Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Toutain

Luottopelaaja
Sellainen vinkki seuralle, että viimeisimmän jakson juttujen jälkeen tähän kannattaisi jo puuttua ennen kuin oikeasti joku päivä sieltä tulee jotain, jolla päästään otsikoihin ja sitä kautta seuran taholta selittelemään asiaa. Hirveän kaukana tästä skenaariosta ei nykymedian standardeilla enää olla.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Se ”vitsi” taidettiin nyt jälkikäteen leikata pois. Vai missä kohtaa se oli? Kuuntelin tota alkua uudestaan eikä tullu vastaan nyt.

Herää vain kysymys miten tollanen on edes alunalkaen päästetty seulasta läpi.
No hyvä, että edes jälkeenpäin otettu pois vaikka paskat on jo lahkeessa.

Jatkoksi vinkkiä pojille, että noi vitsit voi ehkä kertoa sitten keskenään kun kamerat ja mikit pois päältä.

Posia: Männyn vierailu hyvä.

IlvesEnthusiast2024

Vakiokokoonpanossa
Se ”vitsi” taidettiin nyt jälkikäteen leikata pois. Vai missä kohtaa se oli? Kuuntelin tota alkua uudestaan eikä tullu vastaan nyt.

Jatkoksi vinkkiä pojille, että noi vitsit voi ehkä kertoa sitten keskenään kun kamerat ja mikit pois päältä.

2.16 ajassa huomaa, että video ei ole yhtenäinen. Ilmeisesti siitähän kohtaa otettu pois.

bxl-man

Share Ilves #18
Sellainen vinkki seuralle, että viimeisimmän jakson juttujen jälkeen tähän kannattaisi jo puuttua ennen kuin oikeasti joku päivä sieltä tulee jotain, jolla päästään otsikoihin ja sitä kautta seuran taholta selittelemään asiaa. Hirveän kaukana tästä skenaariosta ei nykymedian standardeilla enää olla.
Niin, kyllähän Hintsanen podin alkuaikoina pariinkiin otteeseen paasasi podissa, kuinka hän/he ovat tekemässä podia yksityishenkilöinä eivätkä edusta Ilveksen seuraa. Tuolloin jo kalskahti korvaan tuo, että mitenkäs tuommoinen olisi edes mahdollista.

IhanJuniori

Junioripelaaja

Joo poistettu on.
No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Haluaisin tietää mikä sai heräämään tähän? Luettiinko foorumia, tuliko käsky ylempää vai tajusivatko itse?

Henry78

Luottopelaaja
Joo poistettu on.
No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Haluaisin tietää mikä sai heräämään tähän? Luettiinko foorumia, tuliko käsky ylempää vai tajusivatko itse?
Ite laitoin toimistolle sähköpostia asiasta aamulla(veikkaan etten ollut ainoa) ja yllättäen oli leikattu nyt pois. Ei nää veljekset sitä ole itse älynneet leikata. Käsky tullut ylempää.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Voisiko joku kertoa mikä tämä järisyttävä raiskausläppä oli? Ei ole tullut pitkään aikaan kuunneltua tätä podia, ja olisi helpompaa ottaa näkemys tähän keissiin jos tietäisi ko. vitsin.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Voisiko joku kertoa mikä tämä järisyttävä raiskausläppä oli? Ei ole tullut pitkään aikaan kuunneltua tätä podia, ja olisi helpompaa ottaa näkemys tähän keissiin jos tietäisi ko. vitsin.
Ei se nyt mikään järisyttävä ollut, mutta mauton. Ja mielellään ei ettei sitä sitten puida sen enempää

Toutain

Luottopelaaja
Typerä puujalka, jonka "tarina" liittyi kyseiseen tapahtumaan ja siitä kerrottiin juuri sillä sanalla.

Toutain

Luottopelaaja
No ei tämä nyt kerro yhtään mitään :D

Ok.

Ehkä se joillekin muille kertoo. Ainakin mun näkökulmastani asia on juuri niin yksinkertainen, että Ilveksen podcastiin ei kuulu vitsit, joissa puhutaan raiskaamisesta. Mutta se mun osaltani tästä. Hyvä, että poistettu.

• Tykkää
Reactions: M22

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Ok.

Ehkä se joillekin muille kertoo. Ainakin mun näkökulmastani asia on juuri niin yksinkertainen, että Ilveksen podcastiin ei kuulu vitsit, joissa puhutaan raiskaamisesta. Mutta se mun osaltani tästä. Hyvä, että poistettu.
Ehkä näin, mutta kun kysyin että mikä se vitsi oli, niin en varsinaisesti kaivannut vastaukseksi "no sellainen raiskausvitsi" -kuittauksia, kun sen nyt jo tiesinkin. :D

En tiedä mitä se muuttaisi, jos tuon vitsin joku kirjoittaisi. Mutta ei kai siinä.

Vito

Rivipelaaja
Ehkä näin, mutta kun kysyin että mikä se vitsi oli, niin en varsinaisesti kaivannut vastaukseksi "no sellainen raiskausvitsi" -kuittauksia, kun sen nyt jo tiesinkin. :D

En tiedä mitä se muuttaisi, jos tuon vitsin joku kirjoittaisi. Mutta ei kai siinä.
Suunnilleen ”Henkilö raiskattiin vankilassa. Pappi sanoi ’otan osaa’, ja otti”

Ehkä hienommin sanankääntein mutta ei nyt niin tarkkaan jäänyt mieleen