Don Corleone
Luottopelaaja
Hpk on vieläkin liian korkealla..Ikävä kyllä.
Hpk on vieläkin liian korkealla..Ikävä kyllä.
Koskas tämä tuleekaan ulos?Jérémy Grégoire on vieraana seuraavassa Whatahockey podcastin jaksossa. Mukava päästä kuulemaan syväluotaavaa haastattelua, kun ukosta on tähän mennessä piirtynyt niin miellyttävä joukkueen ukon kuva.
Hienoa että Ilves saa osaltaan kuuluvuutta ja näkyvyyttä myös Amerikanmaalla. Tiedä vaikka jatkossakin saataisiin teksasin poikia pelailemaan meille.
Taitaapa tulla ensi torstaina edellisen julkaisuajankohdan mukaanKoskas tämä tuleekaan ulos?
What i can say.katso liitettä 5441
Englanninkieliset tsemppilausahdukset kopissa olis ihan hyviä jos ne edes olisi oikeita sanoja. "Competiviness"
Saattoihan Jessellä välillä olla nenä punasena mut silti yksi suosikeista.Jesse Niinimäellä nenä punaisena, oliko treeneissä alkometri?
Ilves-tähti joutui tukkimaan nenänsä.www.iltalehti.fi
Kyllä aina yksi punanenä mahtuu jengiin
Jesse Niinimäellä nenä punaisena, oliko treeneissä alkometri?
Ilves-tähti joutui tukkimaan nenänsä.www.iltalehti.fi
Kyllä aina yksi punanenä mahtuu jengiin
katso liitettä 5441
Englanninkieliset tsemppilausahdukset kopissa olis ihan hyviä jos ne edes olisi oikeita sanoja. "Competiviness"
Tänään tulee tosiaan liigan puolelta pitkin päivää Ilveksestä sisältöä:
Pakko arvostaa tuota. Minä en tänä vuonna halua kuulla huhuja viihteellä olosta pudotuspelien aikana ennen kuin kauden viimeinen peli on pelattu."Menestymisen kannalta olennaista on myös se, miten joukkue ryhmäytyy ja sitoutuu yhteisiin arvoihin sekä arvostaa hetkeä ja mahdollisuutta."
Tätä on tykitetty nyt niin paljon kaikkien Ilvesläisten suusta, että en kyllä usko mihinkään perseilyihin tällä kaudella.Pakko arvostaa tuota. Minä en tänä vuonna halua kuulla huhuja viihteellä olosta pudotuspelien aikana ennen kuin kauden viimeinen peli on pelattu.
Jep, jospa tuo menisi kovakalloisimmankin kiekkoilijan päähän tällä takomisella. Toki tässä tämän vuoden joukkueessa ei taida olla niin montaa yöelämän kuningasta kuin edellisessä.Tätä on tykitetty nyt niin paljon kaikkien Ilvesläisten suusta, että en kyllä usko mihinkään perseilyihin tällä kaudella.
Ja toivotaan, että sen viimeisen pelin jälkeen olisi hyvä syy lähteä viihteellePakko arvostaa tuota. Minä en tänä vuonna halua kuulla huhuja viihteellä olosta pudotuspelien aikana ennen kuin kauden viimeinen peli on pelattu.
Löytyy myös ”respect” ja ”community” sanat seinältä. Alkaa oleen pikku hiljaa selvää, mitä siellä viime keväänä tapahtui.katso liitettä 5441
Hyvä ystävä oli aikoinaan paljonkin Teemun kanssa tekemisissä ja hänen sanojensa mukaan ruokavalio oli pitkälti olutta ja pakastepizzoja. Niitä tyhjiä pizzalaatikoita saattoi kämpässä olla kymmeniä. Eli joo ei ollut huippu-urheilijan oloinen kaveri.Itse en tiennyt, että Jääskeläisille kuppi noin paljon maistui, mutta en sinällään ihmettele kuitenkaan. Ei ollut ihan huippu-urheilijan oloinen kaveri.