Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Toskala 35

Vakiokokoonpanossa
Näistä en tiedä mutta Hirvosen näkisin mielelläni ensi kaudella paikkaamassa Merikiven tai nostamassa A junioreita takaisin huipulle.

Maalivahti - aina

Vakiokokoonpanossa
Hyvä huumori on hankala laji ja luulen ettei kaksikolla vaan riittäisi parempaan. Huumori ei voi olla pakotettua ja tuolla huumorilla miehet ovat mukavuusalueellaan.

Ehkäpä herrat pitävät itseään aidosti hauskoina eivätkä edes mieti muutosta tai sitten jääräpäisinä pitävät valitun linjan muutamasta foorumin kritiikistä huolimatta. Tai voihan se olla, että Jalo ja kumppanit nauravat kippurassa ja kannustavat yhä parempiin suorituksiin.

Hintsasella on hieno ääni ja mies on loistava kuuluttaja. Kantsis pysyä vaan siinä. Makkosesta hankalampi sanoa. Näyttäisi olevan unelmaduunissaan mikäli mies on media-alalla eteenpäin janoava jätkä. Kuitenkin kantsis tietää myös omat rajat. Jotenkin tuntuu, että mies on liian kiireinen. Esimerkiksi viimeisin inside oli todella juosten kustu.

Toki voihan olla, että toimistolta tulee painetta ja työkuorma on molemmilla ukoilla melkoinen. Ja jos ukkojen duuniin on palkanmaksaja tyytyväinen niin miksi muuttaa mitään muutaman kaltaiseni viisastelijan vuoksi.

Oma veikkaus on, että podcast jatkaa ilman suurempia ylilyöntejä tämän kauden ja ensi kaudella siinä on uudet ukot tai se lopetetaan kokonaan.
Lueskelin päivän jakson innoittamana vähän taaksepäinkin viestejä ja tässä oli kyllä sellasta mitä allekirjoitan itsekin.
Alkupään ajatuksista toi on sama mitä oon itsekin miettinyt, että ehkä tässä talven aikana ollaan oltu sen äärellä mihin tämä kaksikko pystyy. Ylärajoilla siis. Aina vieraiden aikana kuluttavat energiansa käyttäytymisen suhteen, kun kuitenkin tietävät mikä on, tai ainakin tietävät minkä oletetaan olevan, fiksua ja sitten keskenään jollain ihmeen ajatuksella päästävät itsensä piinasta, kun ovat keskenään. Unohtavat vaan, että joku saattaa jopa kuunnella sitä höpötystä. :D
Ja toivon todella, että toimisto ei oo tyytyväinen ja lyö löylyä näille kahdelle edes vitsillä. Se vitsi kun varmasti menisi ihan täydestä näille kaveruksille.
Ja mitä tulee Ilves Insideen, niin oon ollut pettynyt osittain kokonaisuuteen. Jotenkin se että jaksoa odottaa aina kuukauden tai vähän yli tekee sen, että odotukset on korkealla. Jaksoissa jään kaipaamaan jotain. Mitä se on, en tiedä. Onko se rauhallisuutta, syvällisyyttä, keskittymistä vai mitä.
Tuo podcastin jatko voi hyvinkin mennä jotenkin noin. Ehkä ensi kauteen mennään jollain uudella idealla. JP:stä mää tykkäsin. Aito ilvesläinen ja paljon matkan varrella tapahtuneita juttuja sieltä ihan ytimestä. Siinä oli hyvä pohja tekemiselle.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Tietysti sieltä sitten kaikki nykystandardien pahoitteluvirheet aina klassisesta "pahoittelut siitä, jos siitä joku pahoitti mielensä" lähtien :D
Miten sanoa anteeksi ilman että sanoo anteeksi:D
Mutta joo, eteenpäin.
Toi Sund homma nyt oli kyllä ihan huuhaata. Viitsi edes sen enempää asiasta jauhaa.
Jaksona ihan ok.
Hirvonen hyvä vieras ja oli mielenkiintoista juttua.

Vitlööke

Rivipelaaja
Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu - pahoittelut hyväksyttäköön ja virheet sallittakoon..

Hyvä jakso, mielenkiintoinen vieras.

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Oon varmaan sitten liian vanhanliiton miehiä, mutta oksettaa tää useempien ajattelutapa, että Hintsanen teki nyt elämänsä virheen.

Ok vitsi, väärään paikkaan, asiallinen pahoittelu (paitsi niille jotka täällä sähköili vitsistäki.)

Sattumusten summa ja ei vissiin olis pitäny tulla ees läpi, mutta nimenomaan kun vitsinä kerrottu niin ei pitäs mekkalaa nostaa, mutta nykypäivänä ku sanot jotain, niin siihen tartutaan, oli se sit mitä tahansa.

M22

Luottopelaaja
Oon varmaan sitten liian vanhanliiton miehiä, mutta oksettaa tää useempien ajattelutapa, että Hintsanen teki nyt elämänsä virheen.

Ok vitsi, väärään paikkaan, asiallinen pahoittelu (paitsi niille jotka täällä sähköili vitsistäki.)

Sattumusten summa ja ei vissiin olis pitäny tulla ees läpi, mutta nimenomaan kun vitsinä kerrottu niin ei pitäs mekkalaa nostaa, mutta nykypäivänä ku sanot jotain, niin siihen tartutaan, oli se sit mitä tahansa.
Mä luulen kanssa olevani aika tavalla niitä "vanhan liiton miehiä", mutta pari eroa on suhtautumisessa;
Vaikka oonkin siinä "samassa liitossa", niin siinä että jotkut nostivat keskusteluun sen, että se raiskausvitsi oli mauton, en osaa nähdä mitään väärää, ei kuulu julkiseen podcastiin.
Mistä täällä löytyy tieto tai on tehtävissä tuo tulkinta, että "useempien ajattelutapa, että Hintsanen teki nyt elämänsä virheen", itse en löytänyt sellaista tulkintaa, en varsinkaan "useempien", enkä ymmärrä, että mikä voi oksettaa siinä, että tuon nostaa keskusteluun? Ehkäpä vaan luen eri tavalla näitä.
Mitä tulee pahoitteluihin ja niihin suhtautumiseen, itselle on täältä foorumista jäänyt mieleen se, miten useimmat kehuivat Makkosta, poisti vitsin, kertoi, ettei sen pitänyt tulla sinne alun perinkään ja vilpittömästi pahoitteli asiaa. Mielestäni siihen on suhtauduttu hyvinkin positiivisesti ja todettu , että virhe tehty, korjattu ja pahoiteltu.
Sen sijaan Hintsanenhan pahoitteli sitä, "jos joku on siitä mielensä pahoittanut". Itse uskon, että ei ihan noin edes tarkoittanut, mutta huonoa viestintää, se on aivan selvä.
Viimeiseen lauseeseen en viitsi kommentoida, se on mielestäni selkeää uhriutumista, kun ei mitään saa enää sanoa...

Ei tarvitse Hintsun tai muiden vetää mitään uhriutumishernettä nenään (tai anaaliin jos se on hauskempaa). Se, että pystyy ottamaan opit mukaan, riittäisi mulle. Tuorein jakso oli vähän skarpimpi taas.

• Tykkää
Reactions: M22

Toutain

Luottopelaaja
Miellyttävä jakso. Ei valitettavaa kummankaan juontajan toimista, vaan kehuja vain. (Tosin viimeiset 8min jäi katsomatta ja ehtiihän siinä tapahtua näiden veijareiden kohdalla :D ).

Hauska sattuma, että juuri tänään Ilves+:n ottelulähetyksessä käsiteltiin Nybergin etunimen lausumista ja mies itse oli sanonut, että haluaa sen lausuttavan englantilaisittain(dʒɒn), eikä siis "Jon", kuten ruotsalaiset tapaavat lausua.

Teme-74

Luottopelaaja
Ihan hyvä jakso ja mukava että puhuttiin muustaki urheilusta ku jääkiekosta hiukan. Jos ny jotain oppia tosta Asellista kannattaa ottaa, ni liikkukaa riittävästi, mitä ei tän päivän ihmiset välttämättä kovasti tee.
Kyllä tässä Podcastin "tutkaparikin" eteenpäin on selvästi mennyt laadun suhteen.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Ihan hyvä jakso ja mukava että puhuttiin muustaki urheilusta ku jääkiekosta hiukan. Jos ny jotain oppia tosta Asellista kannattaa ottaa, ni liikkukaa riittävästi, mitä ei tän päivän ihmiset välttämättä kovasti tee.
Kyllä tässä Podcastin "tutkaparikin" eteenpäin on selvästi mennyt laadun suhteen.
En tiedä onko Hölö saanut heillekin opin perille, eli jatkuva kehittyminen :D

Olen samaa mieltä, että eteenpäin on menty ja hyvä niin!

Laitapuolen hyökkääjä

Vakiokokoonpanossa
Lopun "onks sellasta reenijumia olemassakaan" pohdintaan liittyen: ottakaa Näppilä vieraaksi kertomaan näistä.

Itseäni kiinnostaisi kuulla tuosta fysiikkapuolen treenaamisesta muutenkin, viime viikolla Pelli kertoi Ilves+ haastattelussa, että oli ollut taas pyörätestit ja tehty maksimivoimatreenejä. Kuinka usein kauden aikana tehdään pyörätesti ja mitä sen perusteella muutetaan jos muutetaan? Kuinka maksimivoima/kestävyys jaksotetaan kauden ajalle? Kuka on Ilveksen kovin kyykkääjä, mitataanko maksimivoimaa jotenkin samaan tapaan kuten kestävyyttä pyörätestillä?

Teme-74

Luottopelaaja
En tiedä onko Hölö saanut heillekin opin perille, eli jatkuva kehittyminen :D

Olen samaa mieltä, että eteenpäin on menty ja hyvä niin!
Joo enkä tarkota että siellä tarvis jöpöttää ku jäykkä paska. Kyllä sitä huumoriaki sekaan mahtuu jne..Näppilän vierailulle ehdottomasti peukku, ja miksei Reetta Hurskekkin ku Ilveksestäki tykkää.

Viimeksi muokattu: