Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Oon varmaan sitten liian vanhanliiton miehiä, mutta oksettaa tää useempien ajattelutapa, että Hintsanen teki nyt elämänsä virheen.

Ok vitsi, väärään paikkaan, asiallinen pahoittelu (paitsi niille jotka täällä sähköili vitsistäki.)

Sattumusten summa ja ei vissiin olis pitäny tulla ees läpi, mutta nimenomaan kun vitsinä kerrottu niin ei pitäs mekkalaa nostaa, mutta nykypäivänä ku sanot jotain, niin siihen tartutaan, oli se sit mitä tahansa.

M22

Luottopelaaja
Oon varmaan sitten liian vanhanliiton miehiä, mutta oksettaa tää useempien ajattelutapa, että Hintsanen teki nyt elämänsä virheen.

Ok vitsi, väärään paikkaan, asiallinen pahoittelu (paitsi niille jotka täällä sähköili vitsistäki.)

Sattumusten summa ja ei vissiin olis pitäny tulla ees läpi, mutta nimenomaan kun vitsinä kerrottu niin ei pitäs mekkalaa nostaa, mutta nykypäivänä ku sanot jotain, niin siihen tartutaan, oli se sit mitä tahansa.
Mä luulen kanssa olevani aika tavalla niitä "vanhan liiton miehiä", mutta pari eroa on suhtautumisessa;
Vaikka oonkin siinä "samassa liitossa", niin siinä että jotkut nostivat keskusteluun sen, että se raiskausvitsi oli mauton, en osaa nähdä mitään väärää, ei kuulu julkiseen podcastiin.
Mistä täällä löytyy tieto tai on tehtävissä tuo tulkinta, että "useempien ajattelutapa, että Hintsanen teki nyt elämänsä virheen", itse en löytänyt sellaista tulkintaa, en varsinkaan "useempien", enkä ymmärrä, että mikä voi oksettaa siinä, että tuon nostaa keskusteluun? Ehkäpä vaan luen eri tavalla näitä.
Mitä tulee pahoitteluihin ja niihin suhtautumiseen, itselle on täältä foorumista jäänyt mieleen se, miten useimmat kehuivat Makkosta, poisti vitsin, kertoi, ettei sen pitänyt tulla sinne alun perinkään ja vilpittömästi pahoitteli asiaa. Mielestäni siihen on suhtauduttu hyvinkin positiivisesti ja todettu , että virhe tehty, korjattu ja pahoiteltu.
Sen sijaan Hintsanenhan pahoitteli sitä, "jos joku on siitä mielensä pahoittanut". Itse uskon, että ei ihan noin edes tarkoittanut, mutta huonoa viestintää, se on aivan selvä.
Viimeiseen lauseeseen en viitsi kommentoida, se on mielestäni selkeää uhriutumista, kun ei mitään saa enää sanoa...

Ei tarvitse Hintsun tai muiden vetää mitään uhriutumishernettä nenään (tai anaaliin jos se on hauskempaa). Se, että pystyy ottamaan opit mukaan, riittäisi mulle. Tuorein jakso oli vähän skarpimpi taas.

• Tykkää
Reactions: M22

Toutain

Luottopelaaja
Miellyttävä jakso. Ei valitettavaa kummankaan juontajan toimista, vaan kehuja vain. (Tosin viimeiset 8min jäi katsomatta ja ehtiihän siinä tapahtua näiden veijareiden kohdalla :D ).

Hauska sattuma, että juuri tänään Ilves+:n ottelulähetyksessä käsiteltiin Nybergin etunimen lausumista ja mies itse oli sanonut, että haluaa sen lausuttavan englantilaisittain(dʒɒn), eikä siis "Jon", kuten ruotsalaiset tapaavat lausua.

Teme-74

Luottopelaaja
Ihan hyvä jakso ja mukava että puhuttiin muustaki urheilusta ku jääkiekosta hiukan. Jos ny jotain oppia tosta Asellista kannattaa ottaa, ni liikkukaa riittävästi, mitä ei tän päivän ihmiset välttämättä kovasti tee.
Kyllä tässä Podcastin "tutkaparikin" eteenpäin on selvästi mennyt laadun suhteen.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Ihan hyvä jakso ja mukava että puhuttiin muustaki urheilusta ku jääkiekosta hiukan. Jos ny jotain oppia tosta Asellista kannattaa ottaa, ni liikkukaa riittävästi, mitä ei tän päivän ihmiset välttämättä kovasti tee.
Kyllä tässä Podcastin "tutkaparikin" eteenpäin on selvästi mennyt laadun suhteen.
En tiedä onko Hölö saanut heillekin opin perille, eli jatkuva kehittyminen :D

Olen samaa mieltä, että eteenpäin on menty ja hyvä niin!

Laitapuolen hyökkääjä

Vakiokokoonpanossa
Lopun "onks sellasta reenijumia olemassakaan" pohdintaan liittyen: ottakaa Näppilä vieraaksi kertomaan näistä.

Itseäni kiinnostaisi kuulla tuosta fysiikkapuolen treenaamisesta muutenkin, viime viikolla Pelli kertoi Ilves+ haastattelussa, että oli ollut taas pyörätestit ja tehty maksimivoimatreenejä. Kuinka usein kauden aikana tehdään pyörätesti ja mitä sen perusteella muutetaan jos muutetaan? Kuinka maksimivoima/kestävyys jaksotetaan kauden ajalle? Kuka on Ilveksen kovin kyykkääjä, mitataanko maksimivoimaa jotenkin samaan tapaan kuten kestävyyttä pyörätestillä?

Teme-74

Luottopelaaja
En tiedä onko Hölö saanut heillekin opin perille, eli jatkuva kehittyminen :D

Olen samaa mieltä, että eteenpäin on menty ja hyvä niin!
Joo enkä tarkota että siellä tarvis jöpöttää ku jäykkä paska. Kyllä sitä huumoriaki sekaan mahtuu jne..Näppilän vierailulle ehdottomasti peukku, ja miksei Reetta Hurskekkin ku Ilveksestäki tykkää.

Viimeksi muokattu:

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Hauska sattuma, että juuri tänään Ilves+:n ottelulähetyksessä käsiteltiin Nybergin etunimen lausumista ja mies itse oli sanonut, että haluaa sen lausuttavan englantilaisittain(dʒɒn), eikä siis "Jon", kuten ruotsalaiset tapaavat lausua.
Onkohan samasta kyse, kun olen huomannut että ainakin Koskela sanoo "Saimön" Johansson, vaikka ruotsiksi se toki on "Siimon".

HK88

Vakiokokoonpanossa
Se joka saa Markon nauraan on pakko olla jo kova kaveri kun ei se onnistu Makkoselta ja Samiltakaan.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Hyvä jaksohan se oli. Pissakakkapippeli huumori oli laitettu taas hetkeksi narikkaan ja keskityttiin asiaan niin hyvin kuin kaksikko sen osaa. Myös pelin ennustukset menivät aika kohdilllensa. Asell kuulosti asialliselta tyypiltä, kansan liikuttamisen lisääminen olisi paras homma terveyden puolesta mitä voi tehdä.

Michallero

Ylläpidon jäsen
Lopun "onks sellasta reenijumia olemassakaan" pohdintaan liittyen: ottakaa Näppilä vieraaksi kertomaan näistä.

Itseäni kiinnostaisi kuulla tuosta fysiikkapuolen treenaamisesta muutenkin, viime viikolla Pelli kertoi Ilves+ haastattelussa, että oli ollut taas pyörätestit ja tehty maksimivoimatreenejä. Kuinka usein kauden aikana tehdään pyörätesti ja mitä sen perusteella muutetaan jos muutetaan? Kuinka maksimivoima/kestävyys jaksotetaan kauden ajalle? Kuka on Ilveksen kovin kyykkääjä, mitataanko maksimivoimaa jotenkin samaan tapaan kuten kestävyyttä pyörätestillä?
Toive on, että ensi viikon vieraan kanssa keskustellaan treenijumeista, siitä missä kohtaa kautta tämä näkyy ja onko ns. kärki ja häntäpään porukoilla "kuntohuipun/ajoituksien" kanssa millaisia eroavaisuuksia.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Joo enkä tarkota että siellä tarvis jöpöttää ku jäykkä paska. Kyllä sitä huumoriaki sekaan mahtuu jne..Näppilän vierailulle ehdottomasti peukku, ja miksei Reetta Hurskekkin ku Ilveksestäki tykkää.
Miksikohän tuo kaksikko ei laita sellaista toive/kyselyboksia johonkin?

Että ensinnäkin olisi aina vieras tiedossa ja yhtenä osiona vaikka ”foorumi kysyy” tai ”fanit kysyy” tms.