kirvesrinnassa
Luottopelaaja
Se on hienoa että uskaltaa katsoa tätä asiaa analyyttisesti. Ei näiden foorumien tarkoitus ole markkinointi fraasien toistaminen, vaikka hyvä pöhinä on suotavaa. Nyt olen itse myös samassa tilanteessa, kun olen miettinyt jalkapallo Ilveksen brändiä ja miten saatais sitä nostettua. Noh teen ainakin oman osan käymällä peleissä, kirjoittamalla matsiennakkoja ja puhumalla jalkapallosta tämän seurayhteisön ulkopuolella.
Juurikin näin, oma luonteeni on sellainen itse pelatessa tai omaa seuraa kannattaessa että ei saa jäädä jumiin keskinkertaisuuteen tai niihin asioihin joissa ollaan jo hyviä vaan aina pitää kääntää uusia kiviä jotta voidaan mennä eteenpäin. Tuota agendaa ei auta toistella vain omien kesken miten kaikki on jo täydellistä omassa pesässä. Suurta rakkautta omaa seuraa kohtaan on juuri pyrkiä nostamaan sitä seuran brändiä täysin vapaaehtoisesti vain siksi että välittää siitä niin paljon. Ei kritiikki ole pahasta varsinkaan silloin kun muistaa sen että jokaisella on myös oma osansa hoidettavanaan kehityksessä eri kokoisilla teoilla, aina. Jos itse pyrkii tekemään asian eteen jotain kuin esim. sinä niin silloin asiasta on ikään kuin varaa huudellakin.
Mielenkiintoinen ajatus sekin että kun Tapparaa ja Ilvestä vertaillaan niin nousee esiin aina se miten kiekko-Ipa on tällaisissa asioissa edelläkävijä mutta unohtuu usein se että jalkapallo-Ilves jne. saattaa painia hieman samankaltaisten ongelmien kanssa kuin vaikka Tapparakin välillä vaikka onkin samaa seuraa Ilveksen kiekkopuolen kanssa. Mutta ei sitä kulttuuria minnekään yhdessä yössä luoda joten on hienoa että ihmiset keille se on sydämen asia innovatiivisesti vievät sitä eteenpäin.