Joo tämä otti omaankin korvaan kun sitä muutaman kerran toisteltiin. Marko Virtanen sai keväällä pelin jälkeen potkut ja vaihdettiin Lämsään.Hyvä jakso, ei ollenkaan "kuiva" ja aivan sopivan mittainen.
Pikku huomio, mikä ei käsiteltävää asiaa muuta, mutta eikös se Lämsä ole toista vuotta Lukossa, eikä kolmatta? Toissa kaudella Marko Virtanen?
Eikö Pelsu tuota KooKoon postausta ennen laittanut jonkun arvaa kuka postauksen?
Eikö Pelsu tuota KooKoon postausta ennen laittanut jonkun arvaa kuka postauksen?
Tuloksellisesti oli, suhteessa materiaaliin Yli-Junnila ja Mäntymaa vielä heikommat.Eihän Tuomainen ollut lähellekään liigan huonoin valmentaja, sillä Jukureilla nyt sentään oli ihan toimiva pelitapa, materiaali vaan ei riittänyt sitä toteuttamaan..
Olkaamme kiitollisia, että jätkät viitsii tehdä meille näin laadukasta podia vuodesta toiseen, eikä nillitetä ihan pikkuasioista, kuten jakson pituudesta tai "kuivuudesta" yms. Jos ei jaksa kuunnella koko jaksoa kerralla, kuuntelee loput toisena päivänä tai hankkii vaikka jotain apua keskittymisongelmiin. Ei kai sellaista puheohjelmaa ole olemassakaan, jossa ei koskaan olisi vähän tyhjäkäyntiä, mutta jokainenhan voi kokeilla itse sellaisen tekemistä.
Tätä en tiennyt, kiitos palautteesta. Äänen kanssa muutenkin kyllä tekemistä edelleen.Mulla ei oo vieläkään mitään napistavaa, mutta ootteko siellä tietosia (vai oonko ainoo jolla ollut parissa viime jaksossa ainakin ongelmaa) että mikki /Santerin mikki vähän ryskyy ja rutisee pari kertaa per jakso?
Äänessä ei tosiaan muuta valittamista, mutta se mikkikanavan gate on ihan karvan liian herkällä. Et se sun mikki poimii sen 5-10 kertaa jaksossa esim. santeria/markusta sekunnin osien verran.Tätä en tiennyt, kiitos palautteesta. Äänen kanssa muutenkin kyllä tekemistä edelleen.
Kiitos kommentista! Olen itse täysin saman koulukunnan edustaja ja juuri niin kuin sanoit, orgaanisesti tulevan sisällön kannattaja. Introrepla ja intro saa olla, sisältö saa tulla heti siihen kärkeen niin ei tarvi amerikkalaisesti rupatella niitä ja näitä.Mun mielestä jaksojen pituus on aina muodostunut hyvin orgaanisesti. Siitä tykkään tosi paljon, että mennään aika lailla suoraan asioiden äärelle, eikä jaaritella loputtomiin kuulumisia.