Oon varmaan sitten liian vanhanliiton miehiä, mutta oksettaa tää useempien ajattelutapa, että Hintsanen teki nyt elämänsä virheen.
Ok vitsi, väärään paikkaan, asiallinen pahoittelu (paitsi niille jotka täällä sähköili vitsistäki.)
Sattumusten summa ja ei vissiin olis pitäny tulla ees läpi, mutta nimenomaan kun vitsinä kerrottu niin ei pitäs mekkalaa nostaa, mutta nykypäivänä ku sanot jotain, niin siihen tartutaan, oli se sit mitä tahansa.
Mä luulen kanssa olevani aika tavalla niitä "vanhan liiton miehiä", mutta pari eroa on suhtautumisessa;
Vaikka oonkin siinä "samassa liitossa", niin siinä että jotkut nostivat keskusteluun sen, että se raiskausvitsi oli mauton, en osaa nähdä mitään väärää, ei kuulu julkiseen podcastiin.
Mistä täällä löytyy tieto tai on tehtävissä tuo tulkinta, että "useempien ajattelutapa, että Hintsanen teki nyt elämänsä virheen", itse en löytänyt sellaista tulkintaa, en varsinkaan "useempien", enkä ymmärrä, että mikä voi oksettaa siinä, että tuon nostaa keskusteluun? Ehkäpä vaan luen eri tavalla näitä.
Mitä tulee pahoitteluihin ja niihin suhtautumiseen, itselle on täältä foorumista jäänyt mieleen se, miten useimmat kehuivat Makkosta, poisti vitsin, kertoi, ettei sen pitänyt tulla sinne alun perinkään ja vilpittömästi pahoitteli asiaa. Mielestäni siihen on suhtauduttu hyvinkin positiivisesti ja todettu , että virhe tehty, korjattu ja pahoiteltu.
Sen sijaan Hintsanenhan pahoitteli sitä, "
jos joku on siitä mielensä pahoittanut". Itse uskon, että ei ihan noin edes tarkoittanut, mutta huonoa viestintää, se on aivan selvä.
Viimeiseen lauseeseen en viitsi kommentoida, se on mielestäni selkeää uhriutumista, kun ei mitään saa enää sanoa...