IhanJuniori
Junioripelaaja
Mää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen.
Mä en ikinä kato niitä niin pitkään et näkisin tuon ilmeen. Saattanut itelle tulla tuo ilme ja sit oonkin jo kyllästynyt katsomaani videoonMää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen.
katso liitettä 11319
Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta.On kyllä toi aamulehden juttu taas niin kasa paskaa, että ei mitään järkee. Mutkat suoriks ja niin edespäin.
Mikä väkivalta eiliseen liittyi?Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta.
Henkinen väkivalta. Kuulemma Mattila ei oo nukkunut eilisen jälkeen. Isä myös valvoo jo toista vuorokautta..Mikä väkivalta eiliseen liittyi?
Joo, kannattaa sitten myös tehdä se arvostelu faktoilla, eikä esittää omia mutuiluita totuuksina.Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta.
Tässä kylläkin tulossa kunnon isä-aivastus jonka jälkeen ensiviikolla puolet vempassa pikku lennssun vuoksiMää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen.
katso liitettä 11319
Nyt on kova kulttuuriteko!
Ilves-Gretzky AllStars, jonka itse näin aikoinaan hallissa.
Ilves voitti ottelun, mikä oli pikkupojalle aivan ihmeellistä
Mukana myös paljon muuta:
0:00:00 Highlights Jokerit-WG
0:13:39 Studio
0:14:20 Highlights Djurgården-WG 1st Period
0:16:53 Studio
0:17:10 ILVES-WG Opening Ceremony
0:22:08 ILVES-WG 1st Period
0:58:45 Highlights Djurgården-WG 2nd Period
1:03:18 Studio
1:13:16 ILVES-WG 2nd Period
1:43:50 Wayne Gretzky document part 1
1:48:06 Studio
1:50:44 Wayne Gretzky document part 2
1:55:43 Studio
1:57:28 ILVES-WG 3rd Period
2:39:12 Highlights Djurgården-WG 3rd Period
2:43:20 Studio
2:46:50 Wayne Gretzky document part 3
3:04:00 Wayne Gretzky
3:04:35 The End
Hienot värit, hieno mies. Vihdoin kunnon YLE-uutisia.
Kanadalainen Austin MacDonald rakastui Ilvekseen ja muutti Suomeen
Austin MacDonald tutustui Suomeen NHL-joukkue Dallas Starsin suomalaispelaajien kautta. Heidän innoittamanaan hän ryhtyi opettelemaan kieltä.yle.fi
Mahtavaa että näitä löydetään. Itsekin paikalla ja voi veljet, että sen pelin muistaa. Ennen matsia selattiin änärikortit, ketkä Gretzkyn jengistä löytyy.
Miten tuo Linkki kuulostaa ihan vanhalta ukolta jo tuolloin 1994...?
Nämä kaksi videoo ovat aivan timanttia.Iso peukku someosastolle noista jäätason tunnelmapaloista Espoon invaasiosta.
Tunnelma välittyy loistavasti ja mahtava nähdä noita pelaajien reaktioita.
Huikeaa sisältöä. Tätä lisää!