Repomies
Tähtipelaaja
Niin, mielestäni se olisi vaan pitänyt tehdä silloin tai kesällä. Mitä Ilves hyötyy siitä, että nyt asiaa vatvotaan enää?Totta kai siitä pitää tehdä juttua jos
a) viime kausi päättyy katastrofiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, mielestäni se olisi vaan pitänyt tehdä silloin tai kesällä. Mitä Ilves hyötyy siitä, että nyt asiaa vatvotaan enää?Totta kai siitä pitää tehdä juttua jos
a) viime kausi päättyy katastrofiin
Ilves hyötyy siten että se on ylipäätään olemassa sen kannattajia varten, ja aika moni niistä kannattajista haluaa vastauksia. Sulle Pendo on toki sellainen sokea piste että ymmärrän kyllä, että haluat mieluummin lakaista asiat maton alle jotta ei tarvitse joutua kuuntelemaan ikäviä totuuksia meidän virheettömästä kultapojasta.Niin, mielestäni se olisi vaan pitänyt tehdä silloin tai kesällä. Mitä Ilves hyötyy siitä, että nyt asiaa vatvotaan enää?
Niin ne vastaukset varmaan olisi tuossa kesällä voitu kaivaa esiin. Nyt on uusi kausi ja uudet tarinat.Ilves hyötyy siten että se on ylipäätään olemassa sen kannattajia varten, ja aika moni niistä kannattajista haluaa vastauksia. Sulle Pendo on toki sellainen sokea piste että ymmärrän kyllä, että haluat mieluummin lakaista asiat maton alle jotta ei tarvitse joutua kuuntelemaan ikäviä totuuksia meidän virheettömästä kultapojasta.
Ei tuuppaa. Kohde on vain ja ainoastaan Pennanen. Paljon hyviä pelaajia ja myös hyviä tyyppejä kaukalon ulkopuolella, mikä on tärkeää, sillä omasta mielestäni se ei ollut ihan niin viime kaudella. (Tuskin Malek tuossa meinaa, että viime kaudella ei ollut paljon hyviä pelaajia).
EDIT: Vai lukeeko joku tuota niin, että kaikki pelaajat eivät olleet hyviä tyyppejä kaukalon ulkopuolella? Itse en, vaan uskon olevan suora viittaus Pennaseen, joka toimi virassaan ns. kaukalon ulkopuolella.
Pennanen on myöntänyt omat virheensä ja menee eteenpäin.
Jos tämä olisi toteutunut, minulla olisi nyt kausikortti.Niin, mielestäni se olisi vaan pitänyt tehdä silloin tai kesällä. Mitä Ilves hyötyy siitä, että nyt asiaa vatvotaan enää?
Uusi sesonki alkoi toissapäivänä, ei kai se niin mene että samalla sekunnilla kun ruvetaan taas pelaamaan pitää kaikki menneisyys unohtaa. Tai no Pennasen mielestä varmaan pitäisiNiin ne vastaukset varmaan olisi tuossa kesällä voitu kaivaa esiin. Nyt on uusi kausi ja uudet tarinat.
Vastauksia odottaa kaikki, minä myös - mutta toistaiseksi varovaista vihjailua ja toisten pelaajien laittamista bussin alle. Sitä mietin, että mitä iloa ja hyötyä asiasta on kun nyt pelataan uutta sesonkia. Kukin tyylillään.
Oliko se SuomiAreenan haastattelu kesällä.itseäni ei huvita menneitä liikaa miettiä, mutta tätä juuri toivoin Pennaselta viime kauden jälkeen. Inhimillistä myöntämistä, että epäonnistui tehtävässään. Missä Pennanen on virheitä myöntänyt tehneensä? Itellä mennyt aina ohitse ainakin Pennasen Ilves-aikana.
Noh katsellaan. En minä ole taas Pennasesta edes sanonut mitään. Itse hänet vedit tähän.Uusi sesonki alkoi toissapäivänä, ei kai se niin mene että samalla sekunnilla kun ruvetaan taas pelaamaan pitää kaikki menneisyys unohtaa. Tai no Pennasen mielestä varmaan pitäisi
Mitään haittaakaan noista Malekin jutuista ei kyllä oikeasti ole, niin kuin ei ollut esim. Kolppasen kertomuksista Myrrästäkään viime kaudella. Eikä se kerro Ilveksen eteenpäin menemisistä ja menemättä olemisesta oikein mitään. Se itse viestihän tuossa Malekin ja Ilveksen somen jutussa on se, että viime kausi meni vituiksi, nyt alkoi uusi kausi ja asiat on eri lailla.
Jännästi sun pitää joka ikinen ruveta siirtelemään vastuuta kaikille muille paitsi Pennaselle, kun joku sanoo tai edes antaa ymmärtää Antista pahasti.
Onkohan tätä missään enään?Oliko se SuomiAreenan haastattelu kesällä.
Tähän pätkään lähinnä tartuin:Noh katsellaan. En minä ole taas Pennasesta edes sanonut mitään. Itse hänet vedit tähän.
Mutta joo sitä mieltä kyllä olen, että on sielä muitakin vastuussa kuin vain yksi mies.
Alkaa olla vähän päälleliimattua. Pennanen on myöntänyt omat virheensä ja menee eteenpäin, miksei Ilves mene? Vaikuttaa siltä, että eihän tässä mitään ole opittu. Menneeseen ei vieläkään voida vaikuttaa.
Jaa, no sitten.Juu sen jälkeen siinä tuli vain aika monta viestiä.
Se oli kyllä ihan vahinko. Että tota...että jos se on käytäntö liigassa, niin sitten pyydän anteeksi.Juu sen jälkeen siinä tuli vain aika monta viestiä.
Kyllä tuo ihan suoraan pelaajiin viittaa, eikä valmennukseen. Tässähän ei tietenkään kannata lukea tuota tekstiä vaan kuunnella haastattelu, koska Malekhan ei ole siinä puhunut suomea.Ei tuuppaa. Kohde on vain ja ainoastaan Pennanen. Paljon hyviä pelaajia ja myös hyviä tyyppejä kaukalon ulkopuolella, mikä on tärkeää, sillä omasta mielestäni se ei ollut ihan niin viime kaudella. (Tuskin Malek tuossa meinaa, että viime kaudella ei ollut paljon hyviä pelaajia).
EDIT: Vai lukeeko joku tuota niin, että kaikki pelaajat eivät olleet hyviä tyyppejä kaukalon ulkopuolella? Itse en, vaan uskon olevan suora viittaus Pennaseen, joka toimi virassaan ns. kaukalon ulkopuolella.
Näihin lainattuihin sitaatteihin olisi ehkä ihan hyvä jättää myös se alkuperäinen englanninkielinen versio tai käyttää jopa pelkästään sitä. Nythän tuon suomenkielisen sitaatin voi tulkita kahdella tavalla, niin kuin täällä on käynytkin. Vaikka omasta mielestäni suomennetussa sitaatissa selkeästi viitataankin pelaajiin, joku toinen ajattelee asian eri tavalla.Kyllä tuo ihan suoraan pelaajiin viittaa, eikä valmennukseen. Tässähän ei tietenkään kannata lukea tuota tekstiä vaan kuunnella haastattelu, koska Malekhan ei ole siinä puhunut suomea.
Malek sanoo haastattelussa näin:
”I am very happy that there are so many good players, and they are also good guys outside the rink, which is really important cause it wasn’t like that for example last year.”