saa livetukea tästä yhteisöstä.
Mulla on kausikortti, vaikka itse pääsen paikalle noin 15 peliin runkosarjassa.
Varmasti vaikuttaa myös, ettei ole ”omia poikia” pelaamassa kamalasti.Tämä finanssipuoli käy maininnan arvoisena selityksenä silloin kun valtakunnassa yleisömäärät putoavat kautta linjan tasaisesti. Ilmeisesti Ilveksen kannattajat ovat sitten muita köyhempiä?
Suurempaa vikaa etsisin älyvapaasta otteluohjelmasta jonka otit esiin ja jonka seuran johto on toki nöyrästi nyökytellen siunannut.
Op-etu liput sielläEi muuten ihan jatkuvasti alamalja täyty vihujen päästä nopeammin mitä meiän pääty.
2x kausari ollut koko areena-ajan. Liigan kotipelejä missannut kolmivuorotyöstä huolimatta sinä aikana kaksi, molemmat ulkomaan reissun takia (ml. harkkapelit ja pleijarit). CHL on kiinnostanut paikan päällä lähinnä jos pelataan Hakametsässä tai pudotuspelejä.Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Kaikilla on omat elämäntilanteet ja perhekiireet ym. Nyt kaipaisin vain arviota, miten paljon Ipa saa livetukea tästä yhteisöstä.
Mulla on kausikortti, vaikka itse pääsen paikalle noin 15 peliin runkosarjassa.
Eipä taida selittää kaikkea tossa. Seisomakatsomo loppuunmyyty ja IFK ilmeisesti tulossa isommallaki porukalla paikalle. Lauantaina se nähdään onko miten paljo punanuttuja siinä päässä.Op-etu liput siellä
Tarkoitinkin yleisellä tasolla miksi se täyttyy ekana ainaEipä taida selittää kaikkea tossa. Seisomakatsomo loppuunmyyty ja IFK ilmeisesti tulossa isommallaki porukalla paikalle. Lauantaina se nähdään onko miten paljo punanuttuja siinä päässä.
Taitaa toi hinta jo muutenki vaikuttaa aika paljo. Alamaljas oma pää kalliimpi, ja tiän että toiseen päähän ostetaan myös kausareita yllättävän paljo.Tarkoitinkin yleisellä tasolla miksi se täyttyy ekana aina
Onko koulujen aloitus ja töihinpaluu jo käytetty?Omat pojat tai niiden puute sekä taloudellinen tilanne ja muut tekosyyt käytetty huonoon yleisömäärään. Muut joukkueet ovat immuuneita tälle, kumma juttu.
VarmastiOnko koulujen aloitus ja töihinpaluu jo käytetty?
Ei voi mitään, miljoonien tappiot siintää edessä.Omat pojat tai niiden puute sekä taloudellinen tilanne ja muut tekosyyt käytetty huonoon yleisömäärään. Muut joukkueet ovat immuuneita tälle, kumma juttu.
On omastakin mielestä ihan huttua. Eilenkin ainoan huuman aiheutti muuan Kling Klong.Omat pojat-argumentti vaikuttaa kyllä aika väsyneeltä ainakin omassa kuplassa. En ole kuullut yhdeltäkään tutulta, että peleissä käynteihin vaikuttaa joku omien kasvattien määrä. Ja siis tarkoitan ihmisiä, jotka käyvät yli 20 runkosarjapeliä katsomassa. Ei isoa massaa kiinnosta kenen kasvatti kukakin on. Marginaalista HC-jengiä kiinnostaa.
Onko tämä pääteltävissä mistä? Yleisömäärän lisäksi on paljon muutakin mistä rahaa voidaan saada. Esim yritysmyynti ja kannattajakaupan tuotteet.Ei voi mitään, miljoonien tappiot siintää edessä.
Op-etu toimi myös c5 ainakin eilen?Op-etu liput siellä