Ilves Podcast

Henry78

Luottopelaaja
Hyvä jakso jälleen mutta tuon vapaussodan/sisällissodan keskustelun olisi voinut jättää pois. Jälleen kerran sama kaava, jos joku asia ei pahoitta omaa mieltä, miksi pitää ihmetellä ääneen moneen kertaan, miksi joku muu pahoittaa mielensä.

Sillä ei ole mitään merkitystä onko siitä 100 -vuotta vai 10- vuotta, tietyt asiat pysyy takaraivossa siitä huolimatta.

Kiitos ja anteeksi. Jatkakaa hyvää duunia joka tapauksessa, ja tämä oli vain ja ainostaan minun oma mielipide.

Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Hyvä jakso, ei ollenkaan "kuiva" ja aivan sopivan mittainen.
Pikku huomio, mikä ei käsiteltävää asiaa muuta, mutta eikös se Lämsä ole toista vuotta Lukossa, eikä kolmatta? Toissa kaudella Marko Virtanen?

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Hyvä jakso, ei ollenkaan "kuiva" ja aivan sopivan mittainen.
Pikku huomio, mikä ei käsiteltävää asiaa muuta, mutta eikös se Lämsä ole toista vuotta Lukossa, eikä kolmatta? Toissa kaudella Marko Virtanen?
Joo tämä otti omaankin korvaan kun sitä muutaman kerran toisteltiin. Marko Virtanen sai keväällä pelin jälkeen potkut ja vaihdettiin Lämsään.

Toutain

Luottopelaaja
Se Arvaa kuka-hassuttelu ei ollut Pelicansin julkaisema, vaan KooKoo:n.

1737968508927.png

Blackhawk

Luottopelaaja
Eihän Tuomainen ollut lähellekään liigan huonoin valmentaja, sillä Jukureilla nyt sentään oli ihan toimiva pelitapa, materiaali vaan ei riittänyt sitä toteuttamaan..

Olkaamme kiitollisia, että jätkät viitsii tehdä meille näin laadukasta podia vuodesta toiseen, eikä nillitetä ihan pikkuasioista, kuten jakson pituudesta tai "kuivuudesta" yms. Jos ei jaksa kuunnella koko jaksoa kerralla, kuuntelee loput toisena päivänä tai hankkii vaikka jotain apua keskittymisongelmiin. Ei kai sellaista puheohjelmaa ole olemassakaan, jossa ei koskaan olisi vähän tyhjäkäyntiä, mutta jokainenhan voi kokeilla itse sellaisen tekemistä.

Vitlööke

Rivipelaaja
Mulla ei oo vieläkään mitään napistavaa, mutta ootteko siellä tietosia (vai oonko ainoo jolla ollut parissa viime jaksossa ainakin ongelmaa) että mikki /Santerin mikki vähän ryskyy ja rutisee pari kertaa per jakso?

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Olkaamme kiitollisia, että jätkät viitsii tehdä meille näin laadukasta podia vuodesta toiseen, eikä nillitetä ihan pikkuasioista, kuten jakson pituudesta tai "kuivuudesta" yms. Jos ei jaksa kuunnella koko jaksoa kerralla, kuuntelee loput toisena päivänä tai hankkii vaikka jotain apua keskittymisongelmiin. Ei kai sellaista puheohjelmaa ole olemassakaan, jossa ei koskaan olisi vähän tyhjäkäyntiä, mutta jokainenhan voi kokeilla itse sellaisen tekemistä.

Ei kai näitä kukaan istu alas vain kuuntelemaan? Podcastithan sopii täydellisesti muun tekemisen (liikunta, kotiaskareet, tietynlaiset työt) oheen, kun ei tarvitse katsoa mitään. Siihen juuri mahdollisimman pitkä jakso on paras jakso, ettei tarvitse olla kaivamassa ja etsimässä uutta ja huonompaa podcastia kuunneltavaksi jatkuvasti.

T_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Mulla ei oo vieläkään mitään napistavaa, mutta ootteko siellä tietosia (vai oonko ainoo jolla ollut parissa viime jaksossa ainakin ongelmaa) että mikki /Santerin mikki vähän ryskyy ja rutisee pari kertaa per jakso?
Tätä en tiennyt, kiitos palautteesta. Äänen kanssa muutenkin kyllä tekemistä edelleen.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Yhdyn myös ajatukseen siitä, ettei jaksojen pituus ole mikään ongelma. Jos tästä asiasta on tullut negatiivista palautetta, niin itse uskon sen lähinnä johtuvan siitä, että keskustelu on ollut liikaa muissa joukkueissa.

Nyt kun pelaajakortit on siirretty maksulliselle puolelle, niin voi hyvin olla, että kuulijat kokevat, ettei Ilveksestä puhuta tarpeeksi?