Höylä Soikkeli
Vakiokokoonpanossa
Olen koittanut Kahilaan totuttautua, mutta en oikein ole oppinut tykkäämään hänestä. Ikävä lisä muuten täydellisen mediatiimin oheen. Itse olen poiminut kolme selkeää asiaa, jotka minua haittaavat:
- huono englanninkielen taito (korvaa tätä kyllä sujuvalla ruotsilla)
-väkinäisyys ja tuntuu, ettei ole samalla sivulla pelaajien kanssa
-käyttää pelkästään sukunimiä pelaajista, kuulostaa todella typerältä - mm. Särkänniemi-päivässä Kodyn haastattelun yhteydessä tuli sukunimi mainittua reilusti yli viisi kertaa.
^ Sanasta sanaan sama Pendolinon kanssa. Olen koittanut tottua Kahilaan, antanut aikaa sekä ajatellut että ehkä se siitä vielä lähtee ja niin edelleen. Mutta kun ei lähde niin ei lähde. Harmi, koska vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä. Eikä se sinänsä ole vaarallista jos vähän rallihengessä puhuu, mutta tosiaan nuo haastattelut vaikuttavat kokonaisuudessaan melko väkinäisiltä ja haastatteluissa ei päästä kauhean syvälle.
Periaatteessa olen itsekin sitä vastaan, että pitäisi ääntää täydellisesti ja niin edelleen, mutta jos tavoitteena olla tälläkin osa-alueella valtakunnan ykköspaikalla, niin tämä taso ei riitä, ei millään. Sieltä tulee Bouhijärvet ja kumppanit takaa rinnalle, kaiken tietysti kopioiden. Joka tapauksessa en olisi huolissani, sillä uskon mediatiimin veljien Tuomisto & co kyllä saman huomanneen ja meitä foorumisteja askeleen edelle tässäkin asiassa.