Ilves Podcast

M22

Luottopelaaja
Hyvä jakso, ei ollenkaan "kuiva" ja aivan sopivan mittainen.
Pikku huomio, mikä ei käsiteltävää asiaa muuta, mutta eikös se Lämsä ole toista vuotta Lukossa, eikä kolmatta? Toissa kaudella Marko Virtanen?

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Hyvä jakso, ei ollenkaan "kuiva" ja aivan sopivan mittainen.
Pikku huomio, mikä ei käsiteltävää asiaa muuta, mutta eikös se Lämsä ole toista vuotta Lukossa, eikä kolmatta? Toissa kaudella Marko Virtanen?
Joo tämä otti omaankin korvaan kun sitä muutaman kerran toisteltiin. Marko Virtanen sai keväällä pelin jälkeen potkut ja vaihdettiin Lämsään.

Toutain

Luottopelaaja
Se Arvaa kuka-hassuttelu ei ollut Pelicansin julkaisema, vaan KooKoo:n.

1737968508927.png

Blackhawk

Luottopelaaja
Eihän Tuomainen ollut lähellekään liigan huonoin valmentaja, sillä Jukureilla nyt sentään oli ihan toimiva pelitapa, materiaali vaan ei riittänyt sitä toteuttamaan..

Olkaamme kiitollisia, että jätkät viitsii tehdä meille näin laadukasta podia vuodesta toiseen, eikä nillitetä ihan pikkuasioista, kuten jakson pituudesta tai "kuivuudesta" yms. Jos ei jaksa kuunnella koko jaksoa kerralla, kuuntelee loput toisena päivänä tai hankkii vaikka jotain apua keskittymisongelmiin. Ei kai sellaista puheohjelmaa ole olemassakaan, jossa ei koskaan olisi vähän tyhjäkäyntiä, mutta jokainenhan voi kokeilla itse sellaisen tekemistä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mää en ole oikein ikinä ymmärtänyt tätä, että valitetaan liian pitkistä jaksoista.

Jos aihe on mielenkiintoinen ja ulosanti hyvää niin kyllä sitä jaksaa kuunnella vaikka kolme tuntia. Jos taas aihe ei kiinnosta ja ulosanti pätkii niin 15 minuuttiakin on liian pitkä jakso.

Vitlööke

Rivipelaaja
Mulla ei oo vieläkään mitään napistavaa, mutta ootteko siellä tietosia (vai oonko ainoo jolla ollut parissa viime jaksossa ainakin ongelmaa) että mikki /Santerin mikki vähän ryskyy ja rutisee pari kertaa per jakso?

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Olkaamme kiitollisia, että jätkät viitsii tehdä meille näin laadukasta podia vuodesta toiseen, eikä nillitetä ihan pikkuasioista, kuten jakson pituudesta tai "kuivuudesta" yms. Jos ei jaksa kuunnella koko jaksoa kerralla, kuuntelee loput toisena päivänä tai hankkii vaikka jotain apua keskittymisongelmiin. Ei kai sellaista puheohjelmaa ole olemassakaan, jossa ei koskaan olisi vähän tyhjäkäyntiä, mutta jokainenhan voi kokeilla itse sellaisen tekemistä.

Ei kai näitä kukaan istu alas vain kuuntelemaan? Podcastithan sopii täydellisesti muun tekemisen (liikunta, kotiaskareet, tietynlaiset työt) oheen, kun ei tarvitse katsoa mitään. Siihen juuri mahdollisimman pitkä jakso on paras jakso, ettei tarvitse olla kaivamassa ja etsimässä uutta ja huonompaa podcastia kuunneltavaksi jatkuvasti.

T_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Mulla ei oo vieläkään mitään napistavaa, mutta ootteko siellä tietosia (vai oonko ainoo jolla ollut parissa viime jaksossa ainakin ongelmaa) että mikki /Santerin mikki vähän ryskyy ja rutisee pari kertaa per jakso?
Tätä en tiennyt, kiitos palautteesta. Äänen kanssa muutenkin kyllä tekemistä edelleen.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Yhdyn myös ajatukseen siitä, ettei jaksojen pituus ole mikään ongelma. Jos tästä asiasta on tullut negatiivista palautetta, niin itse uskon sen lähinnä johtuvan siitä, että keskustelu on ollut liikaa muissa joukkueissa.

Nyt kun pelaajakortit on siirretty maksulliselle puolelle, niin voi hyvin olla, että kuulijat kokevat, ettei Ilveksestä puhuta tarpeeksi?

Hanrahan

Rivipelaaja
Mun mielestä jaksojen pituus on aina muodostunut hyvin orgaanisesti. Siitä tykkään tosi paljon, että mennään aika lailla suoraan asioiden äärelle, eikä jaaritella loputtomiin kuulumisia. Eräässä jenkkiläisessä jääkiekkoaiheisessa podissa äijät veti alkuun puoli tuntia juttua jostain hääreissusta, jossa 2/3 isännistä oli piipahtanu. Kiinnosti tosi rajusti... Olisin kelannut, mutta ajoin autoa, en uskaltanut.

Jos mahdollista, niin otan yleensä sen tunnin verran omaa aikaa ja kuuntelen lähetyksen tekemättä mitään muuta siinä ohessa. Tää nyt varmaan on testamentti sille, että en oo onnistunut pitämään sisältöä mitenkään kuivana, ei kai sitä muuten jaksais?

Joskus taas pilkon 20 minuutin pätkiin, jos on sellainen tilanne, ettei kerkiä keskittymään aiheeseen kuin työmatkoilla, toimii niinkin. Mutta mä oonkin joustava jätkä.

Ja kun ilmestymisväli on sen kaksi viikkoa, niin nykykestosta tiivistäminen jättäisi varmasti paljon mielenkiintoista pois.

Sori, en mä osaa parempaa vaatia.

FIN_Zlatan

Rivipelaaja
Mun mielestä jaksojen pituus on aina muodostunut hyvin orgaanisesti. Siitä tykkään tosi paljon, että mennään aika lailla suoraan asioiden äärelle, eikä jaaritella loputtomiin kuulumisia.
Kiitos kommentista! Olen itse täysin saman koulukunnan edustaja ja juuri niin kuin sanoit, orgaanisesti tulevan sisällön kannattaja. Introrepla ja intro saa olla, sisältö saa tulla heti siihen kärkeen niin ei tarvi amerikkalaisesti rupatella niitä ja näitä.