Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

El Reino

Tähtipelaaja
Parhaissa kannatuslauluissa korostuu jollain tavalla paikallinen identiteetti, eikä sanoissa tarvitse alleviivata seuraa. Toivon että Ilvekselle tehdään jotain samanlaista.

Samaa mieltä. Identiteetillä ei myöskään tarkoiteta kaupunginosien nimien luettelemista ym. Yksi Rakkaus antaa paljon mahdollisuuksia.

Hallissa hoiletettavaksi lauluksi toivon jotain laajemmin tunnettua suomalaista iskelmää takavuosilta. Esimerkiksi Kirkan Leijat (olisi myös suhteellisen yksinkertainen).

Viimeksi muokattu:

toskala

Luottopelaaja
Vähän harmissani olin ettei Silvennoisen kuolema kuulunut tässä podissa mitenkään. Kun vuosien aikana oli yhteisiä projekteja, ei vain Ilveksen kautta vaan teatteri- ja televisiomaailmasta muutenkin niin olisi ollut mukava kuunnella etenkin Hintsasen muistoja Hessusta.

Toutain

Luottopelaaja
Vähän harmissani olin ettei Silvennoisen kuolema kuulunut tässä podissa mitenkään. Kun vuosien aikana oli yhteisiä projekteja, ei vain Ilveksen kautta vaan teatteri- ja televisiomaailmasta muutenkin niin olisi ollut mukava kuunnella etenkin Hintsasen muistoja Hessusta.

Niin muuten. Enpä edes tajunnut, että tämä väistettiin kokonaan. Mies oli jopa vieraana tässä ohjelmassa, niin entistäkin kummallisempaa.

Janko

Luottopelaaja
Niin muuten. Enpä edes tajunnut, että tämä väistettiin kokonaan. Mies oli jopa vieraana tässä ohjelmassa, niin entistäkin kummallisempaa.
Ei sitä nyt kaikkea voi muistaa, mutta onneksi muistettiin pohtia ääneen onko Sami nähnyt Makkosen kullia.

Toutain

Luottopelaaja
Ei sitä nyt kaikkea voi muistaa, mutta onneksi muistettiin pohtia ääneen onko Sami nähnyt Makkosen kullia.

Kyllä siellä myös kerrottiin, että nyt Makkonen alkaa käydä salilla tosissaan. On saanut Näppilältä saman treeniohjelman kuin Malhoset. Eli jatkossa ainakin Makkonen nähnee Makkosen kullin.