Tuli kuunneltua tämäkin jakso, jostain tuntemattomasta syystä. Olen antanut valtavasti kritiikkiä molempien juontajien suuntaan, mutta nyt posia Makkoselle. Alapääjutut oli vedetty nollaan ja hyviä kysymyksiä vieraalle. Huomio Sveitsin sarjasta ulkomaalaiskiintiöineen ja maan jääkiekko-osaamisen tason noususta, Hirvosen kompatessa, kuinka sinne on junnujen vaikea päästä - oli erittäin hyvä kulma mitä en ainakaan itse ole aiemmin ajatellut. Ja tämä vain yksi huomio, Makkonen oli lähes koko haastattelun ajan ns. asian päällä. Todella iso tasonnosto.
Sitten taas tämä aisapari, voisimmeko saada hänet pois Ilveksen podcastista ja mielellään myös koko organisaatiosta. Kaitsu Heinonen voi tulla kuuluttamaan ottelut, vaikka ilmeisesti hieman kulmikas persoona hänkin.
Tämä keskinkertainen näyttelijä ei ymmärrä jääkiekosta mitään, ei seuraa jääkiekkoa, puhuu toisten päälle ja on arrogantti ymmärtämättään sitä. Tartu mikkiin -ohjelmassa, kun saa lukea prompterista repliikit, homma toimii. Mutta oma raja pitää tunnistaa ja antaa tilaa muille. Ellei itse tunnista, jonkun on tunnistettava.
Toivottavasti Ilves jatkaa podcastia myös ensi kaudella. Ja jos siihen ei löydetä Makkoselle kaveria, niin sitten haastatteluiden muodossa yksin Makkosen tekemänä.