Vs: Ilves ja Media
551304 sanoi:
Kunto tuo mukanaan erittäin paljon selkeitä näkemyksiä ja kokemuksia kuinka kiekko-Ilvestä tulisi kehittää eteenpäin ja kuinka sitä on kehitetty eritoten nuorisopuolella. Hän on myös harvoja tällaisella taustalla olevia henkilöitä, jolla on myös kiinnostusta taloushallintaan ja omaa ilmiselvästi kompetenssia tältäkin alueelta. Joku kirjoitti taannoin ettei Kunto ole ollut todistetusti väärässä 15:ta vuoteen mikä luonnollisesti harmittaa kun hänen uutisensa Ilves Hockey Oy:n osalta ovat olleet kohtuu sateisia.
Minäkin toivoisin Artsin suuntaviivojen olevan oikeassa, mutta pitkän ajan track record kallistaa ymmärtämään missä Kunto kirjoittaa reaalimaailmasta ja Artsin vastakarvan olleen toistaiseksi toivemaailmasta kausi kausien perään.
Jos tämä vireillä oleva muutos menee kivasti maaliin ja Ilves-leiri yhtenäistyy onnistuneesti, niin näen esim. Artsin tähtitaivaan ja Kunnon reaaliraporttien olevan yhteneviä noin 5 vuoden päästä kunhan tämä positiivinen muutos saadaan pikaisesti aikaan.
Artsille ehdottomasti tsemppiä, toivon hartaasti että jonain päivänä taivaamme on aurinkoinen - ainakin uudelle Ilvekselle.
Itse asiassa arvostan monia nimimerkki Kunton kirjoituksia kovastikin ja olemme muinoin keskustelleet hänen kanssaan asioista yv:llä laajastikin. Sen sijaan en ymmärrä hänen tämänhetkistä "käytöstään" yhtään, koska se ei mielestäni palvele miltään osin paremman Ilveksen syntyä. Siinä missä HeGe ja Share tekevät töitä hartiavoimin muutoksen eteen, niin nimimerkki Kunto on kaivautuneena poteroihinsa.
Joku asioita paremmin ymmärtävä voisi minulle kertoa, miten negatiivisten asioiden kaivelu ja palstoilla viljellyt "vihjailut" auttavat maaliin pääsyä. En usko, että nämä vihjailut toisivat neuvottelijoille mitään sellaista tietoa, mitä he eivät saisi muualtakin ja uskon hänen omaavan suoriakin yhteyksiä ostajaehdokkaiden suuntaan, jos jotain olennaista tietoa on heille tarjottavana.
En siis ymmärrä, mikä on hänen syynsä toimia tällä hetkellä näin, kun samaan aikaan Share tuo esiin, että väen halliin tuleminen edesauttaa kauppojen syntyä. En usko, että hän kirjoittelisi noita omaa egoaan nostaakseen, koska häntä arvostetaan laajasti näiden palstojen lukijapiireissä muutenkin. Siksi minulle tulee väkisinkin mieleen, että taustalla on jokin katkeruus sen osalta, että nyt näyttäisi jokin muu taho, kuin "hänen lähipiirinsä", olevan pääsyssä asioiden suhteen maaliin ja että se voitaisiin tehdä tallomatta entisiä omistajia ja johtoa suohon.
Tämä oli siis vain minun omaa tuumailua, mutta parempaakaan perustelua nykyiselle hänen toimimiselleen en keksi. Kunto, tai joku muu voi perustella minulle paremmin, mitä hyvää tuolla saadaan Ilvekselle aikaiseksi.